!!!

fb1

Nyt on kyllä aika mahetsu fiilis! Asiaa tosin hieman latistaa tän päivän raivoisa siivousputki, joka jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu....... Mutta oikeasti. Yksi. Aamu.

Ajattelin leipovani pullaa huomiseksi töihin, kun yksi ihminen pyysi. Mutta en taida jaksaa. Ehkä kukaan ei huomaa, jos ostankin pakastepullia ja väitän tehneeni ne itse... Tai sitten vain myönnän laiskuuteni.

Nyt pitää hakea pyykit pesutuvasta (selvisin mission impossiblestakin, eli siis maailman pelottavimman teollisuuskoneen käytöstä) ja sitten pyyhin pölyt ja sitten tiskaan ja sitten menen kauppaan ja sitten ja sitten ja sitten!!!

Ja joo, pitäisi varmaan tehdä musapostaus ja muutenkin herättää tää blogi henkiin. Mutta kaikki aikanaan! Nyt keskityn tasan siihen ajatukseen, että huomenna on viimeinen 5:45 herätys!!

16 comments:

  1. Anonymous6:11 pm

    hihiii tsemppii vikaan aikaseen herätykseen!! hei ootko tehny tän ulkoasun itte, vai kuka sen teki? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tackar! :-) ja kuule ihan itse oon tehnyt :----D eipä oo kyllä hirveesti ollut tekemistä, kun ei tässä mun mielestä oo yhtään mitään ihmeellistä :-D

      Delete
  2. Mullaki on huomenna vika työpäivä 5 viikon putken jälkeen :D itekki oon heränny aina kuudelta ja on ollu HIEMAN vaikeaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i feel you! viis viikkoa meni kyllä ihan hirveetä vauhtia, mut on se kiva silti jäädä lomalle!

      Delete
  3. mitäää, minne kaikki aika on kadonnut? :-D susta työläisestä tuskin tuntuu samalta, mutta mulla tuli heti ekana mieleen tän postauksen luettuani, että vastahan mä tsemppasin sua töiden alussa.. mut hei nyt se on ohi kuitenki, (huomisen jälkeen) enyou! ♥ :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi musta tuntuu kyllä ihan samalta!! hyvä vaan hahah :--D

      Delete
  4. !!! mullakin 5 viikon putken jälkeen 1 ainoa päivä jäljellä! ei voi sanoin kuvailla miten hienolta tuntuu, mä selvisin sittenkin! :*

    http://mycupoftea-venla.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hip hurraa! tää on kyllä mahtava tunne! osasin odottaa viime vuoden jälkeen tätä innolla, koska koin tän silloinkin!

      Delete
  5. Samppeli9:24 pm

    Lucky you, mä saan kokea ton vielä kuudesti! Ja heti perään seuraavalla viikolla, kun koulu alkaa :-D semmonen loma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nooo muista, että rahaa tulee!
      ps. mä kirjotan sulle huomenna....... oon ollut aika rajoitetusti järjissäni :----D

      Delete
  6. Mite aika on menny näin nopeesti...kuitenki tsemppiä viimeiseen päivään! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en tosiaan tiedä! kiitti :-)

      Delete
  7. Anonymous8:26 pm

    anteeksi että tulen neuvomaan, mutta jos haluaisit pitää hiuksesi oranssinpunaisena suosittelisin hennaamaan hiuksesi. anteeksi että puutun meiden asioihin

    ReplyDelete
    Replies
    1. mua vähän pelottaa noi hennavärit, kun niistä saa niin monet jotain ihmeellisiä oireita. ja mulla on ihan superherkkä iho, joten oon vähän varuillani siksi! ja nyt mulla on kyllä ruskeanpunaiset hiukset taas heheh :--D mut ehkä ens kerralla. täytyy vähän tehdä tutkimusta googlen avulla, että uskallanko!

      Delete
  8. Anonymous2:20 pm

    mul on menny vähä ohi että miks sä nyt siis oot asunu yksin? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. koska mun isän kämppä on ollut tyhjillään, kun se on prahassa kuukauden. ja se oli viiden minuutin pyörämatkan päässä duunipaikasta, joten asuin sitten siellä.

      Delete