elegantit cocktailjuhlat arabiassa

IMG_6949_1IMG_6976_1IMG_6955_1IMG_6967_1IMG_6971_1IMG_6975_1IMG_6972_1IMG_6989_1IMG_6991_1  Toppi - Urban Outfitters, Leviksen farkkushortsit - Weekday Vintage, Kånken - Retkiaitta, 
 Pilkkusukkikset - H&M, Vansit - Ponke's 

Tässä muutama kuva eiliseltä, kun pyöräilin viininpunaiseksi haalistuneella jopollani istumaan iltaa Roosalle. Ärsytti lähteä jo kymmenen aikoihin kotiin, mutta pakkohan se oli... Nyt on viikko töitä takana, neljä edessä. Kaksikymmentä päivää siis. Onneksi muisti on alkanut toimia taas viime vuoden tavoin, ja olen jälleen nopeampi kuin moni vakituinen työntekijä.

Tältä päivältä tulee kuvia huomenna. Nyt ei pysy enää silmät auki, joten on aika käydä nukkumaan! Hyvää viikonloppua!

Ps. Musapostauksista on kadonnut youtube-linkit. Hirveen kiva. Täytyy siis muokata niistä jokainen uudelleen...
Pps. Ja nyt ne on tulleet itsestään takaisin? Toivottavasti kanssa pysyvät!

12 comments:

  1. heeei mä näinkin itseasiassa sut tuolla eilen (kävin siis siinä kaheksan maissa nopeesti kääntymässä siellä), mun oli tarkotus tulla kertomaan sulle kuinka mä ihailen sun blogia mut en mä uskaltanu! :D no mut hei, tosi kiva blogi jee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai sä oot mun lukija! hah hassuu, oisit vaan sanonu! kyllä mä nimittäin sut sieltä muistan :-) hih kiitoksia kovasti!!

      Delete
  2. Anonymous12:49 pm

    ihania kuvia! :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous1:17 pm

    missää oot töissä :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:52 pm

    nää on tosi ihania kuvia! =) tykkään tälläsestä muokkaustyylistä

    ReplyDelete
  5. Anonymous5:26 pm

    voi luoja taas känni pose kuvia...kasvaisit jo

    ReplyDelete
    Replies
    1. känni______pose! kasva sä ja opettele kirjoittamaan hehehe :-D ei mut siis olin tosi gänäs kahen siiderin jälkeen huhuhuh meinasin kaatuu pyörälki ku olin niin kännizzzz

      Delete
  6. näis kuvissa on jotenkin sitä fiilistä! miten sä oot muokannut näitä :-)? näyttää erilaisemmilta kuin ennen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksia! :-) en nyt enää tarkalleen muista, mitä kaikkea tein näille, mut ainakin pistin rakeisuutta gimpillä ja sit picmonkeylla joku cinerama niminen filtteri kai. en nyt muista onks toi sen nimi, mut muistelisin näin :-D

      Delete