väsyneet katseet, käheät äänet

313773_541450639210820_1221375246_n69281_10151476751829510_123545886_n

Ensimmäiset sukulaiset astuu ovesta sisään varmaan ihan kohta. Mun kurkkua kuivaa ja silmät on vähän sameat. Mutta muuten menee ihan hyvin! Eilen oli kuoron nauhotukset ja sitten illalla Vilmalla istuskelun kautta suunnattiin Ladiin! Oli ehkä täydellisin humala ikinä, ihan näin jotain kommentoidakseni...
   Mun piti pitää taukoa näistä instagram-postauksista. Mutkumutkumutku! Otan kuitenkin sillä ainakin näin talvella suurimman osan niistä kuvista, joista käy ilmi, mitä oon tehnyt milloinkin. Äh, ei pitäisi pyytää anteeksi tai selitellä. Saatte siis nyt tyytyä näihin.

instagram49

1 #hississä #oonpissistänään 2 #fisufisuu

instagram50

3 #pissistely #jatkuu #kylymä #missäbaardit #okeivoismennäkohtkotiin 4 #mikävittutääilmaon #hyi #järkyttävää

instagram51

5 #roosal #on #baardit #sexybitch #pirjo 6 #ladi #jeeeeeee #kaisla #lotta #tanssitaaaaan

instagram52

7 #ladi #känni #huomensukulaiSsynttärit XD #justjees #märkämaria 8 #epäonnistuneetkiharat & #puolikasankkanaama #mullaonvähänpahaolo #sukulaissynttärit #jea ps. #dramaattinenminä XD

12 comments:

  1. Anonymous3:27 pm

    sun elämä vaikuttaa vaa niin täydelliseltä ! ja oot ihan sairaaaan kaunis tossa vikassa mustavalkosessa kuvassa :o ihana !
    nii ja hei onks sul iphoneen fisu? mäki haluun !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous5:23 pm

      mun mielestä just päin vastaselta, säälittävältä.

      Delete
    2. anonyymi1: no ei mun elämässä kyllä mitään vikaakaan ole :-D ja voi kiitoskiitos! :-)
      ei oo mun fisu vaan inkerin!

      Delete
    3. anonyymi2: perustele? :--D

      Delete
  2. Anonymous4:03 pm

    Miten kuvailisit täydellistä humalaa ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. siis sellanen, että ei väsähdä missään välissä ja jaksaa tanssia ja kaikki naurattaa! :-)

      Delete
  3. ooh oot kyllä niin kaunis! :) Mä ainakin tykkäilen kovasti sun instagram-postauksista, eikä haittaa vaikka niitä täällä paljon näkyyki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! :-) kiva kuulla, että tykkäilet!

      Delete
  4. Anonymous6:51 pm

    Mitä vikaa instagram kuvissa on?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no en mä ainakaan ite jaksa monien ig-postauksia :-D

      Delete
  5. Mahtavia noi tagit noissa kuvissa :-D Ja oot hirmukaunisss ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah oon niin hulvattoman hauska ihminen katsos.... :-D no eei! mutta kiitos ihana! ♥

      Delete