today's outfit

IMG_7758_1IMG_7762_1IMG_7766_1IMG_7755_1IMG_7751_1
 Anorakki - R-Collection, Neule - Carlings, Farkkushortsit - Levi's/Weekday Vintage, 
 Sukkahousut - H&M, Vansit - Ponke's, Kånken - Retkiaitta 

Löysin vihdoin sukkahousut, joita oon himoinnut jo viime talvesta asti. Mun tuurilla rikon nää heti, mutta se on sitten sen ajan murhe.

Tänään olisi tarkoitus päästä oikeasti sinne lenkille asti, koska liikkumattomuus alkaa jo ahdistaa. Kävin viimeksi juoksemassa yli viikko sitten. En olisi kyllä vielä kesäkuussa uskonut, että minä ahdistun liikkumattomuudesta.

Epäreilua on se, että Markus heräsi tänään kolmelta, kun tulin koulusta kotiin. Mäkin haluun lomalle. Instagramista löytyy mun fiilikset opiskelua kohtaan...

22 comments:

  1. ihana asu ja oot kaunis! :-)

    ReplyDelete
  2. ihanat sukkikset!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo noi on ihan täydelliset!!

      Delete
  3. Anonymous5:15 pm

    vitsi oot kaunis! ja laiha! ja ihan sika kiva asu myös :) sun tyyli on tosi kiva ja persoonalline!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no hui mitä ylistystä! kiitos kaunis :--)

      Delete
  4. toi neule ♥ noi sukkikset ♥ aaa, ihanat! ja unohtamatta asukokonaisuutta, sika kiva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitoskiitos! :--)

      Delete
  5. Anonymous5:50 pm

    iiihana neule, ootko millon ton hankkinu ja minkä hintanen? mä kyl tykkään kauheesti sun asuista, kun ne on just tollasia et näyttää rennoilta mut kuitenkin tosi kiinnostavilta! ja ää oot ihanan laiha kans!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostin ton joskus joulun jälkeen ja makso muistaakseni n. 35€. en siis tiiä, että löytyykö enää... kesällä näin kyllä ainakin keltasia tollasia cartsussa, mut en tiiä! kannattaa käydä kattomassa kuitenkin :-) ja voi kiitos paljon! :--)

      Delete
  6. vitsit noi sukkikset on kivat! ja toi asu muutenki :)

    ReplyDelete
  7. onpa kiva asu! mullaki on nyt hankintalistalla tommonen neule - oon aivan rakastunu ku oon tommosia täydellisiä yksilöitä tuttujen päällä nähny! :-D ihana sinä siellä ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos ihana! ♥ ja toi neule on kyllä kiva, vaikka siinä onkin vähän harmittavan iso kaula-aukko, niin se vähän tippuu hartioiden yli silleen ärsyttävästi :-(

      Delete
  8. Samoihi sukkahousuihin mulle tuli jo toisena käyttöpäivänä reikä..haha. Asu on muutes tosi ihana! :)

    ps. Oisko muutes mahollista nähä nyt elo-syyskuussa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :-) ja ehkäpä jossain vaiheessa syyskuuta vaikka!

      Delete
  9. Anonymous6:52 pm

    hei millon kerrot sen sun ilosen uutisen minkä kesäl joskus sait:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm en oo nyt ihan varma, että mitä iloista uutista tarkotat :-D mutta epäilisin, että tää oli se, että mun täti meni naimisiin. en oo kyllä varma, mutta ei tuu nyt mitään muutakaan mieleen

      Delete
  10. Ihanat sukkikset! Ja muutenkin koko asu, täydellisyyttä - sopivan rentoa :)

    http://guabk.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-) ja mulla on tapana pukeutua aina mahollisimman rennosti, koska on ahdistavaa, jos on jotain liian fancya päällä! fancyilen sitten punasilla huulilla :-D

      Delete
  11. oot täydellinen :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huijui kiitoksia kamalasti!! :-)

      Delete