we♥it


Viimein sain tehtyä sydämen! Mulle on jo niin kauan jankuttanu muutama ihminen, että tykkäisin ihan varmasti, jos vaan saisin aikaseks kun muutenkin kattelen niin usein kuvia tuolla. No nyt mä tylsyyksissäni loin käyttäjän tonne ja arvatkaa kuka on koukussa? :-D

Hauskinta on löytää omia kuviaan tuolta, joskus mitä ihmeellisimmillä hakusanoilla. Hahah, en varmaan ikinä totu siihen, että aina jostain netin syövereistä pomppaa oma naama näytölle.

Ps. Tein verkkokauppa.com:iin tilauksen tänään. Mitä luultavimmin tiistaina on materialistisen puoleni onni huipussaan. Arvatkaa mitä tilasin? Ei pitäis olla vaikeeta kun oon siitä jo ainakin kaks kertaa maininnut!!

11 comments:

  1. Tilasit uuden tietokoneen....?:-p

    Jee meen heti seuraileen sua tonne!!

    ReplyDelete
  2. itekki tein muutamia viikkoja sitten tonne tilin, ai että kun olin ekan viikon täysin tohon koukussa!! nyt oon pikkase rauhottunu sen kanssa hahah :D

    ps käynpäs samantien seuraamassa sua tuolla!

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:42 pm

    Oon ollu tuolla jo vuoden ja edelleen koukussa :--D välillä vähän vähemmän tumblrin takia mutta kuitenki, jaja onnea koneest ;) <3

    ReplyDelete
  4. heei mäki tein sellasen täs syksyllä ja itekki oon iha koukus siihe :D

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:58 am

    TUMBLR ON PAAALJON PAREMPI! TEE SINNE sitäpaitsi tumblrista tulle we♥ittii melkee kaikki kuvat.

    ReplyDelete
  6. HENNA
    JOO JEE!! :--D ja hihii kiitti :-)

    IIDUMARIE
    heheh toi on kyl niin koukuttavaa! :-D ja jee kiitos! :-)

    ANONYMOUS
    voi, mä oon varmaan viel sit vuodenki päästä koukussa tohon... :-D ja kiitos ;-) ♥

    PAULA
    en siis ole ainoa... :----D

    ANONYMOUS
    en mä jaksa ku sit pitäis perjaatteessa pitää "kahta blogia" tai silleen :-D toi riittää mulle ihan hyvin!

    ReplyDelete
  7. Anonymous2:41 pm

    Meempä heti seurailee sua tuolla! :)

    ReplyDelete
  8. Olen koukussa tohon enemmän ku mitään :)

    ReplyDelete
  9. Mäki oon ihan koukuttunu tohon! :>

    http://tilda-plan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ANONYMOUS
    hih jee! :--)

    FANNI
    en siis ole todellakaan ainoa :--D

    TILDA
    no meitä taitaa olla aika monta... :-D

    ReplyDelete
  11. kiitos paljon! ♥

    ReplyDelete