olen sittenkin hyvä koulussa

IMG_1047

Hienosti tarkensi kamera mun naamaan ja silleen... :-D No mut kuvan ainoo pointti on välittää mun iloisuus teille! Ekan koeviikon tulokset tiedossa ja mä oon paras ikinä!! Ruotsista 9 ja enkusta, saksasta ja ussasta 8+! Toi ussan 8+ nous vielä kurssiarvosanassa ysiin, eli wuhuu! Vielä oottelen tietoa kuviksesta ku sluibasin vähän ja lähin kotiin enkä menny hakemaan mun töitä...

Nyt lähetään juhlii mummon 70-vuotissynttäreitä, jee!

Ps. Kylläpä postaan mielenkiintosia poistauksia nykyään...

15 comments:

  1. Samppeli6:26 pm

    Paljon onnee, mullaki meni iha putkeen koeviikko varsinki kielien osalta :---D Jeiii

    ReplyDelete
  2. SAMPPELI
    jee kiitos! :--) ja onnea sullekin!

    ReplyDelete
  3. Hei hyvä!! ihan turhaa siis hätäilit siitä ettet osais mitää. sul meni ainaki paremmin ku mulla. Itelläni kaks seiskaa ja kymppi (musasta) ja sit viel ysi. :D

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:59 pm

    no mitäs vittua! :D miks jotku on hyviä koulussa........? ja luitko paljon?

    ReplyDelete
  5. PAULA
    hehee oon vähän tämmönen et luulen aina et menee ihan hirveen huonosti ja sit meneeki hyvin :--DD ja kyl sullaki meni hyvin!

    ANONYMOUS
    hahah :--D no en todellakaan! selasin koealueet jotenkuten läpi ja siinä se...

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:57 pm

    Oliko sun mummon synttäreillä kivaa?

    ReplyDelete
  7. ANONYMOUS
    oli oikein kivaa ku siellä oli vaan ns. ydinperhe :--)

    ReplyDelete
  8. Anonymous4:24 pm

    Voisitko tehä huonepostaukse? :)

    ReplyDelete
  9. ANONYMOUS
    mä oon joskus aikoja sitten tehny, mutta mun huone on kyllä muuttunu jonkun verran siitä :-D hmm pistän harkintaan, mutta en lupaa mitään!

    ReplyDelete
  10. Anonymous7:42 pm

    hehe sullon söpöt peukut!

    ReplyDelete
  11. ANONYMOUS
    mitä söpöä niissä on?! luulin et ne on ihan normaalit :----D

    ReplyDelete
  12. Anonymous10:48 pm

    Mistä toi sun sänky on ja tiiätkö myydäänkö niit viel?

    ReplyDelete
  13. ANONYMOUS
    se on ostettu antikvariaatista, eli siis ei myydä. mutta tuu ihmeessä hakemaan se täältä meiltä pois.... natisee enemmän ku mikään muu sänky maailmassa, joten nukkuminen tossa on yhtä helvettiä! onhan se ihan kivan näkönen joo, mutta haluisin kyllä uuden :-D

    ReplyDelete
  14. Anonymous8:13 pm

    Voisin tullakki, mut nyt ku kattelen tarkemmin ni toi ei kyl mun huoneesee mahu. : D Sen verra pieni tää on.

    ReplyDelete
  15. ANONYMOUS
    toi on tosi pieni! siis ihan hirmu kapee oikeesti ja just sopivan pitunen mulle, eli lyhyt :-D joten tervetulloo vaan ;-)

    ReplyDelete