maanantai

jeeeeeIMG_1499IMG_1507

Kynsilakka från Kicks, 45kr (5,19€)
Korvakorut från JC, 49kr (5,65€)
Kuten siis huomaatte, en shoppaillut Stokiksessa. Väsytti ja oli paha olo, joten nää oli ainoot asiat, jotka onnistuin tartuttamaan matkaan suklaan ja tuliaisten lisäksi.

Mulla on edelleen vähän hutera olo, mutta kyllä tää tästä nyt, kun huominen on vapaapäivä ja sain tänäänkin nukkua pitkään (tää 3. jakso on täydellinen, niiiiiin rento). Sain tänään tietää, että pääsen Sveitsiin keväällä kuoromatkalle Kamiksen kanssa ja oon niin onnellinen, vaikken omasta mielestäni ehkä ihan ois ansainnutkaan tota paikkaa ilman pääsykokeita. Mutta koska tunnetusti oon kamala jännittäjä niin tää vieräytti maailman suurimman kiven mun sydämeltä, kun jää yhet stressaavat koelaulut välistä. Mutta mun mielestä silti kaikkien olis pitänyt joutua pyrkimään, ainakin kaikkien ykkösten.

Käytiin tänään Markuksen kanssa mummilla syömässä (nam lohipastaa ja mansikkajäätelöä!) ja sain hommattua joululomalle neljäksi päiväksi töitä postista. Meen selvittämään ihmisten osoitekämmejä, taas vaihteeksi. Se jakaminen oli kuitenkin niin paljon mielekkäämpää työtä, kun ei tarvinnut tuijottaa sitä näyttöä koko ajan. No mut laskeskelin, että rahaa tulee sellaset 360€, joten oon kohta taas ihan mukavan rikas, jee!

Mun on pitänyt tehdä tässä joulumusapostaus, mutta en vaan saa millään aikaseksi, koska koukutuin Gossip Girliin ja kattelen sitä netistä viimestä päivää. Hirveetä teinihömppää, mutta aivojen nollaaminen onnistuu ton avulla paremmin kuin hyvin!

Oonpa muuten tosi ilosen näkönen noissa kuvissa, voi jeesus... No mua kyllä just nyt vähän ärsyttääkin, koska meiän saunalla on teinibileet ja kaikki äänet kuuluu mun huoneeseen paremmin kuin hyvin. Pienoinen myötähäpeä tosta touhusta, mutta kukin tyylillään tietysti. Nauretaan vaan Markuksen kanssa ihan liikaa ja äitiäkin huvittaa. Mutta mä toivon ja rukoilen, että toi hiljenee ennen kun haluun käydä nukkumaan. Muuten meen varmaan huutamaan, että olkaa nyt vittu hiljaa, kun täti haluu nukkua 666!!!!!11

9 comments:

  1. oot tosi kaunis!! :-) ja sun blogi on yks mun lemppareista <3

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:43 pm

    voi ei, säälin sua noista teinibileistä :DD rasittavinta ikinä joutua kuuntelemaan sellasia!
    ja hei onnea matkalle pääsystä ja töistä ja kaikesta! =)

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:17 am

    oot iha hullun kaunis :DD ja nam lohipastaa... :)

    ReplyDelete
  4. SOFIA
    voi kiitos! ♥

    ANONYMOUS
    oot oikeessa :--D ne tais onneks loppua jo, koska en enää kuule mölinää. voin siis vihdoin käydä nukkumaan :-) ja kiitoksia hihi! :---)

    ANONYMOUS
    ehkä hullu, mutten kaunis ;-) no ei mut kiitos kuitenkin! ja lohipasta on hyvvää oioi!! :--)

    ReplyDelete
  5. gossip girl! Ite koukutuin siihe kesäl. Nii hyvä :D

    ReplyDelete
  6. Anonymous4:12 pm

    gossip girl ♥ miltä sivustolta kattelet sitä? (:
    ja marska ei stressii, piä mieles että oot aivan ihana - samoin blogisi :)

    ReplyDelete
  7. PAULA
    joo just sopivaa hömppää arjen keskellä :-D

    ANONYMOUS
    megashare.info :-) ja jooo yritän, kiitos! ♥ ps. en ole enää marska, hajottavaa kun joku sanoo edelleen :---D

    ReplyDelete
  8. sulla on kyl aivan ihani blogi! ja oot kaunis :) !!!!


    http://lovetearsandmylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. SOFIA
    voi kiitti paljon!! :---)

    ReplyDelete