relaxed bangs

bangs

Miksi haikailen tänään otsatukkaa? Tuollaista vähän sotkuista, jossa saisi olla koloja ja se lentelisi tuulen mukana. Ja miten kivalta se näyttäisikään nutturan kanssa. Mutta sen pois kasvattaminen olisi taas niin tuskaa. Seisoin äsken jo fiskarssit kädessä peilin edessä, mutta jänistin kuitenkin. En osaa nyt yhtään päättää! Näytin tältä 2011 tammikuussa, kun mulla viimeksi oli otsatukka. Mutta nyt en kyllä halua tuollaista paksua, vaan sellaisen sotkuisemman.

Sanokaa JOO vai EI! Iiks, tekee mieli uudistua.

18 comments:

  1. Anonymous5:19 pm

    JOO! siis mikä ettei, sopis varmasti hyvin tollanen rennompiki ku toi paksumpiki oli noin sulonen :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:19 pm

    JOO!

    ReplyDelete
  3. joo ehdottomasti! :) toi otsatukka mikä sulla oli näyttää myös tosi pirteeltä! CUTCUTCUT.

    ReplyDelete
  4. Joo! :) Sopis varmasti hyvi.

    ReplyDelete
  5. joo, voisin niin kuvitella sulle tuon :)

    ReplyDelete
  6. Mä sanoisin et joo :-) Vaihtelu virkistää ja kyllä se etutukka siitä joskus kasvaa takas jos kyllästyt!

    ReplyDelete
  7. Anonymous5:39 pm

    JOO! Vaihtelu virkistää aina ja sen saa jollain konstilla aina piiloonkin jos kyllästyy....sulle sopis otsis hyvin :-)))

    ReplyDelete
  8. Anonymous5:40 pm

    JOO! :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous6:08 pm

    EI!

    ReplyDelete
  10. ehdottomasti suosittelen! itelläni kans oli vielä muutama viikko sitten ihan tayspitkät etuhiukset mut mulla tuli samallainen otsis himo, kampaaja sit leikkas mulle just tollasen vähän sotkusemman ja oon kyllä tyytyväinen tähän :-)

    ReplyDelete
  11. Anonymous6:19 pm

    Juuu!

    ReplyDelete
  12. mä leikkasin syksyllä otsatukan ja rakastin sitä mut nyt oon kyllästyny siihe ja kaduttaa:D Mut leikkaa ihmeessä jos siltä tuntuu!(:

    ReplyDelete
  13. joo! sulle sopii otsis :3

    ReplyDelete
  14. Anonymous6:51 pm

    JOOO! Sopis sulle tosi hyvin ja näyttää ihanalta:)

    ReplyDelete
  15. EIEIIEIEIEIII ette olis yllyttäny mua XDDD tästä tuli ihan hirvee. näytän 5-vuotiaalta tarhalapselta...............

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous8:26 pm

      sanoinhan ei

      Delete
    2. 14 - 1. arvaa kumpaa uskon siinä mielentilassa kun tekee mieli uudistua... :-D

      Delete