eilen

instagram4

Taas Instagramia. Äh. Mutta kamera jäi Käpylään, kun yritin ottaa vain kaiken välttämättömän tänne pieneen yksiöön. Huomenna on kuitenkin aika siirtyä taas viikonlopuksi sinne (asumaan yksin sielläkin).
Mutta eilen olin tosiaan Inkerillä istumassa iltaa. Tänään ei ollut ihan niin mukavaa sitten herätä 5:45 töihin, mutta selvisin sentään.

Huomisen jälkeen on kolme viikkoa töitä takana, edessä kaksi. Aika menee niin nopeasti. Mutta mun kunto on parantunut ja tämä viikko on ollut muutenkin hyvä. Koska yksi ihminen palasi töihin lomalta. Pelkäsin jo, että se olisi ollut taas koko heinäkuun maailmalla kuten viime vuonna.

Markuksen ja Vilman reili loppuu tiistaina. Olen katsonut kuvia ja kuunnellut juttuja niin kateellisena. Etenkin kun täällä on niin kurjaa. Missä kesä on?

Nyt lähden mummon ja Lauran kanssa syömään.

10 comments:

  1. Anonymous4:28 pm

    sun toinen silmä on pienempi ku toinen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on kuvakulman vika!

      Delete
    2. ANONYYMI: no shit sherlock :-OOO en olekaan itse huomannut :-D

      Delete
    3. PAMELA: ei itse asiassa ole, vaan mun toinen silmäkulma on ikuisuus-turvoksissa, kun siihen on pistänyt 3-4 kertaa ampiainen ja olen niille allerginen ja silmä on muurautunut umpeen niin siitä tuo vaikutelma.

      Delete
  2. Anonymous6:24 pm

    Anonymous4:28 PM
    sun toinen silmä on pienempi ku toinen < ja se on tosi söpön näköistä, varsinkin kun hymyilet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no en itse mitenkään erityisemmin tuosta tykkää, mutta eipä se mun elämää haittaa niin en yleensä edes muista koko asiaa :-D hymyillessä se korostuu, ei sitä "naama peruslukemilla" oikeastaan edes huomaa :-)

      Delete
  3. Instagramit on kivoja! Semmosia fiilispostauksia, näistäkin jäi kesäfiilis : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. hyvä että ees joku tykkää! :-D mua itseäni ne nimittäin ärsyttää aika usein, kun kaikilla tuntuu olevan tapana pistää niitä jokaiseen postaukseen...

      Delete
  4. Anonymous4:58 pm

    itkisitkö onnesta, jos panisin sua kunnolla ? ;);););) rakastan sun blogiiiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. mitä luultavimmin en :-D jee kiitti!

      Delete