inkkaripaita

IMG_5232_2IMG_5224_1
 Paita - Forever 21, Leviksen farkkushortsit - Weekday Vintage, Villatakki - H&M, 
 Vanssit - Ponke's, Kånken - Retkiaitta 

Kävin tänään naureskelemassa saksan kokeessa osaamattomuuttani. En ikinä aloittanut lukemista, joten ei se kauhean hyvin voinut mennä... Tavoitteena on nyt seiska, mutta haluaisin tietysti paremman. Huomenna uskonnon koe, johon olen lukenut jo jonkin verran, mutta vielä pitäisi jaksaa vähän.

Alemman kuvan hiustenväri on varmaan lähempänä oikeaa kuin ylemmän. Ei tuokaan ole ehkä ihan oikea, mutta ainakin aika lähellä. Olen tottunut näihin jo vähän, mutta edelleen säikähdän välillä peiliin katsoessani...

20 comments:

  1. Samppeli4:59 pm

    Jälleen tosi kiva asu, ihanat värit tossa paidassa! :--) ja täällä toinen, joka ei lupailusta huolimatta ole vieläkään alottanut ruotsin yo-vihkojen tekoa... Jos kahvit ensin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoskiitos! :--) ja arvaa oonko jatkanut sitä ussan lukemista...... no enpä tietenkään :-D

      Delete
  2. ihana paita! oot tosi nätti muutenki!(:

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:17 pm

    tosi hieno asu! rakastuin toho paitaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti! :-) toi on kyllä ihana!

      Delete
  4. Kuinka hyvin puhut/ymmärrät saksaa?

    Love,
    Fhina

    ReplyDelete
    Replies
    1. no mä oon lukenu sitä 1. luokasta asti, että ihan ok, etenkin ymmärrän. puhuminen on vaikeeta, koska en oo koskaan oikeesti joutunut puhumaan saksaa niin ei oo sitä rutiinia. mutta jos alkuun pääsisin ja ois silleen "pakko" (että siis esim. joku ei ymmärtäis englantia tms.) niin eiköhän se lähtis ihan hyvin sujumaan!

      Delete
  5. mun mielestä toi näyttää kuitenki ihan hauskalta väriltä :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on siis ihan täysin erilainen ku tossa ekassa kuvassa :-D paljon ruskeempi. mutta siis on toi ihan ok, en vaan olis halunnut tollasia.

      Delete
  6. pakko sanoa että sulle näyttäis sopivan kaikki maholliset hiusvärit, jotka täällä on esintyneet! :-) lisää piristystä tähän hyvin sujuneeseen synttäripäivään ku huomasin sun postanneen; hihi oot ihana :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon samaa mieltä, mutta tosi tumma ei sovi mulle kun oon niin kalpea! siis ihan musta tai sellanen mustanruskea :-D vooi kiitoksia! ja hyvää synttäriä! :-) ♥

      Delete
  7. Anonymous12:09 pm

    Tässä kuvassa sun tukan väris on kyl parhaimmillaan sulle! älä rasita tukkaas liikaa, nyt on kiva!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se ei edelleenkään ole ton värinen. eli ei ole kiva...

      Delete
  8. Hurjan kiva tuon paian printti! Ja ei että rakastuin tuohon sun reppuun, sen väri on täydellinen<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuo paita on kyllä ihana! :-) ja reppukin on ihan ok, oon vaan tässä vuoden aikana ehtiny kyllästyä tuohon väriin... haluaisin viininpunasen, keltasen tai mustan... ja jonkun noista hankin kunhan ekat palkat kesätöistä tulee! siinä tosin menee aikaa, kun alotan vasta heinäkuussa... :-D

      Delete
  9. UPEA toppi ja sä oot kaunis :)

    ReplyDelete
  10. oon kyllä niiiin kateellinen sun hiuksista! toi väri sopii sulle vaan ihan törkeen hyvin :-)

    ReplyDelete