nothing special

IMG_3035_1IMG_3025_1IMG_3070_1IMG_3043_1

Tässä parit räpsyt hiihtoloman varrelta. Voitte siis ehkä huomata, että kamera ei oo ollut kovin ahkerassa käytössä :-D Nyt kuitenkin ajattelin ottaa tässä itseäni niskasta kiinni, kun ulkona alkaa olla jo valoisampaa ja mulla on rento jakso käynnissä. Aikaa siis pitäisi löytyä kuvaamisellekin, jos vaan toi lumi tosta katoaisi vielä... Taitaa kyllä mennä toiveajattelun puolelle.

Kyllästyin ihan täysin mun banneriin, joten tein ainakin tuollaisen väliaiksen ratkaisun. Kyllähän toi tosiaan ehti mulla kauan olla, että ihan kivaa vaihtelua! Mutta en kyllä tiedä, onko toi liian yksinkertainen. Sanokaa te mielipiteitänne, jos sellaisia asiasta löytyy!

Vikassa kuvassa näkyy toi Maybellinen Fit me meikkivoide, joka on osottautunut ainakin mulle ihan täydelliseksi! Just oikeen sävynen (eka meikkivoide, joka ei oo liian oranssi/keltanen mun valkoselle iholle) ja peittää tarpeeksi tekemättä kuitenkaan hirveetä pakkelinaamaa. Eka kuva taas naurattaa mua, koska manuaalitarkennus ei ihan tarkentanut mun naamaani, joten näyttää kuin mulla ei olisi ripsiä ollenkaan... Hurmaavaa :-D

Tänään oli tosiaan sukulaisia kylässä ja oli ihan mukavaa. Lahjasaldo karttui uudella muumimukilla (mulla on niitä nyt kai yhdeksän, jokohan riittäisi? ja kuvassa oleva ei ole se uusi), päiväkirjalla ja peilillä sekä rahalahjoilla (140€), joista osa menee varmaankin festarilippuun, kun saan päätettyä mihin oon menossa.

Huomenna mulla ois kämppä koko illan tyhjillään, joten täytyypä kattoa mitä tässä keksin. Ei oo jotenkin yhtään mikään sekoilufiilis, joten saatan kutsua muutaman tyypin vaan istumaan iltaa, koska en välttämättä jaksa nyt emännöidä mitään hirveitä sekoilujuhlia... :-D Mutta nyt voisin vaikka jatkaa Täykkäreiden 7. kauden tuijottelua... Oon kohta jo puolessa välissä!
Hyvää loppulomaa kaikille tän viikon lomalaisille ja hyvää alkanutta lomaa niille, joilla se tänään alkoi!

28 comments:

  1. Upee sävy sun hiuksissas! Wau! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksia! tykkään kyllä itekin :-)

      Delete
  2. sun hiukset on niin awwomnomn, mitä väriä sä käytät? (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksia! :-) toi on joku l´oréal paris féria préférence 7.40 pure paprika, mutta nyt se kai uudistuu niin, että sävynumeroksi vaihtuu 7.46 pure paprika :-)

      Delete
  3. kivoja kuvia taas jälleen :-) ja muumimukit on huippuja !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitoksia! :-) ja ne kyllä on!

      Delete
  4. Samppeli10:11 pm

    Mietinkin, että joku ei nyt oo ihan kohdillaan ekassa kuvassa :-D mulla taas on rauhaton riehumisfiilis, mitäs jos hyppään ekaan bussiin ja karautan teijän pihalle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah niinpä :---D mulla nimittäin on tavallista pidemmät ripset ni näytän ihan kummalliselta tossa :-D joo tänne vaan! voin kattoa vierestä kun sä riehut :-D tai ehkä riehun mukana...

      Delete
    2. Samppeli3:20 pm

      Oi hitto, lähtikö mun viesti sulle? Kirjotin kauheen kilometriviestin, ja kun painoin lähetä se pamautti mut Luukun etusivulle ja ilmotti että kirjautumisesta on näin ja näin kauan joten se kirjautu itsestään ulos :--D mahtavaa!

      Delete
    3. ei oo tullu ainakaan vielä! tota mä inhosin eniten luukussa sillon ku sitä joskus monta vuotta sitten käytin :--D gmail ei ikinä tee tommosta, suosittelen ;-)

      Delete
    4. Samppeli3:31 pm

      Hittolainen, uutta yritystä tulee myöhemmin ;--) kai kuvat sentään löysi perille, oli niittenkin kanssa pieniä ongelmia...? Tappelin varmaan puol tuntia, että Luukku suostui liittämään kuvat viestiin :-D

      Delete
    5. joo ne tuli kyllä! ja sun epätoivoviesti myös :-D vastaan niihin sitten sen sun uuden yrityksen jälkeen samalla ;-)

      Delete
  5. mäki haluisin et noi lumet sulais... :D
    Musta toi banneri on muute iha hirveen kiva. yksinkertane ja simppeli just mun makuun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. musta tuntuu, että aika monet alkaa olla pikkasen kyllästyneitä tähän talveen... :--D
      ja kiitoksia, kiva kuulla! :-)

      Delete
  6. Oot kyllä iha supernätti! :)

    ReplyDelete
  7. Tää sun blogi on niin kiva! (: Mikä kamera sulla on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti! :-) canon EOS 500D

      Delete
  8. ihanan väriset noi sun hiukset :)
    http://jebbyliini-jebbysdreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. "...ja mulla on rento jakso"

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe toisilla on ja toisilla ei ;-D

      Delete
    2. miks toisilla tuntuu olevan joka jakso? :---D

      Delete
    3. koska toiset osaa tehdä lukkareita ja toiset ei ;-)

      Delete
  10. Anonymous1:14 pm

    mä niiin rakastan sun blogias! osaat kirjottaa ihan sika hyvin (sul on tollanen oma kirjotustyyli, joka on mielenkiintonen), kuvata kivoja kuvia ja oot maailman kaunein ja persoonallisin ihminen! ja tää blogi on vaan kaikil tavoil täydellinen!
    ja banneri on sika kiva, pidä toi! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos!! tulin ihan hirmu iloseks sun kommentista! hih :---)

      Delete
  11. tosi kiva tää sun blogis ja hienoja kuvia!

    jos kiinnostaa, käy tsekkaa munkin blogi :)

    http://eetus-reign.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksia! :-) juu voinhan mä käydä vilkasemassa.

      Delete