måndag

IMG_3489_1IMG_3501_1IMG_3488_1IMG_3538_1IMG_3486_1IMG_3506_1

: kahden tunnin koulupäivä, poskiin sattuva hymyily, nahkatakkisää, "surffikiharat", Suvin pizzakuittien innoittamana pizzan ostaminen ja sen syöminen, täydellinen harmaa (miesten) villatakki, ihana tekstiviesti, Hollanin aikojen valokuvien katseleminen.

Tässä muutamia positiviisia asioita tältä maanantailta. Taitaa olla allekirjoittaneella kevättä rinnassa, kun tänään en jaksa inhota edes ajatusta maanantaista.

Ps. Onnistuin jotenkin poistamaan tästä postauksesta kaiken ja jouduin sitten tekemään tän uudelleen. Eroja siis löytyy, koska edes mun supermuisti ei muista kaikkea... :-D

41 comments:

  1. Anonymous3:33 pm

    näytät 45-vuotiaalta

    ReplyDelete
    Replies
    1. :---------DDDD kiitos päivän nauruista! hah en kestä :-D

      Delete
    2. mitä ??:-------D u gotta be kidding me, kivoi nää anonyymit välil :)

      Delete
    3. hah joopajoo! :--D sain kyllä oikeesti päivän naurut, koska yleensä mua sanotaan nuoren näköseks ni kiva hyppäys tonne keski-ikäsen näköseks sit yhtäkkiä ;-D

      Delete
    4. Anonymous8:53 pm

      No en nyt sanois että 45-vuotiaalta :D Nojoo, ehkä vähän aikuisemmalta kuin yleensä, ainakin tuossa ekassa kuvassa, mutta et todellakaan vanhalta! :)

      Delete
    5. jeee kivaa, että näytän aikuisemmalta, kiitos! :-) yleensä nimittäin kuulen enimmäkseen kommenttia, että oon niin kauheen nuoren näkönen :-D mutta musta tuntuu, että tää mun "aikuisemmalta näyttäminen" saattaa johtua siitä, että oon näissä kuvissa rajannut silmät alta, jota en oo pitkään aikaan muistanut tehä :-D

      Delete
  2. Samppeli3:43 pm

    Ja mä haluaisin nähdä noin freshiltä näyttävän nelikymppisen? :--D
    Sä saat tämmöset yksinkertaisetkin postaukset kiinnostaviksi (ja kadehdittavaviksi..). Just kun valitin kuinka mun tekee mieli pizzaa! :--D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo sama täällä... :----D ai että kun naurattaa! :-D
      no pöh ei tässä nyt mitään kadehtimista ole! mutta kiitos kamalasti! :--)

      Delete
  3. ihana hymy ja ihana postaus!

    http://liisamarian.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:19 pm

    oot niin kaunis!!! ja ihana postaus muutenkin :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitos paljon! :-)

      Delete
  5. Oot tosi kaunis ja ihanan väriset hiukset!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous5:13 pm

      Kunpa munki maanantait ois joskus tollasia. :D Haha, ois muute kiva nähdä 45v noin kauniina, kun sä oot! <3

      Delete
    2. oli kyllä varsinaista luksusta, yleensä maanantait nimittäin on kaikkea muuta kuin ihania! :-D ja kyllä 45-vuotias voi olla kaunis! mutta kiitos paljon kuitenkin! :--)

      Delete
  7. Anonymous5:25 pm

    mä oon kans huomannu että nyt kevään lähestyessä musta on tullu paljon ilosempi enkä stressaa ihan joka ikisestä asiasta (mitä mulla on joskus tapana tehä..) ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi miten tutulta kuulostaakaan toi jokaisesta asiasta stressaaminen! onneks se jää nyt vähemmälle, koska keväällä ei jaksa stressata niin paljon kuin talvella :-)

      Delete
  8. ootpas sie söpö! :-)

    ReplyDelete
  9. Anonymous6:25 pm

    Voi miten kivaa nähdä sun hymy ku tuntuu etten oo ikin nähny :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. on se täällä blogin puolella aika montakin kertaa vilahtanut, ei tosin ihan lähiaikoina (kai) :-) musta vaan tuntuu tyhmältä hymyillä kameralle :---D

      Delete
  10. Anonymous7:04 pm

    millon oot muka asunu hollanis? :o mitä sä valehtelet...

    ReplyDelete
    Replies
    1. valehtelen? :-----D mikä anonyymien "näin nauratan mariaa kaikkein lujimpaa" -päivä tänään oikeen on? :-D oon asunut hollannissa n. kaks vuotta 1-3-vuotiaana.

      Delete
    2. Maria, kyllä täällä varmasti muutkin, mukaan lukien mä saa kunnon naurut näille anonyymeille aina välillä :D

      Delete
    3. hah no nää on kyllä välillä niin käsittämättömiä, että huutonauru tulee väkisin suusta ulos :----DD

      Delete
  11. mä vähän niinku löysin lisää pizzakuittei.... se on addiktio.

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi sun kanssas... :----D kai ostit tänäänkin pizzaa?

      Delete
  12. Anonymous7:31 pm

    Muotoilin ton mun kommentin vähän väärin. Eli siis sanoin, että ``Haha, ois muute kiva nähdä 45v noin kauniina, kun sä oot`` tarkotin sillä, että niiku noin nuoren näköisenä. :) Haha, jos totakaa nyt muotoilin oikein...oon jotenki sekasi tänää.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aa okei no sitten! :--) ja ei se mitään, sekavuutta on ilmassa täälläkin :-D

      Delete
  13. kenties taitaa olla :) mullaki on vähän kevättä rinnassa :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih eikö ookin kiva tunne! :--)

      Delete
  14. ihana toi sun plussalistasi! kiva tää postaus vaik oliki periaattees "turha" heii oisiks voinu laittaa kuvan sun surffikiharoista?:o

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiva, että oli kiva. en tosin ihan ymmärtänyt, että miks tää nyt oli niin "turha", kun ei tää kauheesti eroa mun muista postauksistani. ja tossa ne kiharat on monta tuntia niiden laittamisen jälkeen eli ne on jo suoristunu paljon.

      Delete
    2. tavallaaha kaikki normipäiväpostaukset on "turhii" mut niist mä just tykkään, ku jotkut ei vaan osaa tehdä niitä oikein - sitä mä tarkotin(:
      ahaaa, mut noi on kyl kivat ku tommoset chillimmät(:

      Delete
    3. aa jaa okei :-D ja joo mäkin tykkään, vaikka tykkään kyllä sellasista "isommistakin" kiharoista!

      Delete
  15. Voi että, sulla on ihana hymy! :D

    http://sadehtivaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. no kiitos! :-) oon kyllä aika vahvasti eri mieltä... :-D

      Delete
    2. Nice blog! (:

      http://www.caterina-m.blogspot.com

      Delete
    3. thank you! :--)

      Delete