kaikki kokeet ohi!

IMG_4120_1IMG_4032_1IMG_4153_1IMG_4193_1IMG_4053_1IMG_4043_1

Maybellinen The Smoother -meikinpohjustusgeeli, Sokos, 12,90€
Rimmelin Match Perfection Blush -poskipuna, Sokos, 7,50€

Yllättävää kyllä, en keksi nyt yhtään valittamisen aihetta! Aurinko paistaa, lumi sulaa, loma alkoi, ruotsin koe meni hyvin, huomisesta on tulossa ihana päivä ja tänään voin mennä aikaisin nukkumaan ja nukkua univelkoja pois! Ja lisäksi mulla on jo parempi olo (en tosin täysin terve vielä ole, mutta terveempi)! En saanut aikaa lääkäriltä, mutta ei se haittaa. En olisi halunnutkaan nyt antibioottikuuria, kun sitten olisi mennyt huomisen suunnitelmat ihan uusiksi.

Olin tänään aivan järkyttävän näköisenä tekemässä sen ruotsin kokeen, mutta laittauduin sitten kotiin päästyäni. Logiikka toimii... Mutta mun oli aivan pakko päästä kokeilemaan tuota meikinpohjustusgeeliä - ja onneksi kokeilin. Ei ole ikinä ollut meikkaaminen näin ihanaa! Mun iho on niin hirmusen pintakuiva ja nyt siitä tuli ihanan sileä ja meikkivoide ei jäänyt edes nenänpieliin tyhmän näköisesti! Paras tuote ikinä. Oli pakko hehkuttaa... :-D

Nyt ajattelin aloittaa Täykkäreiden katsomisen alusta ja syödä vähän suklaata pitkästä aikaa. Kyllä kai näin pääsiäisen kunniaksi voi vähän lipsua lupauksistaan...
Ihanaa pääsiäistä teille kaikille, ootte ihania!

Ps. Kyllä toi suora tukka on niin enemmän mua kuin kihara, vaikka oon tässä oppinut kiharoistakin tykkäämään. Latvat on edelleen kamalan tönköt, mutta jos pidän hiuksia vain toisella puolella niin nuo näyttää suorina jo ihan siedettäviltä! Ja lisäksi päätin lopettaa alaripsissä ripsivärin käytön, ainakin arkisin. Tykästyin nimittäin siihen, että silmämeikkiä on vain "yläpuolella".

20 comments:

  1. Samppeli6:59 pm

    En osaa meikata enää ilman pohjustustuotetta :-D ostin L'Orealin vastaavaa ennen vanhoja, toimii. Ja innostuin samoihin aikoihin meikkaamaan myös alaripset säännöllisesti, hah!
    Hyvää pääsiäistä sullekkin ihana <3 :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo en mäkään kyllä enää tän yhen kerran jälkeen aio palata vanhaan tyyliin, että naamarasvaa saa tunkea sellasen kerroksen, että sitä vois suunnilleen kaapia lusikalla pois naamasta... :-----D okei, ehkä mä liiottelen... vähän... ja siis mä lopetin alaripsien meikkaamisen.
      hih kiitos! kirjottelen sulle kohta :-) ♥

      Delete
  2. Mä kadehdin tota sun kauneutta. : D Pitää tosiaan mennä penkomaan Sokoksen hyllyjä joku päivä, toi meikinpohjustusgeeli kuulostaa nimittäin tosi hyvältä. Eli kiitos, kun hehkutit sitä. Olet ihana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. äh älä kadehdi, kun ei tässä ole mitään kadehdittavaa :-D ja voi kiitos ihana! :--)

      Delete
  3. Anonymous7:16 pm

    IHANA lantio!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no oon kyllä niiiin eri mieltä, mutta kai mun on silti pakko sanoa kiitos, jos se sun mielestä on ihana :-D

      Delete
  4. en kestä noita sun hiuksia ku ne on niin ihanat ! ja näyttääpä ainakin tossa kuvassa sun kroppa kurvikkaalta ! täytyy vaan sanoa, että vau (-:

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitos, tykkään kyllä hiuksistani itsekin! :-) ja hmm no mulla on kertyny tässä vähän ajan sisällä nyt aika tavalla tohon lantiolle just massaa.... en ite oikeen lämpene kurveille ainakaan omassa vartalossani niin nyt ois aika aloittaa kiinteyttäminen, että kesällä ei tarvis tuntea oloa epämukavaksi... :-D

      Delete
  5. Ihana toi paita!:) mistä se on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-) se on ihan H&M:stä!

      Delete
  6. Anonymous8:00 pm

    Haha sori mut sun suu on vähä pupumainen :D mutta ihana blogi !

    ReplyDelete
    Replies
    1. vai että pupumainen.... hohhoijaa :--D

      Delete
  7. mul on oikeesti ollu koko päivän sama fiilis! aurinko paistaa ja loma niin kaikki on hyvin. ja maria oot mun mielestä ihan mielettömän nätti!! :))<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih tää on ihana fiilis pitkään jatkuneen valituskauden jälkeen! :--) ja voi kiitos ihana! ♥

      Delete
  8. Anonymous10:40 pm

    soriii mut pakko sanoo et sun lantio näyttää ihan järkyttävän leveeltä ku sulla on noin laihat jalat. vähän massaa jalkoihin ni hyvä ois ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se ei näytä järkyttävän leveeltä, se on järkyttävän leveä. ja ei todellakaan massaa jalkoihin vaan massa pois lantiolta.

      Delete
  9. Anonymous3:26 pm

    mustaki sulla on tosi ihana lantio!!! ei yhtään massaa mistään pois :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no kiitos, vaikka oon sun kanssa eri mieltä! :-D

      Delete
  10. ihanat nuo sun hiukset! :--)

    ReplyDelete