freezing cold exam week

photo4photo6photo1photo3photo5photo2
 Talvitakki - ZARA, Pipo - Ponke's, Keltainen villapaita - ZARA, Farkut - ZARA, Maiharit/kengät - H&M,  Kangaskassi - Ruisrock, Tuubihuivi - Carlings 

Mä oon sitä mieltä, että koulupäivät vois perua ton -20°C pakkasen takia! Multa meinas tippua varpaat ja nenä pois, kun olin vartin ulkona... Ei tää nyt enää ole inhimillistä. En tajua, miten mä selvisin sillon toissa talvena, kun oli melkein koko ajan n. 25°C... Tänään tosiaan vaatteita miettiessäni mun päässäni pyöri vain: "lämmintä, mukavaa, pehmeetä."

Mutta joo, se siitä säästä puhumisesta, joka on kyllä tainnut olla yleisin puheenaihe tässä kahen päivän sisällä meni sitten minne tahansa... Elikä siis koeviikko lähti käyntiin tiistaina äikän kokeella, josta en osaa sanoa mitään arviota. Siinä piti kirjoittaa kaksi runoanalyysia ja se ei kyllä kuulu mun vahvuusalueeseeni, ei sitten ollenkaan. Eilinen saksan koe meni ihan läskiksi suoraan sanottuna :--D En ymmärtänyt kuullunymmärtämisestä sanaakaan, en edes sitä mitä siinä kysymyspaperissa luki... Onhan se tosi kiva joo pistää pitkän saksan ylppärikuuntelu jo kakkoskurssille. Ärsyttää! Ei kukaan voi olettaa, että me jo nyt osattais niin hyvin. Tän päivänen enkku meni kuitenkin hyvin ja voisin melkein odottaa ysiä, ainakin kasia.

Huomenna mulla on vapaapäivä! Ihanaa, saan nukkua niin myöhään kuin haluan ja viettää rauhallisen aamun. Kyllä kelpaa! Fysiikan opettelemisen voisi tietysti aloittaa, mutta käytän tekosyynä sitä, että Markus lähti maol mukanaan isälle. En mä siis mitenkään voi :-D Luen kyllä tänään pari kappaletta terveystietoa, ettei tule kiire sen kanssa.

Voisin keittää teetä tai kahvia (tai vaikka molempia) ja käpertyä viltin alle lukemaan kirjaa! Kyllä koeviikko on välillä ihan mukavakin juttu :--)

24 comments:

  1. Samppeli2:08 pm

    Koeviikko on ehdottomasti yks lukion parhaita ellei parhain puoli! :--) mun pitäis olla jo lukemassa filosofiaa... No, otan siitä kuitenkin vaan s:n ni ei stressiä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. totta! vaikka se aiheuttaa myös eniten ahdistusta ainakin mulle :---D ja s:t on mun pelastus, esim. fysiikka ja kemia tulee niin molemmat olemaan s:iä!

      Delete
  2. mul on just tänää vapaapäivä ja oon nii ilone siitä et sain nukkuu pitkään tänää.. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. oih, vapaapäivät on parhautta! :---)

      Delete
  3. Anonymous2:46 pm

    tosi kiva asu, näyttääkin lämpimältä! :D muutenkin tosi kivoja kuvia ja kiva postaus! :) hihhih kaikki on kivaa! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitoksia! :--) ite oot kiva :-D

      Delete
  4. ihana asu sulla! :)

    ReplyDelete
  5. aaw söpö asu :) ja ite oon samaa mieltä et ei pitäis mennä kouluun jos ois -20 :D on se reiluu et amerikassa ne jää jo tuos lämpötilassa kotiin !

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-) ja joo todellakin pitäis perua koko koulupäivä! :-D mun käsittääkseni amerikassa jäädään jo jossain -10°C kotiin ja jos sataa vähänkin lunta, siis silleen et maa just ja just peittyy niin heti jäädään kotiin, koska ei voi ajaa kun on liukasta :-D reilua...

      Delete
  6. hei elä mitää meillä oli tänään 28 astetta pakkasta ko lähin kouluun... mukava oli!! ps oon kateellinen sun vapaapäivästä, kiinnostus aivan nollassa huomisen enkun kokeen suhteen ku oon aivan pihalla kaikesta vaihteeksi :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hyi että!! mä en ois varmaan lähteny mihinkään noin kylmällä :-D oli jo nyt niin tuskasta... ja voi höh :-( aattele että kohta se on ohi ja sitten on viikonloppu!!

      Delete
  7. Anonymous3:25 pm

    lol täällä ollu pahimmillaan -35? <33<3<3< eikä tää ees oo lappia! wäwäwäwäwäwäwes

    ReplyDelete
    Replies
    1. hyi. muuttaisin kyllä etelään ja vähän äkkiä jos tollasia pakkasia tulis pk-seudulle.

      Delete
  8. Anonymous4:32 pm

    no hei mä oottelin linkkii puol tuntii 30 asteen pakkasessa :---D oli HIEMAN kylmä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. voin vaan kuvitella... onneks helsingin kouluissa on tietääkseni pakkasraja eli ei tarvi mennä kouluun jos on noin kylmä :-D

      Delete
  9. Anonymous4:33 pm

    Joo mäki olin järkevänä pukemassa kouluun sukkiksia ja shortseja. No sit onneks huomasin, että ulkona on -22C. (Mite mä saan toho sen pallo? :D) Mutjoo oot taas nättinä ja ihana asu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hyvä ettet pistäny, ois voinu jalat tippua pois :--D mä en tiiä miten pc:llä saa sen, macissa sille on ihan oma näppäin. ja kiitoksia! :--)

      Delete
  10. Anonymous5:06 pm

    hei et voi sanoo et -20 on kylmä!! :D täällä oli aamulla -30 ja piti kävellä kouluun, enpä ollu yhtään jäässä! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kyllä voin sanoa. ja mä en lähtisi kouluun jos olis -30...

      Delete
  11. maria ''punanen pipo ei sovi mun hiuksiin'', oot hupsu ja ei toi kyllä ainakaan pahalta näytä:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ei ehkä ihan niin pahalta ku sillon ku noi hiukset ei ollu haalistunu ollenkaan... :---D mut siis äh, haluun jonkun mustan tai harmaan pipon (tai sinisen) ni sit mun pää ei kiru "olen punaoranssi" :--D

      Delete