sunny wednesday

wednesday1wednesday2wednesday3wednesday4

Eilinen kokeenpalautus piristi mua ihan suunnattomasti, ja siitä koitunut ilo yhdistettynä tän päivän ihanaan säähän, kahden tunnin koulupäivään, velvollisuuksien suorittamisen onnistumiseen (pianon soittaminen, viulun soittaminen, kamisbiisien harjoitteleminen) ja Mumford & Sonsin kuuntelemiseen = onnellisuusolo potenssiin miljoona!

Sieltä tosiaan ropisi tällaiset kurssiarvosanat tällä kertaa: äikkä 10, terveystieto 10, kamis 10, enkku 8, saksa 7 ja fyssa 7. Joo, mä olen järkyttynyt tosta viimesestä... :---D Tais olla sitten aika helppo päästä siitä läpi tai sitten mä vain olen luonnonlahjakkuus... (Or not!) Mutta tärkeintä on se, että mun ei enää ikinä tarvitse opiskella fysiikkaa! Jesjesjes! Saksa harmittaa, mutta panostan sitten ens kurssilla enemmän... Nyt en nimittäin lukenut ollenkaan.

Huomenna aamulla menen pitkästä aikaa kampaajalle... Itken jo valmiiksi mun hamppukasan kohtaloa, koska oon niin kovin kiintynyt tähän... Mutta ehkä nää sitten kasvaakin nopeemmin/ei katkeile niin paljon, jos nyt lähtee huonoa latvaa ihan kunnolla pois... Katotaan nyt mitä tästä tulee :-D

Meen myös huomenna kattomaan Klockriketeaterniin Vanja-enon. Pääsen haastamaan mun ruotsin kielen taidot, hih! No okei, onhan siellä tietysti suomeksi tekstitys, mutta aion turvautua siihen vain hädän hetkellä.

Ei mulla nyt muuta! Nauttikaa tosta ihanasta valoisuudesta! :-)

26 comments:

  1. Anonymous5:19 pm

    hei onks sun koti jossain gloria lehdes ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei oo :--D kuinka niin?

      Delete
  2. Anonymous5:23 pm

    Oisko mitää mahiksii saada huonepostausta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm ehkä joskus, mutta en lupaa mitään!

      Delete
  3. Anonymous5:48 pm

    voi oot niin kaunis! :) ja onnea noista kurssiarvosanoist!

    ReplyDelete
  4. Anonymous6:13 pm

    hirvee anonyymipataljoona, mutta onnittelen noista numeroista minäkin ! :) turhaan panikoit sen fysiikan kanssa selvästikkin ! ja sun tukkas on kyllä yksi upeimmista mitä oon nähnyt, toivottavasti se ei nyt mene "pilalle" siellä kampaajalla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah niinpä tosiaan on :-D ja kiitoksia paljon, oli tosiaan aikamoinen järkytys toi fyssa!

      Delete
  5. onnea noista numeroista!! :-) hyvinhän se fyssaki meni! tykkään näistä kuvista PALJON, oot ihana :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos, itse oot ihana! :--)

      Delete
  6. mä niin rakastuin tänään tohon sun hameeseen joka melkein näkyy tossa ekassa kuvassa! hihii:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sun paita on ihanan värinen! ;-) hihi!

      Delete
  7. toi aurinko kyl pelasti mun päivän eilisen lumimyrskyn jälkee... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo eilen oli kyllä ihan hirvee ilma....... tää oli niin luksusta siihen verrattuna! :-)

      Delete
  8. Ihania kuvia ja ihana sä! :) Vois toi lumi sulaa samantie pois..

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitoksia! :--) ja joo oon ehdottomasti samaa mieltä!

      Delete
  9. Anonymous10:54 am

    miten oot saanu ton tekstin otsikon tohon keskelle :o apua kaipailisin !
    ja oon seurannu blogias anona ja kauan, tykkään (------:

    ReplyDelete
    Replies
    1. en edelleenkään vastaa ulkoasuun liittyviin kysymyksiin kenellekään.
      kiitos kehusta! :--)

      Delete
  10. pipsa2:12 pm

    siis MITÄ onko teillä punanen piano AAAAA se on ihana!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih juu on!! se on suoraan 70-luvulta! :---)

      Delete
  11. toi punanen piano on ihan unelma ♥

    ReplyDelete
  12. Samppeli8:19 pm

    Onnee tosta fyssasta, ihan mahtavaa :--D saat multa varmaan huomenna jonkun kilometrisähköpostin kun ranskalaiset menee Olkiluotoon vierailemaan ja mulla on vapaa-aikaa. Mut voin jo etukäteen sanoa, että yks parhaista viikoista ikinä! :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hiphei kiitos! ;--) tais tosiaan olla aika helppoa päästä siitä läpi, jos mun tiedoilla sai seiskan :-D jee, sitä odotellessa ;-)

      Delete
  13. Anonymous3:52 pm

    onko sun kaikki kaverit yhtä kauniita kuin sinä ja pukeutuu saman tyylisesti? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah mikä kysymys! :--D suurin osa mun kavereista on ainakin mun mielestäni miljoonasti kauniimpia kuin minä! ja ei todellakaan kaikki pukeudu samalla tavalla kuin minä :-) en mä nimittäin ystävysty sillä perusteella, että miltä joku nyt sattuu näyttämään :-D

      Delete