7/9/2012

IMG_7852_1IMG_7849_1IMG_7862_1IMG_7850_1

Tämä päivä on koostunut aika pitkälti kipeydestä, vesisateesta, mummonutturasta ja kylmyydestä. Sekä hyvin menneestä viulutunnista ja kahden tunnin koulupäivästä.

Tuli tänään koulussa mieleen, että olenkohan tehnyt kertaakaan koko lukion aikana läksyjä kunnolla? Tai lukenut kokeisiin suunnitelmieni mukaisesti?
Vastaus on aivan varmasti: en.
En ole tehnyt oikeastaan mitään. Kaikki on mennyt vähän itsestään ja nyt vähän stressaa jo ensi vuoden kirjoitukset. Niihin nimittäin on pakko lukea. Mutta mä en osaa lukea kokeisiin, koska en ole sitä koskaan oikeasti joutunut tekemään.
Äh en halua tai jaksa stressata.

Mulla on ollut aika huono viikko. On tapahtunut ihan kivojakin juttuja (esim. Veekun synttäribaardit Terviksessä keskiviikkona), mutta mua on suoraan sanottuna vain vituttanut kaikki. Ilman mitään sen suurempaa syytä. Keskiviikon aamupäivä oli pahin. Meinasin purskahtaa itkuun lauluyhtyeessä, kun ärsytti osaamattomuus ja kipeys ja kaikki. Ja siitä se sitten vain paheni, kunnes matikan tunnilla mun ajatukset vietiin muualle. Ja Somersby auttoi myös asiaa. Olihan sentään pikkulauantai.

Huomenna Taiskille juhlimaan Veekkua vähän lisää. Onneksi, koska en ehkä olisi enää kestänyt kolmatta viikonloppua kotona. Ei vain ole oikein ollut mitään tekemistä, enkä ole pahemmin jaksanut sellaista etsiäkään.

Nauratti tänään paljon, kun tajusin Herra x:n henkilöllisyyden olevan salaisuus edelleenkin kaikille muille paitsi Siirille. Eikä kukaan ole vielä oikeilla jäljillä, olen varma siitä!
Bussipysäkkikeskustelu oli eilisen paras asia. Tykkään sun hymystä. Ja huumorintajusta. Kaksi hyvin tärkeää ominaisuutta.

26 comments:

  1. Muuten, mulla meni ihan penkille alle Hissan välikoe! Nyt pitää kyllä panostaa, jos haluaa saada hyvän numeron! :) ://

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:59 pm

    mahdottoman kauniin sävyisiä kuvia! ja kaunis sinä! ja ihanaa tekstiä ahh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitoksia kovasti! :-)

      Delete
  3. Ihania kuvia!! Tykkääb sun blogista muutenki ihan hurjasti !:)

    ReplyDelete
  4. Samppeli7:19 pm

    Awwaw :3

    K: kuka muka tarvii miehiä kun irtokarkkipussi on täynnä maissipalloja ja DVD-soittimessa Aamiainen Tiffanylla?
    V: yhyy minä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oot niin oikeessa! hahah voivoi :-D

      Delete
  5. Oon jättänyt tällaisen kommentin varmaan jo aiemminkin, mutta _sun hiukset_ ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. mikäs niissä nyt on niin ihanaa? ne on nimittäin ohuet, huonokuntoiset ja hassun väriset :-D

      Delete
  6. Oo, tunnelmallisia kuvia sinulla ♥

    ReplyDelete
  7. inkku9:35 pm

    ompa nättejä kuvia <3 syksy on ihana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksia! ja syksy on :-)

      Delete
  8. Anonymous10:40 pm

    mulla on sama juttu, olen toivottoman ihastunut omaan herra xääni.
    niin toivottoman että olin melkein hetken huolestunut voisiko mun x olla sun x.
    heh lol............................

    ReplyDelete
    Replies
    1. no mitenköhän se olisi mahdollista? ellet ole nolo anonyymi sibiksestä :-D ja ois muuten aika hieno sattuma.
      ps. en ole toivottoman ihastunut, kerrankin oon aika sopivasti ihastunut :-D

      Delete
  9. jep. Kait se ois aika ruveta tekee jotai lukionki etee... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. äh en mä vielä jaksa :-D ihan kivasti oon pärjännyt tähänkin asti tälleen!

      Delete
  10. Anonymous4:43 pm

    alkaako mr x:än nimi kenties a:lla? :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous10:56 pm

    Tyksin ihan sikana tästä sun blogista! :) ja kattelin tossa sun tumblr sivujaki (IHANA), mut miten saat tumblr'ssa ne kuvat sillee siististi :-D Siis et ne ois ku joku kollaasi. Jos ymmärsit? :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-) ja siis tumblrissa on teemat (kuten varmaan tiedätkin) niin valitset vaan sellasen teeman, jossa ne menee noin.

      Delete
    2. Anonymous10:59 pm

      aa! okei kiitti paljon :-)

      Delete
    3. eipä mitään :-D

      Delete