13/11/11

IMG_1197

Uudet "talvikengät" från H&M, 29,90€. Mä etin just jotain tollasia vähän sirompia "maihareita", koska mun jalka on kuitenki 39, jos haluun villasukan mahtuvan ni sellaset tosi massiiviset maiharit näyttää naurettavan isoilta. Noi on siis just hyvät ja hinta ratkas, koska en halunnu maksaa päälle kahtasataa :-D

IMG_1194

Ja uusi puhelin, jee!! Sain ton siis ilmaseks isän kaverilta, joka on Nokialla töissä. Toi on Nokia X6 ja ihan riittävän hyvä puhelin mulle. iPhone 4 S kuumottelis kyllä kovasti, mutta toi saa nyt luvan kelvata ainakin jonkin aikaa.

Kauheeta kun mulla on taas niin paljon asiaa! Varautukaa hirmu pitkään romaaniin, jonka lukeminen saattaa aika varmasti olla erittäin puuduttavaa :-D

Arvatkaa kuka tuli sitten perjantaiksi kipeeksi, kun meillä oli koululla maratonkonsertti... Niin mun tuuria! Vedettiin kuitenkin meiän esitys, koska jos on ilmottautunut niin peruminen ei oikeen oo mahdollista. En tiiä miten paljon pahemmin se mun korviin kuulosti epäpuhtaalta, mutta kaikki jaksaa väittää, että vaan ihan muutama kohta oli epäpuhdas ja muuten kuulosti tosi hyvältä. Tiedä sitten, ketä tässä pitäis uskoa...

Tutustuin ton maratonkonsertin harjotusten kautta yhteen ihan mielettömän ihanalta vaikuttavaan ihmiseen ja nyt en osaa kertoa sille, miten paljon haluisin vaan puhua sen kanssa kaikesta. Miks mä teen aina kaikesta niin vaikeeta?

Tänään on isänpäivä. Meiän piti Markuksen kanssa mennä kuuntelemaan Musiikkitaloon jotain keikkaa, jossa isä soittaa, mutta mä olen tietysti kipeenä. Saatan silti lähteä, täytyy kattoa kun Markus kotiutuu Jesperiltä jossain vaiheessa päivää.

Mä ajattelin ostaa ens viikon aikana Macbook Pron. Rahanmenoa ei voi estää... Siihen menis sitten mun viimeset rahat, mutta joulu on tulossa ja saan alotettua säästämisen uudelleen. Mä en vaan kestä enää tätä PC:tä, kun kaikki on niin vaikeeta tän kanssa.

17 comments:

  1. Anonymous1:08 pm

    ihanat kengät!! :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:31 pm

    mä haluun kans puhelimen ilmaseks höööööh epäreilua!! :( oot söpö!
    ja noi kengät on ihan täydelliset oi :)

    ReplyDelete
  3. Ihanat noi kengät !! :)

    - ilikeit-taru.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Anonymous3:12 pm

    hienot kengät! onko noissa millanen vuori, että onko lämpimät? :)

    ReplyDelete
  5. ANONYMOUS
    totta! :--D

    ANONYMOUS
    hahah :-D ja joo eiks ookin!!

    TARU
    niin on! :-)

    ANONYMOUS
    no noissa ei oo oikeestaan ollenkaan vuorta, mutta eiköhän villasukan kanssa pärjää jotenkuten talven yli... :-D mutta siis ei oo tosiaan oikeesti mitkään talvikengät.

    ReplyDelete
  6. Samppeli3:39 pm

    Ihanat kengät, mut noitten pohja vaikutti tosi huonolta ja just semmoselta et kaatuu heti ulos astuessa :--D omissa talvikengissä sen varalta kunnon traktorinrengaspohjat

    ReplyDelete
  7. Anonymous5:08 pm

    oi mitkä kengät! :) ja mistä sä oikeen revit rahat kaikkeen äääh mäkin haluun olla rikas! :D

    ReplyDelete
  8. SAMPPELI
    nojoo, onhan noi vähän sellaset, mutta mun mielestä sellaset traktorinrengaspohjat lähes poikkeuksetta tekee kengistä rumat, joten mieluummin valitsen kivan näköset ja liukastelen :-D

    ANONYMOUS
    hih! :-) ja kannattaa mennä töihin kesällä! ;-)

    ReplyDelete
  9. jenna6:33 pm

    oijoijoi, täydelliset kengät! ♥ oon kuolannu maihareita tässä jo pari vuotta, mut en oo löytäny tollasta siro + halpa -comboo mistään, joten tähän mennessä on jääny vaan haaveeks :----D nyt on kyllä pakko käydä tarkistaa oman kaupungin H&M!

    ReplyDelete
  10. Samppeli8:02 pm

    Ei se pohja näytä pahalta jos ite kenkä on siro ja kevyt :-) maiharit nyt saaki mun mielest olla raskaat

    ReplyDelete
  11. JENNA
    joo sama täällä!! kannattaa siis käydä kattomassa jos löytyis! :--)

    SAMPPELI
    mielipiteitä on monia :-D kuten sanoin ni mun jalka on sen verran iso, että raskas kenkä näyttää ihan naurettavalta

    ReplyDelete
  12. Oi kivan sirot tosiaan noi maiharit :)

    ReplyDelete
  13. ILONA
    eikö ookin :-)

    ReplyDelete
  14. Anonymous3:02 pm

    Mä en vaa pysty olla kehumatta tätä sun blogii liikaa! Tää on vaa jotain täydellisyyttä, ku piristyn sun jokasesta tekstistä ja kuvasta. :)

    Ja voisitko viel vähä neuvvoo tyhmää ja kertoo mite niitä valo maalauksia tehää järkkäril? : D Siis sillä valotusajalla, et jooos nyt satut tietämää.

    ReplyDelete
  15. ANONYMOUS
    voi kiitos ihana!! :--) ja hmm nyt en ehkä ihan tajunnu. tarkotatko sellasia valopalleroita vai viivoja vai mitä? :-)

    ReplyDelete
  16. Anonymous9:52 pm

    öö olin kuuntelemassa sibiksen maratoonia ja kyllä jos tarkoitat banjo-esitystä niin kuulosti epävireiseltä:(sori

    ReplyDelete
  17. ANONYMOUS
    sitäpä juuri ja turhaan pyytelet anteeksi, koska siltä se munkin mielestä kuulosti :-D

    ReplyDelete