elämäni toinen koeviikko selätetty

IMG_1399IMG_1433IMG_1423IMG_1457IMG_1445IMG_1414IMG_1409
 Takki - ZARA, Paita - Topshop, Farkkuleggingsit - Dr. Denim/Carlings, Kengät - H&M, Tuubihuivi - Carlings 

Nappasin maailman epäonnistuneimman asukuvan tossa äsken. Ja mulla oli koulussa maiharit. Ja kangaskassi. Mutta menkööt, kun ei oo noita asuja taas näkyny täällä ikuisuuteen.

Vika koe takana, jee! Mulla on nyt tässä kaks vapaapäivää. Eli siis pitäis tehä se MuKun portfolio, joka alkaa nousta mun postausten pääasiaks tätä menoa, koska aina mä puhun sen alottamisesta, mutta enpähän oo vieläkään alottanu. Keskiviikkona pitäis raahautua koululle palauttamaan se, mutta vähän paha palauttaa sellasta, mitä ei ole. Vois ryhdistäytyä, ettei tarvis ens vuonna istua koko kurssia uudelleen ykkösten kanssa. Not gonna happen :-D

Joo eli noista kuvista ehkä näkee, miten aattelin viettää tän päivän. Katon miljoonatta kertaa tota BBC:n tv-sarjaa Austenin Ylpeydestä ja Ennakkoluulosta (jos on kyseessä nimi, niin pitääks molemmat sanat taivuttaa? Mietin tätä oikeesti varmaan vartin... Sivistäkää mua!), juon kiinalaista vihreetä teetä, syön jäätelöä ja unohdan kaikki velvollisuudet. Ei jaksa kiinnostaa.

Huomenna alotan sitten ehkä sen portfolion tekemisen. Tai ehkä jo tänään illemmalla. Onhan tässä nyt vielä kuinka paljon aikaa, vaikka roikuinkin koululla puol yhteen kun treenattiin Lepin kanssa yhtä kansanmusaproggista, josta on esitys 13.12. ja se kuulostaa suoraan sanottuna ihan kauheelta. Huhhuh.

Ps. Rakastan noita kenkiä. Vaikka ne tappo mun jalat, kun kävin kävelemässä niillä korttelin ympäri. Ai saatana. Näytin varmaan tosi fiksulta, koska mä en ihan oikeesti osaa kävellä noilla. Siis miks sen pitää olla sellasta töpöttämistä? Mä oon tottunu harppomaan epänaisellisesti vannoutuneena tennareiden ja maihareiden suosijana. Korot ei selvästikään oo ihan se mun omin juttu. Vaikka ne onkin niin ihania.

19 comments:

  1. Anonymous3:18 pm

    Noi kengät on vaa jotain ihanuutta. :) Itelläni muuten vasta alkaa kokeet.Eiii oikee nyt se lukemine innosta, vaik viimestä vuotta peruskoulus meen ja pitäs tsempata.

    ReplyDelete
  2. annika3:37 pm

    ihania kuvia! ja toi bbc:n ylpeys ja ennakkoluulo on paras!!!!!!! hihiii oot söppänä:)

    ReplyDelete
  3. nättei kuvii, piristää oikeesti ku oon kipeenä himas :D!

    ReplyDelete
  4. oi noi kengät on superihanat!(=

    ReplyDelete
  5. ANONYMOUS
    hihi noi kyllä on! ottaisin tosin mielelläni jonkun muun korkkareihin tottuneet jalat mukaan risteilylle, koska taidan kuolla sinne noilla kengillä...
    ja voi hitsi, mä niin ymmärrän sua kun oli viime vuonna toi sama tilanne. jos sulla on joku tietty koulu johon haluut, niin motivoi itteäs sillä, että sä ihan oikeesti HALUAT sinne ja oot valmis tekemään sen eteen töitä. älä kuitenkaan kuluta ittees loppuun, koska siitä ei seuraa mitään hyvää. tsemppiä ihan hirmusesti rankimpaan vuoteen!!

    ANNIKA
    kiitoksia! :---) ja toi on niin paras oooo joku muukin joka tykkää! yleensä kaikki vaan hehkuttaa sitä leffaa missä on keira knightley, mut se on ihan huono tohon verrattuna, koska colin firth on maailman paras mr. darcy ja toi on muutenki ihan täydellinen!!! ok innostuin lol oon nolo :-D

    HELI
    voi kiitti!! ja kiva jos piristi, paranemisia sulle! :---)

    BAMBI
    noi on!! mutta epämukavat... :----D

    ReplyDelete
  6. namnam hyvää jätskiää =) just kivahan toi asukuva on ! ja pitäs ittekki saada hankituks just noi samat dr denimit :D

    ReplyDelete
  7. Anonymous6:19 pm

    oot kyl aika kauheen näkönen sorba :D

    ReplyDelete
  8. EMILIA
    toi on ihanaa oioi!! no ääh ei tosta nää mitään :-D ja mun pitäis saada noi korkeevyötäröisinä muttakun ei niitä oo näkyny missää nyt ainakaan mun koossa, äh!

    ANONYMOUS
    MIKS MÄ LUIN SORSA :--------D kiitos päivän nauruista, hahah :-D mutta siis joo, olen samaa mieltä kanssasi.

    ReplyDelete
  9. mä niin tunnistan itseni noista sun "ei kiinnosta velvollisuudet, alotan portfolion huomenna." -puheista... :-D hyi meitä!

    ReplyDelete
  10. Anonymous8:04 pm

    mitä toi anonymi oikeen selittää.....? sä oot ihan käsittämättömän nätti tyttö, etenkin kun hymyilet! ja ihana asu ja oi nää kuvat on muutenkin tosi kivoja :) olet suloinen ja hurmaava tyttö ja suhun ois ihana tutustua!

    ReplyDelete
  11. toi takki.. se vaa on nii ihana<3

    reiluu... sul loppu jo koeviikko.. itelläni viel huomen ranskan koe eikä kyl paljoo ny jaksa oikee lukee siihenkää... :D

    ReplyDelete
  12. SARA
    hahah voi ei! :---D toi on niin perus taktiikka, joka johtaa aina siihen viimesen illan paniikkiin ja itkupotkuraivariin, kun ei ehikään tekemään kaikkea tunnissa...

    ANONYMOUS
    voi kun oot sulonen, kiitos kamalasti! :--)

    PAULA
    hihi mäkin tykkään!! ♥ ja voi ei, lycka till! pääasia, että läpi menee ;-)

    MADDIE
    thank you!! :--)

    ReplyDelete
  13. Anonymous12:27 am

    Hei kitti noist tseimpeist! Mä vaa nyt jotenkin piristyin tosta su vastauksest. : D Hah.
    Ja en voi olla kehumatta sun blogii liikaa! Mä oon niiii onnellinen, et löysin tälläse blogin. Kiitos, et pidät tätä! :)

    ReplyDelete
  14. ANONYMOUS
    eipä kestä! :-) ja äh, kiitos ihan kamalasti kehuista!! :---)

    ReplyDelete
  15. toi paita näyttää unelmalta! ja sulla on kiva blogi, löysin tän just:-)

    ReplyDelete
  16. IRINA
    toi on!! ja hih kiitos, niin sullakin! :-)

    ReplyDelete
  17. iiiiiihanat vaatteet sulla!

    ReplyDelete
  18. SIIRI
    hih voi kiitos!! :---)

    ReplyDelete