i've been sick for three weeks now

4411_24411_34411Kuva otettu 4.4.2012 klo 12.35
 Paita - Monki, Farkkuleggingsit - Dr. Denim/Carlings, Villatakki - H&M for Men, 
 Melodican kangaskassi - Carlings 

Kolme maanantaista kuvaa mustavalkoisina ja huikea Photo Boothilla kuvattu päivän asu. Olen ollut nyt kolme viikkoa kipeenä ja yön aikana tää oli pahentunut taas kerran. Meinasin tukehtua enkun kokeeseen (enkä saanut sitten mitään älykästä siihen paperiin - en tosin ollut kamalasti lukenutkaan) ja sieltä päästyäni tuli vähän kyyneleitäkin. Tänään olisi pitänyt olla kiva päivä, mutta tää kääntyikin kamalaksi. Huomenna ruotsin kokeen jälkeen yritän saada lääkäriajan, jos vaikka nielisin ylpeyteni ja ottaisin vastaan ne ainaiset antibiootit, jotka sieltä mukaansa saa. Mä en vain haluaisi niitä, koska ne on yksi lukuisista syistä mun heikkoon vastustuskykyyni. Olen nimittäin syönyt niitä elämäni aikana sen verran monta kertaa.

Onneksi kuitenkin eilen meni matikan koe ihan nappiin! Mä en tehnyt mitään koko kurssin aikana ja olinkin sitten ihan epätoivoinen vielä koeluokkaan astuessani, mutta pärjäsin aivan loistavasti yläasteella opittujen juttujen ja MAOL:in avulla.

Huomenna olisi sitten vielä mun viimeinen kokeeni tän viikon kamalaan putkeen. Onneksi kyseessä on ruotsi, joka menee kuitenkin hyvin, koska se on niin helppoa! Vielä, kun saisin itsenäisistä tehtävistä loput tehtyä tänään... Tekisin ne nyt heti, jos olisin fiksu. Mutta tunnetusti en ole, joten teen ne sitten yöllä sellaisella "AA MÄ EN EHDI, APUA" -fiiliksellä.

35 comments:

  1. Anonymous1:17 pm

    iha sika kivat vaatteet! ja oot nii nätti :) tuli muuten mielee, et voisit tyyliin joka postaukseen pistää ain tommosen photoboothilla otetun asukuvan ku sul on nii kiva tyyli ni ois kiva nähä asui useemmin! ni sit sun ei tarttes stressaa mistää kuvaajast tms :)
    ja koitas ny parantuu vihdoin! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! :--) ja hmm ihan hyvä idea, en ehkä ihan jokaiseen postaukseen ala näitä tunkemaan, mutta yritän pistää ainakin kaks kertaa viikossa jotain kuvaa asuista :-) kiitos ideasta!

      Delete
  2. voi tiiän miltä susta tuntuu, iteki tässä taas miljoonannen kerran kipeenä, keuhkokuume tällä kertaa :( ei oo kivaa ei! sit viel koulustressi päälle.. :s toi sun tyylis on muuten ihana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi hyi, keuhkokuume on ihan kamala! :-( koita parantua! ja hih kiitos :--)

      Delete
  3. aaaaaaw, toi sun hymy on niin ihana! :'---3

    ReplyDelete
    Replies
    1. nooh siitä voi olla montaa mieltä :--D mut kiitos! :-)

      Delete
  4. oot niin kaunis sivuprofiilista :) !!

    ReplyDelete
  5. Anonymous5:06 pm

    miks sul o joku hipster kolmio favicon ku et oo mikää hipsteri :D lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol sun kommentti :----D kiitos että sait mut nauramaan oikeesti tänään ekaa kertaa, oot paras! ♥ ja älä pelkää, en luule olevani hipsteri :-) kolmio on mun mielestä paljon kivempi kuvio kuin vaikka neliö! oon itse asiassa tykännyt kolmioista jo monta vuotta ennen kuin olin edes ikinä kuullut sanaa hipsteri :-D toivottavasti maailmasi ei romahtanut nyt, kun et ollutkaan oikeassa :-(

      Delete
    2. nii just älä vaa! et oo hipsteri, lol

      ............ :DDDDDDDDDDD joo. nyt sitä mantsaa.

      Delete
    3. sori :--( mä luulin olevani!!!!!!! no mut jos tilaan ne leveelahkeiset farkut ni sit ainaki oon ;--) joo. nyt sitä ruotsia. tai sit ei...

      Delete
    4. jos tilaat ne ni tervetuloa mun hipsterikerhoon! kolmio(lääkkee)t on parhait. #justsayin'

      Delete
    5. just pistin tilaukseen ;-) or not... mut kolmiolääkkeet on vain hipstereille, joten oot salee true hipsteri :-----) #justsayin'

      Delete
  6. Samppeli5:25 pm

    Aww, kiva että sun lukijat pitää huolen asiasta kuin asiasta... ^^
    EN EHDI APUA-fiilis on ollu viimeset pari vuotta erittäin tuttu juttu varsinkin koeviikoilla, jospa tekisin tänään läksyt ennen keskiyötä :--D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah on se kyllä aina niin kivaa :--D no mut tosta sain kyllä oikeesti ekan kunnon hymyn tänään :-D

      Delete
  7. hassuu sairastelet aika paljo. ite en oo ollu kuumeessa neljään vuoteen.

    ReplyDelete
  8. Anonymous5:29 pm

    Eksä polta ainaki epäsäännöllisesti vai muistanko ihan väärin? :o Jos poltat ni ennemmin syyttäisin sitte sitä kun jotain antibiootteja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. no et sä väärin muista, mutta nimenomaan epäsäännöllisesti. käsittääkseni (ja ei ole muuten vain mun käsitys, ihan terkkari ja lääkäri ja vaikka kuka on samassa käsityksessä mun kanssa :-D) n. 0-2 tupakkaa viikossa ei vaikuta mun sairasteluun. ja tämä on totta. ja jos et tiennyt, niin antibiootit heikentää vastustuskykyä, että kyllä, voin syyttää niitä, kun oon syönyt niitä jossain vaiheessa ainakin kerran kuussa!

      Delete
    2. Anonymous10:17 pm

      Ookkei :) Ja oletin vaan et epäsäännöllisesti tarkottais vähän enemmän. Perun sitte vinkumiseni, hyvä et olos on jo parempi!

      Delete
  9. vaaau susta saa tosi hyviä sivuprofiilikuvia (:

    ReplyDelete
  10. tsemii hei, koita parannella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! yritys on kova... :-D

      Delete
  11. Anonymous11:25 pm

    sori on tyhmä mut en ymmärrä miten toi kolmio liittyy hipsteriyteen tai miks sitä esim näkyy whitissä jokakuvassa ku kirjottaa hakusanaks hipster :-D valaise mua?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah naurahdin sun kommentille :--D en mä tiedä edes miksi se on liitetty hipsteriyteen (kuten ehkä on käynyt jo ilmi, en ole hipsteri :D:D), mutta niin se vain on ja sitten viattomia ihmisiä syytetään sen takia kolmion käyttämisestä :-( oon varmaan true hipster, kun piirsin matikan kokeessa kolmioita!!!! omg

      Delete
    2. Anonymous4:41 pm

      siis voi ei, busted :-((( :D ehkä ne tykkää siitä kans vaan siks ku kolmio on niin kiva kuvio :) pitää mennä kysyy joltain über hipsteriltä vastaus tähän mystiseen kysymykseen!

      Delete
    3. Anonymous4:43 pm

      http://www.knowswhy.com/why-do-hipsters-like-triangles/ haa!!!

      Delete
    4. no jotain tollasta mä aattelinkin sen olevan! :-D kiitos sivistyksestä, oon taas astetta viisaampi! ;-D

      Delete
  12. Anonymous6:24 pm

    hei, haluisitko kertoa että onko toi macbook ollu hyvä ja että onko ollu mitään ongelmia esim koulutöitä tehdessä tiedostomuotojen kanssa, tai että et ole saanut jotain ohjelmia sille tai mitään muuta ja ihan yleisesti että onko ollu hyvä ja tälläi :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no siis mä oon rakastunut maceihin ekaa kertaa joskus 10-vuotiaana ja siitä asti oon haaveillut omasta! mun isä osti iMacin, kun olin 12 ja sillon vielä asuin sen luona osan ajasta niin sain käytännön kokemusta ja rakkaus vain syveni. no sitten ostin tän ja tiesin jo ostaessani, että en tule pettymään. tää voittaa kaikki pc:t ihan 100-0!

      tässä on tosi hyvä akku (kestää n. 5½-6h), tarkka ja kirkas näyttö (leffojen ja sarjojen kattominen on ihan parasta, niin eri tasoa ku mun vanhalla acerilla, jossa siinäkin ihan ok näyttö kuitenkin oli), hyvät ja terävät äänet, selkeä ja kätevä käyttöjärjestelmä, nopea prosessori, kaunis (täydellinen) ulkoasu jnejnejne :-D ja toimii ihanasti yhteen mun omenaperheen kanssa, kun omistan tosiaan iPod Classicin ja iPhonen niin synkkaa kivasti tonne iCloudiin kaiken :-)

      ja ei ole ollut ongelmia koulutöitä tehdessä, koska kävin hakemassa isältä macille tarkoitetun wordin asennuslevyn ja asensin sen tähän. pitää vain muistaa tallentaa tiedostot rtf:ksi niin saa sit auki millä vaan koneella!

      no ohjelmien kanssa ainoa pettymys on ollu se, että tähän ei saa photofiltreä ja photoscapea, joita enne käytin aina kuvien muokkaamiseen. mutta siitäkin oon päässyt jo yli ja saan muokattua kuvat kivoiksi ihan noilla iPhoton kuvanmuokkaustyökaluilla, gimpillä ja netissä olevilla "kuvanmuokkaussivustoilla" .
      oliko tarpeeks? :-D kysy vaan lisää, jos joku askarruttaa. mutta siis suosittelen!

      Delete
  13. antibioottikuurit on syvältä.. ja toivottavasti toi sun olosi paranee pian :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. totta! onneks en nyt sit mennyt lääkäriin sellasta hakemaan :-) ja kiitos, on jo parempi olo! toivottavasti menis nyt kokonaan ohi :-)

      Delete