exam week

IMG_3881IMG_4002IMG_3895IMG_3942

No nyt on munkin koeviikko pyörähtänyt sitten käyntiin kemian kokeella. En mä kamalasti mitään osannut, olisin kyllä voinut lukea niin paljon enemmän... Mutta kyllä se toivon mukaan läpi menee, en oikein osaa arvioida!

Olen aika varma, että moni on saanut tänään lukea esim. Facebookista kyllästymiseen asti tuosta valkoisesta jutusta, jota on tullut taivaalta yön aikana 15cm tänne Helsinkiin. Mä en edes sano sitä sanaa... Hyvää huhtikuuta vain kaikille! Itkettää suorastaan...

Hiukset tuli värjättyä lauantaina illalla ja nyt tuntuu taas ihanalta, kun voi kulkea ulkona ilman sitä järkyttävää tyvikasvua! En muuten näyttänyt koulussa ihan noin hehkeältä kuin noissa kuvissa... :-D Mulla vain tuli tylsää niin päätin vähän meikata ja kihartaa hiuksia aikani kuluksi. Ihan kuin mulla jotain ylimääräistä aikaa olisi... Tänään pitäisi nimittäin ottaa haltuun kokonainen matikan kurssi ja enkkuakin pitäisi lukea vaikka kuinka paljon, koska huomenna mulla ei ole aikaa. Miksihän mä jätän aina kaiken viimeiseen mahdolliseen hetkeen...? Tai oikeastaan en edes viimeiseen mahdolliseen, vaan mahdottomaan! Oon kyllä niin toivoton välillä :-D

Nyt en voi enää enempää vältellä matematiikan houkuttelevaan maailmaan sukeltamista... Tsemppiä kaikille koeviikon/muiden kokeiden kanssa kamppaileville!

44 comments:

  1. Anonymous2:16 pm

    ooh oot niin kaunis näissä kuvissa! okei oot kyllä yleisesti ottaen kaikissa kuvissa, mut nää on jo ihan pysäyttävän kauniita :D oot niin ihana!
    ja hei tsemppii sullekkin koeviikolle! kyl sä selviit kun mäki selviin ja mä oon huono koulus, sä oot hyvä :D

    nii ja ihanat hiukset on kyllä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ääk apua, kiitos! :--) nyt ei kyllä tunnu siltä, että oisin hyvä koulussa..... :-D

      Delete
  2. Tsemppiä sullekki kaikkii kokeisii! Nyt, ku itekki tässä jälkikäteen mietin ni oisin voinu vähä enemmä lukea yh:ta..mut minkäs sille tekee, ku ne koulukirjat ei oikein houkuttele.
    Luin muutes jostai, et koko viiko sataa lunta. Mä niin toivon, et toi ei pidä paikkaansa. : D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-) joo ei kyllä tosiaan houkuttele koulukirjat...
      ja hyyi ei voi olla totta! ilmatieteenlaitos lupaa ainakin viel keskiviikolle aurinkoa, oispa totta! :-D

      Delete
  3. Samppeli2:35 pm

    Enää et voi sanoa, ettei sun ulkonäköä voi kadehtia... Ihan jumalaiset noi hiukset! <3
    Huomenna viedään mun viimeisiä, nyt vielä joku loppukiri ranskan suhteen :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no voinpas sanoa! :-D mutta joo, tykkään kyllä itekin mun hiuksista nyt :-D äääh miksei mullakin voi olla jo vika koe!

      Delete
  4. i love that first photo of you. unfortunately you don't write in english so i don't understand a thing, but i expect i should wish you much success for the exams! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you! :--) and yeah, i'm very bad at english so i don't like to write in english... i'm sorry :-( but yes, i have the exam week so thanks, i need that! :-D

      Delete
  5. voi ku oot kaunis tuossa ensimmäisessä kuvassa! saispa mustakin noin edustavia otoksia :D susta otetut photot puolestaan tuntuu aina onnistuvan - tasan ei mee onnen lahjat.. tsemiä koeviikolle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :--) ja voi kuule, ei tosiaan onnistu musta otetut kuvat! te näätte aina vaan ne edustavimmat, mutta suurin osa on kyllä aivan kamalia :--D

      Delete
  6. joo facebookin tän päiväsen päivitykset on vähä jokanen toistanu itteensä... :-D vähä oli > facebook.com/photo.php?fbid=208863009218934&set=a.130396740398895.21184.130307693741133&type=1&theater < tollanen fiilis selata fb läpi :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah toi kuva on kyllä kuvannut munkin fiiliksiä tänään fb:tä selatessa! :---D

      Delete
  7. Anonymous3:23 pm

    oot sairaan nätti!

    tulee tosi paljon mieleen täykkäreitten bree (tosin toki nuorekkaampana versiona). ja juu atm sen tekee toi punane tukka, mutta on teissä muutenkin jotain samaa:) sulla on tosi sirot kasvot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :--) ja ää en oo samaa mieltä, en ollenkaan :-D mut kai toi on ihan positiivista, vaikka ei bree kyllä mitään mun henkilökohtaisia kauneusihanteitani vastaakaan :-D

      Delete
  8. Oot nii kaunis nois kuvis :) Joo tiiän just mistä puhut. Tänää ku kauheella kiireellä juoksin kouluu meinasin melki liukastuu ku juoksin tuol ihanas lumes... Ja ainaki Seinäjoel satoki viel lisää lunta siin aamulla, et olin just alkaa itkee ku olin just iloinnu et tulis kesä tai ees kevät :D

    http://me-morethanmusic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! :-) ja joo täällä kans sataa nyt oikeen kunnolla parhaillaan lisää...... tää ei oo todellista, HYI! :-(

      Delete
  9. Ihanat hiukset ! :))

    ReplyDelete
  10. Ihanat noi hiukset!:)

    ReplyDelete
  11. täällä jyväskylässä just pyryttää oikein ihanasti ... suomen talvi </3

    + oot niiin kaunis (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo niin täälläkin pyrytti monta tuntia, nyt tulee "enää" vain vähän lunta... yyh hyi! :-(
      + voi kiitos! :--)

      Delete
  12. Oi miten kaunis oot :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitos paljon! :--)

      Delete
  13. hullun nätti oot kyllä noissa kuvissa!! ja joo oli mullaki itku lähellä aamulla ku heräsin ja asfaltin tilalla oli kiva lumipeite...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tack!! :--) ja joo ei oo kivaa tällanen, nyt on sentään huhtikuu.......... :-(

      Delete
  14. Anonymous5:59 pm

    oooi oot kaunis (toistan kaikkia muita hehz :__D)!!! sul on ihan täydelliset kulmakarvat, miten oot saanu noin ihanat :O ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos ihana! :--) ja siis mulla on ollu varsin järkyttävä "kulmakarvahistoria" :--D mulla oli jossain vaiheessa sellaset tosi paksut, jotka myös meikkasin tosi vahvasti ja ne oli ihan hirmu kaukana toisistaan :--D tästä ei itse asiassa oo ku joku vajaa kaks vuotta kai (hyi apua! :-D). mutta siis aloin meikata niitä vähemmän/ohuemmiksi ja nypin ne ihan tota alkua lukuunottamatta aika ohuiksi ja sit kasvatin ne "lähemmäs toisiaan" :-D ja nyt sit vaan nypin hajakarvat pois n. kahen tai kolmen päivän välein ja pistän aamusin kevyesti kulmakynää :-)

      Delete
  15. Oi miten kaunis oot noissa kuvissa! :-) Mulla oli koeviikko just viimeviikolla, jännityksellä ootan palautuspäivää.. Tsemppiä sulle kokeisiin! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. paljon kiitoksia! :-) toivottavasti sulla meni kokeet hyvin! ja mä tosiaan tarviin tsemppiä, joten kiitos! :-D

      Delete
  16. huiii, miten ihanat hiukset siulla onkaan♥ ps. tsemppiä kokeisiin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitos! :--) ♥ ja tsemppiä tarvitaan........

      Delete
  17. oho, matkin näköjään muita:-D no mutta totta joka sana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aw, no eipä se haittaa kun noin kivoja puhut! :--D

      Delete
  18. Oi ootpas nätti, ihanat noi sun hiukset :)

    kisstherain-p.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Anonymous9:06 pm

    Nää on kauneimpia kuvia mitä oon susta nähny!!Ihan järkyttävän upeita ääää!! :o :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vooi kiitos ihana! :---)

      Delete
  20. oot niin kaunis :-)

    ReplyDelete
  21. sitä stemppiä tarvitaan.. bilsa kakkosen koe lähestyy uhkaavasti enkä ole avannu kirjaa.. Toivottavasti se sun kemian koe menee läpi. Itteeni ainaki vitutti sillon kun se nelonen lätkästiin nenän eteen. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi hyi bilsaa! :-( tsemppiä ihan kamalasti! ja kyllä mä nyt oon aika varma, että pitäis läpi mennä, kun juttelin markuksen kanssa mitä se oli kirjottanu siihen sen kokeeseen :-D mutta ihan varma en kyllä voi olla...

      Delete
  22. pakko sanoo että ehkä kauneimmat kuvat susta mitä oon ikinä nähny, aivan upeita! tsemppiä kokeisiin vielä :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitoksia hirmusesti! :--) ja tsemppiä tarvitaan.....

      Delete