mitä mulle kuuluu?

IMG_7744_1IMG_7716_1IMG_7734_1IMG_7710_1IMG_7694_1IMG_7723_1

Maailman tärkeimpiä kuvia - ehdottomasti. Ei se ehkä ole aina niin tarkkaa, mutta hieman ärsyttää, että en enää keksi ikinä mitään järkevää kuvattavaa. Ehkä olen jo kuvannut kaiken järkevän. Oikeastaan haluaisin kuvata ihmisiä, mutta sekin on sitten niin teennäistä, jos kyseessä ei ole tilannekuvien ottaminen. Hankalaa.

Ykkösillä on joukkoryntäys mun kavereiksi Facebookissa. Hauskinta on tietysti se, että mulla ei ole mitään hajua, keitä ne on. Mutta ehkä sekin on ihan okei.

Opiskeleminen kyllästyttää aina vain enemmän ja tänään oli ensimmäinen oikeasti syksyinen päivä. Olen oikeastaan salaa vähän innoissani, mutta saisi kyllä olla vielä hieman lämpimämpää. Mutta tykkään kyllä syksystä, koska saa käyttää paksuja neuleita ja viettää rauhassa aikaa tv-sarjojen ja elokuvien kanssa. Onkin jo hieman ikävä sitä, koska nyt on ollut niin kiireistä hetken aikaa. Tänään olin ensimmäistä kertaa vähän kolmen jälkeen kotona. Aika luksusta. Piti lähteä lenkillekin, mutta laiskottaa ihan hirveästi. Ja aluksi voisin ehkä syödä vähän jotain, että jaksan juosta. Jos nyt edes pääsen sinne lenkille asti tästä sängyltä.

Mua ihastuttaa. Onhan siitä sentään vuosi, kun tää viimeksi alkoi. Ehkä se liittyy jotenkin tähän syksyyn...

Ps. En ole liukuvärjännyt latvojani vihreiksi... Taisin muokata vähän liikaa sinisyyttä kuviin vain, älkää pelätkö!

12 comments:

  1. Anonymous5:16 pm

    muokkaatko photoscapella?

    ReplyDelete
    Replies
    1. en muokkaa, koska sitä ei saa macille. tai ei ainakaan ennen saanut :-D

      Delete
  2. ninininni5:55 pm

    kivoja kuvia ja ihanaa teksitiä! tää liittyy niiku hiemän ulkoasuun, mutta tätä ei voi googlettaa:-D mikä malli sulla on käytössä tässä sun blogissa? kiitos jos vstaat:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tackar! :-) ja en todellakaan tiedä, koska ei tossa missään näy, että mikä malli mulla on valittuna ja oon valinnut tän sillon blogin alkuaikoina eli kohta kaks vuotta sitten :-D mutta et sä siitä mitään edes hyötyisi, että saisit sen tietoos, koska oon muokannut tän koodista tällaseks sitten ajan kuluessa.

      Delete
  3. Anonymous6:02 pm

    oot niin kaunis:) ja ooooi oot ihastunu! söpöö:):D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksia :-) ja hahah on joo erittäin... :-D

      Delete
  4. no voooi, ihastusta ilmassa :-) ♥ oon kyllä samaa mieltä tuosta, että tää on taas sitä aikaa.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo taitaapi olla ääh :-D en ehkä ois ollut ihan valmis tähän, mutta ei järjellä taida taas olla mitään sanottavaa :-D

      Delete
  5. sää oot oikeesti aivan hullun kaunis! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no en kyllä ole, mutta kiitoksia vain :-)

      Delete
  6. Maria sä oot niin kaunis ja laiha! :) mäki ootan vaa syksyä, vaikka oonki syntyny kesällä ni enemmän mä syksystä ja talvesta tykkään :) siellä korkeitten ikkunoiden luona, leveitten ikkunalautojen päällä istuminen ja kuumaa teetä juominen kynttilän valossa - kuullostais UNELMALTA syksyllä! :---)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! :-) mä en tykkää talvesta oikeastaan ollenkaan, mutta syksy on kyllä ihana! ja joo oioi mikä unelma hih :--)

      Delete