the most unnecessary day of the week

IMG_2777_1IMG_2690_1IMG_2817_1IMG_2794_1

Mua on väsyttänyt ja ärsyttänyt koko viikonlopun ihan suunnattomasti ilman mitään sen kummempaa syytä. Tai no väsymys ehkä johtuu siitä, etten nuku (vitsi mikä yllätys!), mutta ärsytys on mysteeri. Siispä oon viettänyt aikaa aika tiukasti neljän seinän sisällä, etten esim. yhtäkkiä räjähdä jollekin. Joskus käy näin, jos sattuu olemaan minä :-D Toivottavasti tää menee huomiseen mennessä ohi...

Piirsin äsken pitkästä aikaa jotain ja meni vähän hermot siinä vaiheessa, kun piti taiteilla nenä ja suu... Ja sen kyllä huomaa, jäi nimittäin vähän kesken. En osaa piirtää ihmisen kasvoja, mutta en tykkää piirtää mitään muuta kuin ihmisiä. Joten piirrän sitten epäonnistuneita kuvia - jos piirrän. Yleensä en nimittäin jaksa edes yrittää, kun tiedän millainen lopputuloksesta tulee... :-D

En kyllästy koskaan kertomaan, kuinka täydellinen jakso mulla on nyt. Otettuani ruotsin itsenäiseksi mulla on kaikkina muina päivinä kaksi tuntia koulua, paitsi tiistaisin neljä + Kamis. Ja mulla ei siis ole yhtään hypäriä. Hah, ihan täydellistä!

Nää kuvat on nyt vähän säälittäviä ehkä, mutta oon tosiaan ollut täällä neljän seinän sisällä suurimman osan ajasta ja en oo jaksanut pahemmin tunkea meikkiä naamaanikaan. Joten tyytykää näihin tällä kertaa. Meinasin jo jättää postaamatta, mutta päätin sitten kuitenkin. Mun perfektionismi ei ehkä kestä tätä postausta, mutta antaa nyt tän kerran olla.

Ps. Yli 600 lukijaa Bloggerin kautta! Pus Voisin tehdä vaikka taas videon tai jotain. Muitakin ehdotuksia saa heittää, jos sellaisia löytyy :-)

32 comments:

  1. Anonymous4:20 pm

    mulla tuli tosta vikasta kuvasta mieleen pikku myy :--D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah nyt kun sanoit niin mullakin tulee :---D

      Delete
  2. Anonymous4:22 pm

    no kyllähän sä osaat piirtää ihmisen kasvot ihan kiitettävästi! en kyllä ite ainakaan osaisi ollenkaan tolleen :D ja noi kauluskuva ja nutturakuva on ihaaania<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. no nenän ja suun kanssa on kyllä ihan kiitettävästi ongelmia :--D mutta kiitoksia! ♥

      Delete
  3. osaat piirtää just hyvin! video ois kiva :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. noooh, kiitos :--D ja teen varmaan alkuviikosta jos kerkeän :-)

      Delete
  4. Samppeli4:47 pm

    Oh, onpa kiva paita! :--) piristit mun sunnuntaiahdistusta once again <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on rakkauspaita ♥ ja voi ei, älä oo ahdistunut :-(

      Delete
  5. Hei toi sun piirros on just hieno, näkisitpä ku mä piirrän! Ei tuu nimittäin mitää kaunista jälkeä. Ja voi ei, ku toi paita näyttää liia kivalta...mistäköhä se o? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no kiitos, mutta oon kyllä vähän eri mieltä :--D hih toi on kyllä ihana paita! se on topshopista :--)

      Delete
  6. tuo piirros on just hieno ! :O ite en osaa ees tikku-ukkoa piirtää niin kateeks käy.. :D ja voi että rakastan sun hiuksia ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. no oottepa te nyt kovia kehumaan! :-D mutta kiitoksia :-) ja hih tykkään kyllä itekin mun hiuksista ;-) ♥

      Delete
  7. jees, videoa vaan tulemaa! mulle nimittäin kelpais ainaski :---)

    ReplyDelete
    Replies
    1. semmosta tulossa varmaan alkuviikosta, tai no, sitten kun kerkeän :--)

      Delete
  8. amazing color of hair!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you! i think that way too ;-)

      Delete
  9. noi sun hiukset on kyllä niin kivan pirteet ! :-) ja sähän oot hei hyvä piirtämään ton kuvan perusteella ainakin.

    oh käy kateeks tota sun jaksoo ! mun älyttömän rento 3. jakso vaihtu ihan tappo 4. jaksoon, hetki menee tottua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitoksia! :-) ja nooooh, oon kyllä eri mieltä noista mun piirrustustaidoistani :-D
      no höh :-( kiireiset jaksot on kamalia! tsemppiä sulle jaksamiseen!

      Delete
  10. Haha mieki oon ollu yks kärtypeppu! Noo jos maanantain mukana tulis enemmän positiivista energiaa :D Tykkään kyllä sun blogista, kauhean kivoja kuvia ja ulkoasu on tosi toimiva (esimerkiksi nuo blogitekstit alhaalla, söpöt nuo pinkit pallurat!).

    http://colours-and-carousels.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. no voih! maanantait ei kyllä mulla tuo yleensä ollenkaan positiivista energiaa mukanaan, mutta jospa huominen olis poikkeus... :-D mutta kiitoksia kovasti kehuista! :--)

      Delete
  11. Anonymous9:19 pm

    oioi mikä paita! :D Toi vaa nii ihanan värine ja kaikkea...tartten ton mun vaatekaappiin, muiden viidenmiljoonan kauluspaidan sekaan. Mahdetaakoha noita vielä myydä? : D Hih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi on kyllä ihana :-) ja siis ostin sillon nycistä topshopista niin on siitä kyllä jo aika kauan... en siis usko, että myydään enää.

      Delete
  12. Yritäthän vaan olla mahdollisimman täydellisesti ihan OMA ITSESI jooko!?

    ReplyDelete
  13. Anonymous6:56 pm

    Mikä hennes se oli, ku ostit sen hameen? (se melkee vaaleenpunane) Yritin metsästää sellasta eikä mistää tullu vastaa. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. aleksin se vanhempi :-) ja se on kyllä ihan vaaleenpunanen, eikä melkeen vaaleenpunanen :-D

      Delete
  14. maria oot sulonen pikku myy!! :D

    ReplyDelete
  15. voi noi hiukset näyttää tosi hyvältä ! :)

    ReplyDelete
  16. Ihana paita! .... ja sun hiukset!!! <3

    http://tilda-plan.blogspot.com/

    ReplyDelete