ahkera opiskelija

IMG_8323_1IMG_8337_1

Oon ollut poikkeuksellisen ahkera tänään! Kävin koululla tekemässä musiikin ja kulttuurin kokeen (voi jestas...), jonka jälkeen tulin suoraan kotiin. Tein ruokaa (oon siirtynyt jo melkein kokonaan kanasta tofuun, hyvä minä!!), katsoin jakson Frendejä ja soitin pianoa. Sitten luin yhdeksän kappaletta uskontoa! Siis minä. Olen itsekin hämmästynyt.

Nyt kello on vasta kolme ja mulla on oikeastaan koko päivä aikaa tehdä ihan mitä huvittaa. Viulua kyllä voisin soittaa ja ehkä vähän vielä kertailla ussaa, mutta mitään sen suurempia velvotteita ei ole. Ainakin ajattelin tehdä teille huomiseksi lokakuun musapostausta ja katsoa Frendejä.

Hyvää alkuviikkoa! Mulla on ainakin ollut poikkeuksellisen kiva maanantai sateisesta ja harmaasta säästä huolimatta :-)

14 comments:

  1. Anonymous3:06 pm

    Voi jestas kuinka paljon rakastankaan kuviasi, niissä on aina ihana sävymaailma ja kiva muokkaus ylipäätään :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitoksia kamalasti! :-) nää on vähän tällasia ylimuokattuja, mutta kyllä nää kivemmilta näin näyttää kuin ilman muokkausta!

      Delete
  2. Ihanan positiivinen fiilis välitty tästä sun postauksesta (:

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:12 pm

    laita joitain hyväksi havaittuja tofureseptejä tänne meillekin:----)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en mä koskaan ruokaa tehdessäni käytä mitään reseptejä! teen ihan vaan oman maun ja fiiliksen mukaan :-)

      Delete
  4. Sä oot ihana! Ja sun blogi on ihana! Sulla on ihan mielettömän ihania vaatteita, ja tykkäät Frendeistä. Jos blogissa mainitaan Frendit, tiedän että luen just oikeeta blogia. Ja musta on niin kivaa kun nää postausten tekstit on vähän tajunnavirta-tekstiä, ja kuvat, ai että, täydellinen blogi! Sori tää hehkutus, piti vaan vihdoin tulla kommentoimaan kun en ole vielä kertaakaan palautetta sulle antanu :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hui mikä ylistys! kiitos hirmuisesti!! :---) ja frendit on kyllä niin paras sarja ikinä :-D

      Delete
  5. Mulla taas on ollu kauhea maanantai, mut tosi kiva lukea, että sun päivä on menny hyvi. Ah ihanaa musapostaus. Jesjes. Postaa jo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aijaa, voi harmi! :-( toivottavasti huomenna on jo parempi päivä! ja huomenna tulee, malta hetki!

      Delete
  6. hyvä maria! Sähän oot ollu ahkerana. Haluutko tartuttaa tota ahkeruutta muhunki? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah :-D musta tuntuu, että tarvin tän kaiken itelleni, koska tää on alkanu iltaa kohti jo huolestuttavasti hiipua......

      Delete
  7. Anonymous9:40 pm

    Mitä tossa sun ruuassa on? Ihanan näköistä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tein ihan vaan tofusta, tomaattipyreestä, porkkanasta, sipulista ja itämaisista mausteista pastakastikkeen :-D eli ei mitään ihmeellistä

      Delete