lasit_anorakki

Aurinkolasit, Tiimari, 6€
Anorakki, R-Collection, 68€

Kävin tänään hakemassa kaksi superkivaa juttua, jee! Takista tulee niin lapsuus mieleen, koska mulla oli pienenä tuo sama anorakki kitin värisenä.

Ruoho on vihdoin muuttunut vihreäksi, kukkia on kaikkialla, +13°C, aurinko paistaa ja kohta on vappu! Tuntuu tyhmältä mennä maanantaina kouluun, kun niin monilla on se päivä lomaa... Mutta ei se onnistu kuitenkaan pilaamaan mua iloani, koska äiti lähtee huomenna miesystävänsä mökille ja on siellä tiistaihin asti. Eli saan tehdä ihan mitä huvittaa! Ei kukaan mua tosin ihan kamalasti olisi muutenkaan kontrolloinut, mutta kuitenkin.

Historiaa luettuna kuusikymmentäkolme sivua, sata jäljellä. Kohta on pakko jatkaa lukemista, vaikkei yllättäen yhtään huvittaisikaan. En viitsi mennä edes ulos lukemaan, koska en kuitenkaan onnistuisi.

16 comments:

  1. Anonymous6:53 pm

    eikä kuin ihanat molemmat! :) ja mitäääh tiimarista noi lasit :D hah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo :---D yks mun kaveri oli ostanut tollaset sieltä niin olihan munkin sit pakko saada... :-D

      Delete
  2. makeet noi arskat ! (-:

    ReplyDelete
  3. Et oo ainut jolla se maanantai on koulua... Vaikka mun tapaukss onki vaa vappukarnevaalit, jotka pidetää ja 12.00 päästään kotii, silti tuntuu nii tyhmältä ku kaikis muis kouluis on vapaat ja ainut joka joutuu sit seittemältä herää. Toi anorakki on ihan samanlainen millanen mullaki on ollu joskus ihan pikkusena :)

    http://me-morethanmusic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. no mulla on ihan tavallinen koulupäivä 9:35-16:05... jee! elämä on reilua :-D ja hih toi on kyllä niin nostalginen takki!

      Delete
  4. Anonymous11:02 pm

    Munkin mutsi alko kuukaus sitten seukkaa.. tuntuu vähän oudolta. Hyvä puoli on tietty se, et se on vähemmän kotona vahtaamas mua :--)) Tuutko hyvin toimeen sen sun äidin miehen kans?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuun hyvin toimeen, se on tosi mukava :-)

      Delete
  5. ärkkäri on paras takki ikinä!! :--) tahtoisin uuen ku kyllästyttää toi ruskee, jonka oon ostanu kolme vuotta sitten :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah toi on niin paras!! :-) ja kyllä kolmen vuoden välein on ihan ok ostaa uus ;-)

      Delete
  6. täällä toinen jolla on kouluu maanantaina! luulin jo et meijän lukio on ainut koulu mis on kouluu maanantaina :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo musta tuntuu kyl vähän samalta :--D ääh

      Delete
  7. Kiva toi takki! hä, mä luulin että kaikilla on maanantaina kouluu (kuten minulla), nyt mua alko ärsyttää :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. mun käsittääkseni monilla helsingin kouluilla ei oo lomaa, mutta monissa muissa paikoissa on! :-( epäreilua :-D

      Delete
  8. ihana toi takki!

    ReplyDelete