till tammerfors

IMG_2071_1IMG_2197_1IMG_2197_2IMG_2151_1

16:12 Pasilan asemalta lähtee tänään juna kohti Tamperetta! Lähetään Annan kanssa viettämään hysteeristä viikonloppua pois Helsingistä. Ja tietämättömille siis tiedoksi, että Anna on mun 31-vuotias tätini, jonka luokittelen enemmän ystäväksi kuin tädiksi. Mutta siis pointtina oli, etten postaa nyt viikonloppuna ollenkaan.

Musta tuntuu, että oon hieman laiska käymään koulua. Oon tällä viikolla ollut kolmena päivänä yhden tunnin koulussa... Ja maanantainakin menin tosiaan kahteentoista. Mutta en mä siltikään ole lintsannut kuin yhden tunnin hahah :-D Ja joku vielä kehtas väittää, että lukiossa on pitkiä päiviä.... Jos järjestelee lukkarinsa huolella niin tällanen luksuskin on mahollista. Ja ens jaksossa on vielä helpompaa, ai että!

Oon alkanu kerätä levyjä. Koska niissä on oma fiiliksensä. Älppärit ois tietty miljoonasti ihanampia, mutta mulla ei oo omassa huoneessa soitinta niille, niin äh. Kyllä meillä olkkarissa olis, mutta en mä siellä jaksa kuunnella musiikkia :-D

Mutta nyt mä meen pakkaamaan, koska mun kånken lojuu lattialla tyhjänä. Ja kohta iskee vaatekriisi.

28 comments:

  1. Anonymous1:33 pm

    aaah oot niin kaunis äää! ja pidä kivaa tampereella :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! :--) varmasti pidän!

      Delete
  2. Anonymous2:40 pm

    oot kyllä tosiaan hirmu nätti tyttö! ja toi punanen huulipuna sopii sulle ihan tajuttoman hyvin :-----))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hirmu paljon kiitoksia! :----)

      Delete
  3. Anonymous2:48 pm

    Ooi, oot liian kaunis. Iha epäreilua, oispa mulki jotain kivaa tiedossa, mut sen sijaan saan nyt olla vaan kotona, ku piti sn kädenki päälle kaatua...: D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :--) ja voi ei, ei kai sentään murtunu? :-(

      Delete
  4. Samppeli3:15 pm

    Ooi onko toi levy se mitä luulen? :--O <3 Sgt. pepper's lonely heart club band, love it!
    Sun viikonloppu kuulostaa ihan mahtavalta, Tampere on kyllä Suomen kaupungeista melkeinpä kivoin :--) mulla edessä angstiviikonloppu, eka yksin kotona ilman veljeä :'( oh dear..
    P.S. Sun kannattaa kyllä käyttää huulipunaa, ihana! Näyttäisinpä mäki tolta enkä siltä et olisin syöny kilon vadelmia ja levitelly muutaman ympäri suun seutua...

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo on!! ihana levy ♥ mäkin kyllä tykkään tampereesta ihan hirmu paljon! ja voi ei, koita hei pärjätä :---(
      ps. mä näytän ihan samalta sillon, jos oon hetkenkin ilman, että vilkuilen fanaattisesti peiliin sekunnin välein... :--D en siis kauheen usein jaksa pistää huulipunaa kun lähen johonki, koska sit pitää koko ajan vahtia, ettei se levii pitkin naamaa...

      Delete
  5. totta levyt on rakkaus ♥ :----) paljon kivmpaa omistaa mussasa niissä, kun että ne olis vaa koneella tylsinä tiedostoina

    ReplyDelete
  6. oot tosi kaunis :--)

    http://thisafter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. oon kuunnellu noita kolmee ylintä levyy tällä viikolla, mul on sama huulipuna ja dr denimit kun sulla ja säästän rahaa samaan koneeseen ku sulla on, aika mielenkiintosta :D älppärit on oikeesti niin ihania ! oon miettinny et ostais semmosen soittimen jostain huutonetistä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah onpa muuten hassua! :---D ja joo älppärit on ♥ meillä on niitä ihan kauheesti, kaikkee beatlesia jne hehe! :-D

      Delete
  8. levyt on kyl nii ihanii :)) ja oot kyl oikees et jos lukkarinsa järjestää oikein nii voi saada vaikka kuinka helppoi päivii. Ite tein kyl vähä huonosti nii et tuli liian vaikeet lukkarit... ens vuon sit helpommi :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo totta! mul tulee ens vuodest ehkä vähän vaikeempi, mut sillon oon tottuneempi lukio-opiskeluun ni kestän sen ehkä paremmin (toiveajattelua?!) :-D

      Delete
    2. toiveajattelua.. kyllä :D

      Delete
  9. oot laiska. terveisin katkera.

    ReplyDelete
  10. toi huulipuna oikeesti näyttää tosi hyvältä! :) vaikka oot sanonu ettet neuvo ulkoasuun liittyvissä asioissa, kiinnostais tietää mikä fontti sulla on käytössä blogiteksteissä? ei kai se oo ihan neuvomista.... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksia! :-) ja mulla on ihan verdana käytössä vaan.

      Delete
  11. oot ihana porkkana/punapää <3 tarkotan siis oikeesti :D sopii sul toi väri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitoksia! :---) ♥

      Delete
  12. Anonymous2:07 pm

    ihanaa, täälä kans yks ruotsalaisia blogeja rakastava ja tukholmaan (tai jonnekkin päin ruotsia) muutosta haaveileva tyttö! pakko kehua että sulla on aivan ihana blogi ja vaikutat jotenki tosi ihanalta ihmiseltä :-) haluisin kysyä että milloin ja kenen kanssa sä oot muuttamassa tukholmaan ja miten hoidat sun opiskelusi siellä? kun käsittääkseni oot lukion ensimmäisellä luokalla? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitoksia! :--) ihan yksinäni ajattelin muuttaa ja siis muutan vasta lukion jälkeen. joko meen opiskelemaan sinne (hyvin epätodennäköstä, koska ajattelin opiskella suomen kieltä) tai sitten muutan aluksi sinne heti lukion jälkeen tekemään jotain töitä tai sitten opiskelen eka ja muutan vasta sen jälkeen tai jotain :-)

      Delete
  13. Anonymous6:24 pm

    Mitä hiusväriä käytät? Oon nimittäin värjäämässä hiuksia ja haluun katella nyt vähä kaikkia vaihtoehtoja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. L'Oréal Paris Excellence -kestoväri
      7.43 Kirkas Kuparikulta
      http://itkisitko-onnesta.blogspot.com/2011/11/materialismionnellisuutta.html < tuolla kuva purkista :-)

      Delete