one lovely blog award

IMG_8269

1 Kerro linkin kera blogissasi kuka lahjoitti sinulle tämän tunnustuksen.
2 Kirjoita 7 random faktaa itsestäsi.
3 Lahjoita tämä tunnustus 5:lle blogille/bloggaajalle.

Kiitokset Maijulle! :--) Mä en jaksa haastaa ketään, mutta jos faktojen lateleminen kiinnostaa niin siitä vain kaikki halukkaat!

1 Mulla on aina tapana ajatella, että "no sitten kun...", mutta nyt oon ajatellut päästä siitä eroon. Mä yritän elää enemmän hetkessä, suoraan sanottuna muuttaa mun suhteellisen negatiivisen elämänasenteeni positiivisemmaksi. Mä en halua, että elämä lipuu mun ohi, kun mä vain odotan oikeaa hetkeä kaikelle.

2 Haluaisin ihan oikeasti kunnostautua omakuvieni suhteen. Aina mä tungen näitä tiettyinä päivinä otettuja kuvia tänne, kun en enää nykyään pahemmin pakota ketään kuvaamaan itseäni. En mä vain tiedä, kenet mä pakottaisin?

IMG_8729

3 Odotan kesää tällä hetkellä varmasti enemmän kuin mitään. Haluan shortsikelit, pitkät kesäyöt, puistohengailun, aurinkorasvan ja vastaleikatun ruohon tuoksun sekä vapauden tunteen. Ajattelin myös värjätä hiukseni taas omaan väriin kesäksi, tällä kertaa tosin oikeasti omaan väriin - ei keltaiseen. Mutta tää on vielä kyllä todella pitkässä harkintaprosessissa.

4 Rakastan yksin olemista ja tarvitsen omaa rauhaa. Tällä hetkellä vietettyäni kohta viisi päivää neljän seinän sisällä on pääni kuitenkin räjähtämäisillään. Eli rajansa kaikella.

5 Viivyttelen postiin soittamista, koska mua pelottaa konkretisoida kesäni pilaava tekijä. Koko heinäkuu töissä. Se on viikko vähemmän kuin viime kesänä, mutta tiedän sen olevan silti liikaa.

IMG_8908

6 Matkusteleminen on ehdottomasti yksi parhaista asioista maailmassa ja mä haluan nähdä maailmaa mahdollisimman paljon. Onnekseni olenkin jo varsin kiitettävän määrän maita ja kaupunkeja reissannut.

7 Tykkään hirmuisesti pienistä asioista, jotka saa hymyilemään uuvuttavan arjen keskellä; aamukahvi muumimukista, kitalakea kutittavat kurkkupastillit, hassut ajatukset kävellessä, musiikista uusien ulottuvuuksien etsiminen, puhtaisiin lakanoihin pujahtaminen, vähän kutittavat villasukat paljasta jalkaa vasten, jonkun valmiiksi lämmittämä penkki bussissa.

24 comments:

  1. ah noi vaaleat hiukset sopii sulle aivan täydellisesti! :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. no mulla on luonnostaan vaaleet hiukset niin en yhtään ihmettele :-D mutta siis kiitoksia! :-)

      Delete
  2. Anonymous11:30 pm

    ihania noi pienet asiat tossa vikassa faktassa!!!! oot niin söpö :) ja joo kesällä vaaleet hiukset vois olla kivat, tosin toi oranssi sopii sulle myös kuin nenä päähän <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih noi tosiaan on ihania asioita kaikki! ♥ ja voi kiitoksia ihanuus :--)

      Delete
  3. oot jotenki niin ihanan aito :-)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos kamalasti! :--)

      Delete
  4. sä oot niin ihana :-) rakastan sun blogia hurjasti. ja noi vikat pienet asiat, mun sydän sulaa :-) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih hurjasti kiitoksia! :---)

      Delete
  5. Sä oot kuules iha liia ihana Maria. :) Oot sellane ihana aito ja kirjotat iha mielettömän hyvin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos paljon! :--)

      Delete
  6. Anonymous1:17 am

    millä ohjelmalla muokkaat sun kuvia? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nää oon muokannu gimpillä, koska halusin näihin liukuvärjäyksen, mutta yleensä käytän pixrliä tai picnikiä tai sitten ihan vaan tota iPhoton "kuvanmuokkausohjelmaa".

      Delete
  7. Samppeli11:11 am

    Aa, ykkönen on kyllä suoraan kuin omasta elämästä... :--D no, oikeestaan myös kolmonen, nelonen, kutonen ja seiska (varsinkin puhtaat lakanat! <3)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih puhtaat lakanat on parasta! ♥ aion tänään vaihtaa :-D

      Delete
  8. oot niin ihana ! ihana postaus ja ihania faktoja ! oot todellakin aito persoona ja rakastan sun hiuksia ylikaiken näissä kuvissa :--)♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. te ootte ihan liian kilttejä mulle! :--D mun naama varmaan halkee kohta, kun hymyilyttää nää kommentit niin paljon - taas kerran! kiitos siis sullekin ihan hirmuisesti! :--) ♥

      Delete
  9. toi eka kuva on niin kiva! :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous2:07 pm

    Saako kysyy, et mite se liukuvärjäykse saa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. valitsemalla gimpistä sen liukuvärjäystyökalun ja huitomalla sillä sitten sitä kuvaa, jonka haluaa liukuvärjätä :-D

      Delete
  11. Anonymous10:13 pm

    Miks mä en löydä sitä liukuvärjäys juttua? : D

    ReplyDelete
    Replies
    1. siihenhän mun on aika vaikeeta vastata :-D siellä se tönöttää ainakin mun gimpissä.

      Delete
  12. Ihania kuvia :) olet kaunis!

    ReplyDelete