katso mua silleen, jooko?

IMG_9128_1peilikuviijee666

Olen hukuttautunut musiikkiin. Maannut peiton alla ja yrittänyt unohtaa maailman edes hetkeksi. Kiireen ja velvollisuudet. Onnistuin melkein, mutta tänään palasin taas todellisuuteen. En kuitenkaan ole tehnyt mitään hyödyllistä. Kahdeksantoista tavallista koulupäivää joululomaan. Sen lisäksi tosin koeviikko. Sitten nukun ja hymyilen taas aidommin.
   Olen ottanut sut taas moikkaamislistalleni. En vain osaa edetä enempää, koska riittämättömyydentunne kasvaa aina vain. En mä ole sellainen, johon ihastutaan. En ole kaunis tai erilainen. Olen vain turhan itsepäinen ja vähän hassu. En oikeastaan muuta.

Haluaisin elää vähän enemmän. Tuntuu, että hukkaan nuoruuteni. Ehkä ehdin sitten vanhempanakin. Enää 97 päivää alaikäisyyttä jäljellä. Sitten ehkä piristyn ja keskityn murjottamisen sijaan nauramaan.
   Olenkohan hyvä missään muussa kuin valittamisessa... No onneksi sentään siinä, etten ole aivan toivoton tapaus. Tai ehkä juuri siksi olen.

Kohta alkaa vanhojen treenaaminen. Jotain piristystä kammottavaan kolmanteen jaksoon. Mutta puku stressaa. En tiedä, tuleeko liian tarkka visioni toteutumaan sittenkään. Ei pitäisi koskaan haluta mitään, mitä ei ole olemassa.

Nyt teen ruotsin läksyt. Millään muulla ei ole väliä.
Ps. Kylmät väreet check. Tulisinpa kipeeksi oikeesti!

14 comments:

  1. i feel you baby, pus

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:31 pm

    oi kaunis, ihana sinä! kirjoitat niin koskettavasti:) koita kestää pahaa maailmaa<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos vain! ♥ pakkohan se on yrittää...!

      Delete
  3. Anonymous9:43 pm

    Millasta pukuu oot aatellu vanhoihin? Jotain vinkkejä jooko oon aivan pulassa mun mekon kanssa apuaaaa

    ReplyDelete
  4. miten satunkin ajattelemaan just nyt, just näin samoin. oot ihana, ja ehdottomasti kaunis ja erilainen

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi tsemppiä kovasti! ♥ ja kiitoskiitoskiitos!

      Delete
  5. Anonymous11:39 pm

    sinä oot kaunis ja erilainen, älä viitsi sanoa ettet ole. ehkä itsepäinen ja hassu, mutta myös ehdottoman kaunis ja erilainen.

    ReplyDelete
  6. Anonymous5:46 pm

    vaikutat masentuneelta ja sun blogi on muutenki tosi masentava... hyi, liikaa kaamosta maailmassa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. en oo masentunut, varsin stressaantunut ja väsynyt pimeyteen vain. ja kukaan ei pakota sua lukemaan tätä, eli älä nyt ihmeessä itseäs kiduta, jos tää masentaa sua... :-D

      Delete
  7. jotenkin osaan vaa samaistuu tähän tekstiin.. pärjäile :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi pärjäile sinäkin!! kiitos ♥

      Delete