aamulagaus

IMG_1564IMG_1519IMG_1566IMG_1560IMG_0003IMG_1552

Maanantait on kamalia. Mua väsyttää niin paljon ja haluaisin vaan käpertyä peiton alle ja nukkua koulupäivän ohi. Ihan sama, vaikka mulla alkaakin maanantaisin kahdeltatoista koulu tässä jaksossa, ei se edes auta oikeastaan ollenkaan.

Otin lauantaina 500 kuvaa itsestäni. Ne näyttää kaikki ihan samalta, mutta eipä voi mitään. Haluan ton harmaan maiseman muuttuvan valkoiseksi.

Tänään ahdistaa. Inhottavinta on näytellä koulussa, että kaikki on hyvin. Eikä mitään edes ole tapahtunut, tää on tätä mun mielialojen heittelemistä, pitkästä aikaa.

20 comments:

  1. onpa ihania kuvia, varsinkin tossa viimesessä oot hirmu nätti!

    ReplyDelete
  2. Tää sun blogi on oikeesti ihan tajuttoman hyvä ja jotenki tosi uniikki, erottuu paljon muista blogeista :-D

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:35 pm

    Oot nii kaunis, vaikutat tosi mukavalta ja näitä sun tekstejä on ihana lukea! Harva osaa kirjottaa yhtä hyvi ja siks oonki nii onnelline, et löysin sun blogin. :)

    ReplyDelete
  4. siisti tuo toinen kuva!

    http://julia-angelika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. mul on nii samanlainen olo noide sun vikojen lauseiden kanssa! sielunkumppani:D

    ReplyDelete
  6. Anonymous2:32 pm

    Mulla kans samanlaine fiilis..
    Oot muute tosi nätti, ja kuvat ihanii ! (:

    ReplyDelete
  7. maanantait on niin syvältä perseestä että ei jumalauta!! tännää ollu perus maanantaifiilikset, plalalalhlalaah! oot aivan hurmaava tuossa viimesessä etenki :-) ja nää sun tekstit, niin parhautta (tekisin tähän sydämen mutta en osaa ja inhoon tämmöstä sydäntä mutta menköö <3)

    ReplyDelete
  8. oi ootpas nätti :-))

    ReplyDelete
  9. ihan yleisesti aluks, että teitte mun maanantaista erittäin paljon mukavamman teiän kommenteilla! ootte ihanimmat lukijat ikinä! ♥

    EMILIA
    voi kiitos! :---)

    SARA
    ää kiitos, ihana kuulla ku välillä tuntuu, että oon niin pahasti massaa kun vaan voi olla! :-D

    ANONYMOUS
    kiitos ihana! :--) kehut lämmittää niin paljon tänään, oioi!

    JULIA
    kiitti! :-)

    HEBSUU
    oh noes, kamalin tunne ikinä :-( jaksamisia!

    ANONYMOUS
    no höh, koita säkin jaksaa! :-( ja kiitos! :--)

    SARA
    mun mielestä maanantait vois olla suoraan vapaapäiviä... okei sit tiistait ois varmaan niin pahoja ku maanantait nyt, mut silti! ja voi kiitos ihana!! ♥

    PAULIINA K.
    kiitoksia! :---)

    ReplyDelete
  10. mulla on kans ihan just sama fiilis tällä hetkellä! ärsyttää ja tekis vaan mieli nukkua päivät ohi =( varsinki maanantait on kauheita. onneks joululoma alkaa koht, sais ehkä levättyä ja tää masennus menis pikkuhiljaa ohi :-D

    ja oot ihan hirmu nättinä taas :)

    ReplyDelete
  11. Ihana ihana ihana
    tuo paitasi,
    meinasin jo rehellisesti lopettaa lukemasyta blogias mut voitit miut takas puolelles viime viikkoina :D

    ReplyDelete
  12. Anonymous7:23 pm

    Ihanaa et kirjotat pidempiä tekstejä, ettei pelkkiä kuvia :--) mun päivä oli kans tosi ailahteleva: välillä yhtä naurua ja hymyä, toisaalta ärtymystä ja vitutusta... Wanhat stressaa! No..hyvä ruoka, parempi mieli? Voisin syyä levyn suklaata (ja olla mahtumatta wanhojen mekkoon)

    ReplyDelete
  13. Samppeli7:24 pm

    Ääk
    Mun nimimerkki jäi. Outo nimi muute onkin, mistähän tonki oon keksiny?!

    ReplyDelete
  14. IIDUMARIE
    höh miks kaikilla muillakin on tää fiilis?! ihan tyhmää, mutta jaksamisia sullekin! ja voi kiitti! :--)

    TORSTAI
    hih tykkään itekin kyllä tosta paljon! :-) ja joo en yhtään ihmettele, että oot meinannut lopettaa kun tää taso on nykyään vähän millasta on... mutta kiva, ettet kuitenkaan oo lopettanut :-)

    SAMPPELI
    no kun mä tykkään kirjottamisesta, ni... :--D ja hyi voin vaan kuvitella millaset stressit ite otan wanhoista... onneks ne on vasta ens vuonna edessä. ja oih suklaata, mäkin haluan! niin ja tietysti jaksamisia sullekin, kun oon niitä kaikille muillekin toivotellu!
    ja mäkin oon miettinyt, että mistä toi sun nimimerkki tulee! :-D

    ReplyDelete
  15. amazing pictures !

    if u want follow me and write a comment ;*

    ReplyDelete
  16. mielialojen heittely... se on hirveetä :( mut ihanii kuvii maria! :)

    ReplyDelete
  17. Anonymous9:22 pm

    yhyy miks oot nii nättiiiiii!!

    ReplyDelete
  18. MARTIENN
    thanks! :--)

    PAULA
    se on... :-( ja kiitos paljon! :--)

    ANONYMOUS
    no en mä kyllä ole, mutta kiitos kuitenkin :-D

    ReplyDelete
  19. Oon miettiny jo jonkin aikaa, et eiks sua särje päähän kun rypistät otsaa niin paljon? Mä ainakin ku kokeilin nii heti hirvee päänsärky :D Sun sivuprofiili on todella kaunis!! :)

    ReplyDelete
  20. AINO
    mitä hittoa? mistä sä päättelet että rypistän otsaa paljon? ja kiitoxia!

    ReplyDelete