iPhone 4s

IMG_3615_1IMG_3617_1

Tunnen itseni rikkaan perheen hemmotelluksi lapseksi. Nyt mun omenaperhe on täydellinen: Macbook Pro, iPod Classic ja iPhone 4s. Ah tätä materian tuomaa onnea. Hauskinta tässä tosin on se, että jokaisen näistä olen itse omilla rahoillani ostanut, joten hemmottelusta ei ole kyse :-D Tän tosin ostin nyt kahden vuoden kuukausisopimuksella (tuntuu kuin olisi ilmaista...), mutta se menee nyt suoraan opintotuesta niin ei kirpaise missään. Kyllä kelpaa! Ja toi Ordning & Redan nahkakotelo on myöskin täydellinen.

Tänään aion käyttää aikani uudella puhelimella leikkimiseen ja nukkua viikon ajalta kertyneet miljoonan tunnin univelat pois, sounds like a plan!

43 comments:

  1. Anonymous8:52 pm

    kuin sä saat opintotukee ku asut kotona??paljonn saat??

    ReplyDelete
    Replies
    1. saan sen minimin 32,30€ tms. (en oo nyt ihan varma, mut siis pari euroa päälle kolmekymppiä) :-) sen saa käsittääkseni kaikki (jotka sitä on hakeneet), joiden vanhempien (mun tapauksessa vain äidin) vuositulot on alle jonkun tietyn summan, mutta ei niin paljon alle, että saisin enemmän :-D

      Delete
    2. Miten voi olla että minimi on toi 30e ku mä saan 20e/kk opintotukee ja asun siis kotona kans? :o

      Delete
    3. noissa mun papereissa ainakin luki, että minimi on toi vähän päälle 30€, että en tiedä.

      Delete
  2. Anonymous9:00 pm

    Uuuu...mite kaikil tavoil oot ansainnu rahaa? : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. tekemällä töitä sekä synttäri- ja joululahjarahoja.

      Delete
  3. Anonymous9:05 pm

    Saako tyhmä kysyä, et mite toi siis menee opintotuoesta? : D

    ReplyDelete
    Replies
    1. siis siten, että maksan sen 17€/kk aina opintotuesta :-D

      Delete
  4. uuu hyvä valinta! itellä musta samanlainen ja kyllä on veikee puhelin, en pärjäis enää ilman XD vähä jääny koukkuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä taidan olla koukussa jo nyt... ah tää on ihana! :-D

      Delete
  5. uuu kateellinen oon (: varmaan aika täydellinen puhelin ! ja voit kyllä olla ylpee että oot maksanu ite, respectit siitä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no on tää kyllä aika täydellinen...! :-D ja oon kyllä oikeasti ylpee siitä kaikesta mahdollisesta mitä oon vuosien varrella itse maksanut, koska oon oppinut tekemään töitä kaiken eteen eikä kaikki oo tullut vaan ilmaseks!

      Delete
  6. Minä haluan iPhonen, mutta on jo hyvä puhelin! En viitsi ihan vielä mennä rikkomaan sitä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no hitsi! :-( suosittelen tota kuukausimaksua, koska sillon se hinta ei tosiaan kirpase :-)

      Delete
    2. Mutta sitten toisaalta minua pelottaa viedä noin kallista kouluun, koska minulta on varastettu seiskalla iPhone 3g tunnilla!

      Delete
    3. oikeesti? :-O onpa joku idiootti, jos tollasta tekee...

      Delete
  7. oi se on kaunis! :-)

    ReplyDelete
  8. yhyyy mullekki kelpais! toi on niiiin hieno! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. tää on niin täydellinen! ♥

      Delete
  9. jos tuollaisen saa pinkkinä...

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ei näitä kyllä oo pinkkeinä... :-D

      Delete
  10. haluan tuollaisen pinkkinä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama vastaus kuin edelliseen.

      Delete
  11. oi ihana, omistan tarkalleen samanlaisen enkä kyllä enää pärjäis ilman :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo musta tuntuu jo nyt, etten pärjäis ilman! :-D

      Delete
  12. Anonymous1:54 pm

    kannattaa muuten ladata tohon se 'find my iphone' sovellus, ihan kaiken varalta :-D ellei sulla sitä jo ole

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu latasin sen jo :--)

      Delete
  13. Anonymous2:25 pm

    itekki oon suunnitellu iphonen ostoo ja tosiaan kuukausimaksulla :-) mistä ostit ja monta gb tos on

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostin sonerapisteestä ja 16gb :-)

      Delete
  14. jenni9:53 pm

    hei osaatko selittää miten toi find my iphone-sovellus toimii? en ymmärrä:-D huippu blogi sulla muuten ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. no siis jos sulla on siellä "käyttäjä" niin se päivittää sun iPhonen sijainnin, eli jos se varastetaan/kadotat sen, voit jonkun muun iPhonella tai kai macilla tai iPod touchillakin selvittää missä se on ja siten saada sen mahdollisesti takasin tms :-D hieno selitys...
      kiitos! :--)

      Delete
  15. uusi löytö tämä sun blogisi :-) huiiiiikeeta, oon aivan fiiliksissä!

    hetken aikaa jo tota iPhone 4s:ää oon ehtiny himoita, josko joku päivä olis täälläkin yks onnellinen uuden kännykän omistaja, hihi=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! :--) ja suosittelen kyllä hankkimaan, jos mitenkään mahollista! on nimittäin ihana puhelin :-)

      Delete
  16. Anonymous7:32 pm

    tuliks tossa liittymä mukana, että onko siis kytky? :D

    ReplyDelete
  17. Anonymous6:02 pm

    minkä liittymän tohon oot ottanu et paljo on puheluita ja tekstareit ja löytyyks netti. paljo menee sit suunnillee kuukaudes? rupes tän postauksen myötä myös itteeni himottaan hommata toi kytkyl :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi on se soneran perus+, käy ite sieltä nettisivuilta kattomassa :-)

      Delete
    2. Anonymous2:28 pm

      mmmm toi hintaan 36,90e vai?:D

      Delete
    3. mitä epäselvää mun vastauksessa oli? en mä ulkoa muista mitä se yhteensä maksaa enkä jaksa ettiä sieltä sivuilta.

      Delete
  18. ihan kiva, määki oon vissiin ostanu tuon sun iphonen:D haha, elikkä ostin tori.fi osotteesta iphone 4s ja pyysin myyjää lähettämään mulle kuvan siitä todisteeksi. se laitto tuon kuvan, mikä sulla on tosta puhelimesta ja tyytyväisenä katoin, että ompas hyväkuntonen ja laitoin rahat sille tilille tyhmänä. Se myyjä huijas multa ne rahat ja tää juttu menee vissiin käräjille. Tästä jutusta on noin pari viikkoa ja tänää selasin sun blogia ja tuo kuva sattu silmään, että hetkinen :D se idiootti myyjä oli kopsannu sulta ton kuvan tosta puhelimesta ja lähettäny mulle:D

    haha, entiiä mikä tän mun kommentin idea oli, mutta oli pakko sullekki kertoo ku näin ton kuvan:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mitä helvettiä?? :-D kyllä on ihmisillä taas paljon järkeä päässä... toivottavasti saatte syyllisen kiinni ja saat rahat takasin! ihan idioottimaista tollanen...

      Delete
    2. jep! sinne meni kesätyöpalkka! :D juu toivotaan että saan rahat takas.

      Delete