on siis kevät

IMG_4508_1IMG_4579_1IMG_4552_1IMG_4594_1IMG_4528_1IMG_4560_1

Tänään nahkatakkikin oli liian kuuma ja en nää ikkunasta ulos, kun aurinko häikäisee. Tätä olen odottanut. Kiharsin hiukseni, lähdin kahden tunnin kävelylle metsään ja hymyilin vastaantulijoille. Vihdoinkin on oikeasti kevät.

Ajattelin hankkia r-collectionin anorakin lapsuutta muistellakseni. Löysin myös täydellisen vanhojentanssimekon, joka ei oikeasti ole tarkoitettu sellaiseen. Mutta se on täydellinen ja maksaa vain viisikymmentä euroa. Pari tosin puuttuu vielä, ja vähän ahdistaa, että miten saan sellaisen.

Olisi kamalasti koulujuttuja rästissä, mutta en saa taaskaan mitään aikaiseksi. Haluaisin olla ahkera, mutta en osaa.

26 comments:

  1. Samppeli6:48 pm

    Sun hiukset tossa kuvassa on _täydelliset_! <3 Miksköhän täällä on ollut koko päivän ihan harmaata?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos ihana! :-) ♥ ja höh tyhmäää!!

      Delete
  2. Sulle sopii kyllä kiharat niin hyvin. ♥ Ihania kuvia ja voi vitsit, ku tuolla paistaa aurinko..toivottavasti tää sää jatkuu. Hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksia! :-) ja samaa toivon, mutta ilmatieteenlaitos lupailee pilvistä ja sadetta huomiselle :-(

      Delete
  3. Mulla on tummansininen r-collectionin anorakki, parhautta !

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä ajattelin hankkia punasen tai sitten ihan vaan mustan. en oikeen osaa päättää :-D

      Delete
  4. Anonymous7:55 pm

    Noi sun hiukset on ihan älyttömän upeat, mutta mua häiritsee toi ainainen juurikasvu:S Älä ota tätä mitenkään pahalla, koska todellakin tykkään noista hiuksista..noi kiharat on ihanat! ♥ Muutenkin hienoja kuvia ja ihana blogi sulla:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-) en ota pahalla, koska se ei ole "ainainen juurikasvu" :-D oon just nyt ollut taas sen aikaa postaamatta, kun tyvikasvua ei ole ollut :-D ja viikon sisällä värjään taas sen pois.

      Delete
    2. Anonymous12:28 am

      oon samaa mieltä, tyvikasvua on usein, mut mua se ei häiritse yhtään, koska noi hiukset on muuten aivan ihanat enkä olis kiinnittänyt tyvikasvuun huomiota jollei sitä olis mainittu.

      Delete
  5. Anonymous8:33 pm

    voi maria sait mulle niin KESÄ fiiliksen näistä kuvista, ja tosta tekstistä!♥ oot PARAS <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitos! :---) ♥

      Delete
  6. Anonymous9:31 pm

    ''Olisi kamalasti koulujuttuja rästissä, mutta en saa taaskaan mitään aikaiseksi. Haluaisin olla ahkera, mutta en osaa.'' < samaistun tähän! ihana postaus ja ihana sinä jälleen kerran:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi on kyllä niin mun perusfiilis :-D ärsyttävää! voi kiitos! :--)

      Delete
  7. oi ku sä oot maria niin nätti<3 :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous9:47 pm

    Must sulle sopis paremmi kirkkaan tai semmoset tummansyvänpunaset hiukset =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mun mielestä ei :-)

      Delete
  9. Valitsin sut Romwe giveawayn voittajaksi :> kurkkaile sähköpostia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi ei apua!! nyt kyllä pelastu päivä, kiiiitos! :---)

      Delete
  10. voivoi, täällä pohjoisemmassa on vielä lunta enempi ku tarpeeks.. no ehkä se kevät sieltä tännekin tulee, joka vuosi on tullut.. :-) en vaan jaksais oottaa enää yhtään!! onko sulla jotain suunnitelmia vapuksi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no höh, toivottavasti sulaa äkkiä pois sieltäkin!! ja ei mulla vielä ole mitään ihmeellisiä suunnitelmia, luultavasti avataan terviskausi sibisläisten kanssa ja jatketaan siitä sitten matkaa johonkin kaivariin tms. :-)

      Delete
  11. mä kävelin just tosta samasta kohasta eilen.........creepy..............

    ReplyDelete
    Replies
    1. noni... :-D ihme, ettei törmätty....

      Delete
  12. Sulla on upea blogi ja hiukset!! :)

    xx

    Käy myös mun blogissa, Searchingforlbd.blogspot.com :)

    ReplyDelete