kevättä ilmassa

IMG_3345IMG_3346IMG_3371

Uusi paita Carlingsista, 11,90€ alennuksen jälkeen! Ostettiin Kaarinan kanssa samanlaiset ja tänään koulussa Amy kertoi, että silläkin on tällainen... :-D

Noissa ulkona otetuissa kuvissa ei oikein päässyt tää mun uusi (ja tästä lähtien varsin jokapäiväinen) hiustyylini oikeuksiinsa. Viihdyn paremmin suoralla tukalla, mutta jotenkin kummasti oon kuitenkin saanut tässä näiden kiharapäivien aikana kuulla runsaasti kehuja ulkonäöstäni... :-D Ehkä mä siis miellytän kanssaeläjiäni ja yritän jaksaa kähertää näitä joka aamu. Jotenkin kummasti musta kuitenkin tuntuu, että kyllä se turvallinen nuttura tulee pelastamaan monta laiskaa aamua, jolloin suoristusrauta ei vain sovi millään käteen...
Mutta sanokaa tekin nyt vielä mielipiteenne, että sopiiko mulle kiharat vai ei?

Luin äsken Facebookista, että mulla olisi huomenna enkun sanakoe (en ihan jaksanut mennä tänään tunnille...) ja mun pitäisi myös palauttaa huomenna konseptille laskettuja matikan tehtäviä. Arvatkaa, osaanko mä tehdä niitä... Miten on mahdollista, että onnistun luistamaan kaikista mahdollisista kouluun liittyvistä velvollisuuksista maailman huonoimmilla tekosyillä? Mä oikeesti ihmettelen, kuinka kukaan jaksaa jotain seitsemän kurssin jaksoja! Mulle näköjään tää neljänkin (oikeasti viiden, mutta ruotsi itsenäisenä) kurssin jakso on liian vaikea selvittää kunnialla :-D

Mä rakastan aurinkoa! Ja kevättä, totta kai. Tänään oli tosin kamalan kylmä, mutta jo pelkästään toi auringonpaiste saa mun mielialan kohoamaan ihan valtavasti!

Nyt yritän vältellä kaikkia koulukirjoja, jotka kirkuu mun huomiotani ja jatkan Täykkäreiden 8. kauden kattomista netistä. Paljon hauskempaa - uskokaa pois!

26 comments:

  1. Samppeli9:46 pm

    Katon tässä just samalla Täykkäreitä, 9 jaksoa jäljellä! :--( ja sulle nyt sopis vaikka mitkä hiukset, shöpöt on <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. täykkärit on kyllä niin ehdoton rakkaus! oon nyt kaiketi ollut jo yli puoltoista vuotta koukussa niihin :--D no voi kiitos hih! ♥

      Delete
  2. Anonymous10:04 pm

    siis noi hiukset on aivan IHANAT! ehdottomasti yrität nyt jaksaa kihartaa niitä, oot niin kaunis noin (ja kyllä aina muutenkin, mut etenkin noin :D)! <3 ja toi paita on unelma! ja kevätkevätkevät jeah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos paljon! ♥ täytyypä tosiaan koittaa nyt herätä joka aamu esim. 5min aikasemmin niin saan puristettua tarpeeksi aikaa hiustenkin laittamiselle... :-D

      Delete
  3. tosi kivannäköset nuo hiukset :) kyllä sulle kiharat sopii !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitoskiitos! :--)

      Delete
  4. hyvältä näyttää paita! itekki pidin sitä tänää ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. noni ;-) toivottavasti ei kaduta enää sen ostaminen!

      Delete
  5. Juuli-Anna10:09 pm

    ah aurinko pelasti tänään munki päivän, kyl se kesä sieltä vielä tulee! Miten mäki oon jotenkin ajautunu tällaseen tilanteeseen, että ois kauheesti kaikkea tehtävää (koulu, viulu) ja mulla on joka päivä aina uudestaan hyviä aikeita suorittaa velvollisuuksia, mut löydän itteni aina vaan sluibailemasta jostain sängyn pohjalta.. hehe. ja hei ihana sinä, noi kiharat on supacute! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi miten tutulta toi kuulostaakaan... tänäänki oon tosiaan ollu kotona 12:30 lähtien ja mä oon alottamassa sen koulujuttujen tekemisen nyt :--D ja viulua en oo tosiaan soittanu, vaihteeks... ja hei kiitos, ite oot ihana! :--)

      Delete
  6. Anonymous10:34 pm

    miten söpskät noi kiharat! oot erittäin kaunis tyttö:) ja sulle sopii punanen huulipuna kuin nenä päähän! ja toi paita on myös hurmaava!
    jaksamista koulunkäyntiin - sitä tarvitaan täälläkin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi kiitoksia kehuista! :--) tuun aina niin iloseks teiän kommenteista! ja kiitoksia jaksamisista, sitä samaa sullekin!!

      Delete
  7. tosihyvin sopii !! ja sun nutturat on kyl kans superihanii :---)

    ReplyDelete
  8. toi paita on oikeesti aiivan ihana!! ja noi hiukset! tykkään :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo mä rakastuin tohon paitaan ihan heti ku näin sen! :-D ja kiitos! :--)

      Delete
  9. noi kiharat sopii sulle tosi hyvin.:) ihana paita♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. paljon kiitoksia! :--)

      Delete
  10. On kyllä todella kivan väriset hiukset :) Ja toi paita.. Älyttömän sulonen!
    http://mymind-ssu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. blaaa joo tosiaan seittemän kurssii jaksos ei oo mun juttu... fuuu D: joskus vähän ennen puol viittä oon kolmena päivänä kotona, ei siinä jaksa enää edes yrittää tehdä mitään läksyjä xd mutta lohduttaudun sillä että ens jakso on ah niin ihana, jotain pari tuntii päiväs ja perjantaisin vasta klo 12 kouluun aijjjjje!!
    ja jooo ihana tukka , kiharat sopii khyl hyvin :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. hyi, kuulostaa kamalalta! mä oon päättäny, etten koko lukioaikanani tuu käymään seitsemää kurssia jaksossa. koska ei mun tarvi kun musakurssit pelastaa ;-)
      kiitos kehusta! :-)

      Delete
  12. Anonymous5:57 pm

    Tosi hyvin noi hiukset sopii sulle ! :) Meiän lukioon ois kans tulossa toi seittemän kurssia jaksossaan, katotaanpa siinä, että miten jaksaa sit :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi kiito! :-) ja siis meillä se on ns. oletusarvo, että kaikilla ois se 6-7 kurssia jaksossa, mutta kun ei mun tarvi ottaa ku kursseja tulee muutenki liikaa ni mikäpä tässä rentoillessa... :-D

      Delete
  13. nuo hiukset sopii kyllä sulle valtavan hyvin. ja ihana paita ! :)

    http://sadehtivaa.blogspot.com/

    ReplyDelete