kohti arkea

ma2IMG_4453_1IMG_3929_1IMG_4460_1ma1IMG_4370_1

Mahakipua, yllättävää allergiaa, pahaa oloa, uusi muumimuki, 5. jakson kirjojen etsimistä Markuksen laatikoista (osa puuttuu vielä ja tuhlasin niihin annetut rahat johonkin ihan muuhun vahingossa....), kotihengailua, hyvän ruuan ja suklaan himoitsemista (paha olo ei antanut myöten, buu oon ollut nälässä nyt kaks päivää!) ja Täykkäreitä.

Edellä aika tarkasti mun pääsiäisen ohjelma. Kameraa en pahemmin ole tosiaan käyttänyt, mutta nyt pitäisi aloittaa kunnostautuminen senkin suhteen. Huomenna mulla ei ole vielä koulua, mutta kuorotreenit ja musiikkiopisto pitää mut kiireisenä koko päivän. Tutor-hakemus on vielä tekemättä ja se taitaa tällä menolla myös jäädä tekemättömäksi... En mä ehkä olisikaan maailman paras tutor, niin jätän varmaan sen homman niille, joilta oikeasti sitä potentiaalia ja kiinnostusta löytyy.

Nyt Täykkäreitä! Mun päässä ei liiku yhtään älyllistä ajatusta niin oon yrittänyt minimoida kaiken kirjoittamiseen liittyvän tässä. Tääkin on varmaan sellaista sekasortoa, etten viitsi edes läpi lukea... Hah :-D

16 comments:

  1. mitä allergiaa sul on ollu? :o sori kun kyselen.. toivottavasti pian on parempi olo :)

    ps.toi muumimuki on ihana! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. siitepölyallergiaa ilmeisesti... ei oo ikinä ennen ollu, että tuli kyllä nyt niin puun takaa. ä-r-s-y-t-t-ä-ä! ja toivon tosiaan tän menevän ohi, koska tänään ei ole edes allergialääke auttanut! :-(
      ps. toi on niiiin ihana! :-D

      Delete
  2. Anonymous10:06 pm

    toivottavasti ei toi allergia pahene :o ja ootpa kauniis! ja sun hiukset on niin täydellisen ihanat <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. toivottavasti tosiaan! :-( ja kiitos paljon! ♥

      Delete
  3. Samppeli10:31 pm

    Toi muki nous kerralla mun suosikiksi, en käytä enää muita jos toi vaan on puhtaana! <3
    Toivottavasti allergialääkkeet alkaa tehoamaan ja arki ei maistu ihan puulta! :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ei oo vielä alkanu vaikka otin äsken lisää... saatan ehkä kuolla tähän aivasteluun kohta :-(

      Delete
  4. Täällä toinen jolla on alkanu tulee sitä siitepölyallergiaa..voiko ärsyttävämpää edes olla. : D ja voi vitsit toi muumimuki on söpö!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tää on niin kamalaa... ja just kun vielä sanoin sullekin, ettei mulla oo ikinä ollu... niin mun tuuria :-D

      Delete
  5. mun tutorhakemus alkaa näin:
    MORJE! Mä oon Suvi. Jotkut sanoo mua Sahrikseks mun sukunimen takia. Mä tykkään kissoista.

    joo. pääsen varmasti tutoriks...

    ReplyDelete
    Replies
    1. i'm suvi and i like cats!
      ps. mun tutor-hakemuksessa lukee: tutor-hakemus
      mulla on siis vielä paremmat mahdollisuudet.........

      Delete
  6. shiit kiitti tutor muistutuksest!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eipäs mittään :-D

      Delete
  7. Muumimuit on rakkaus <3 meil on niitä lähemmäs 50, ja ne kokoajan lisääntyy. Toi uusin on ihanin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mitää 50!? onks niitä muka ees niin paljon erilaisia :-D eiku onks teil niit vanhoja? ne on ihania! mut niin on kyl toi uuskin :-D

      Delete
  8. Anonymous9:44 pm

    oot niiiin ihana<3 oikeesti!! kaunis ja kirjotat sika hyvin! ja sun blogi on vaa jotai nii parasta, kiitti

    ReplyDelete
    Replies
    1. no kiitos itsellesi! :---) hih!

      Delete