tired

IMG_9906IMG_0396IMG_0040IMG_0388IMG_0397IMG_0380

Joo, mä oon viettäny aika railakasta hiljaiseloa, wuhuu! Ja nyt kun on perjantai niin mä oon tietysti missäs muuallakaan kuin kotona :-D Sallikaa mun nauraa itelleni nyt oikein makeasti. Mä tosin nukahdin tänään ussan tunnille, että ehkä se on ihan hyvä, että en tee mitään kovin ihmeellistä tänään.

Tässä viikon aikana on tapahtunut vaikka mitä! Arvatkaa kuka pääs Sibiksen kamarikuoroon aka Kamikseen!!! Sitä ilon määrää on vaikea kuvailla, kun mulle siellä 2. vaiheessa ilmotettiin, että mä olen niin sisällä kun vaan voi olla. Meinasin purskahtaa itkuun, kuten mulle kävin sillon kun sain tiedon Sibikseen pääsystä :-D

Sen lisäksi mä oon ollu lapsenvahtina, viettäny aikaa maailman kivoimpien tyyppien kanssa ja nauranu paljon. Tänään esim. kuvistunti oli ihan pikkasen levoton. Sen jälkeen reissattiin vielä hissillä ylös alas koulua, kun Johanneksella ja Kassulla oli vaikeuksia painaa oikeeta nappia :-D Sit menin vielä muutaman kivan kanssa jammailemaan bändiluokkaan tosi onnistuneesti päivän päätteeksi :-D Mun ääni on ihan poissa ni raakuin sit jotain epämäärästä siihen mikkiin, mutta hauskaa oli ainaki!

Nyt mä kuuntelen ku Markus ja Tatu laulaa täyttä kurkkua olkkarissa ja mulla on hyvin väsynyt fiilis. Taidan mennä tänään oikeesti ennen kymmentä nukkumaan.

13 comments:

  1. Samppeli8:05 pm

    Mistä kadulta toi ylin kuva on? :--D Taitaa olla kaverin kotikatu. Kuulostaa kivalta toi sun päivä, mulla on menny koko viikko ihan sumussa ja sama jatkuu...

    ReplyDelete
  2. Saanko joskus lainaa sun elämää ku oma tuntuu niin tylsältä ku lukee sun tekstei=D?! Oot ihana

    ReplyDelete
  3. SAMPPELI
    öö no mikä katu se nyt on :--D siis toi on otettu siitä temppeliaukion kirkolta, en mä tiedä mikä katu se on :-D ja juu on kyl ollu kiva päivä :-) ja voi harmi, toivottavasti ei mitään vakavaa :-(

    HENNA
    mitä ihmettä!? no senku lainaat vaan, mun elämä on ehkä tylsintä ikinä! :-D ja kiitos!

    ReplyDelete
  4. Monettakohan kertaa mä sanon tän mut tää sun blogi on IHANA ja ihan TAJUTTOMAN MAHTAVA!! :))
    Mäki oon tän perjantain vaa ollu iihan himassa :) välil on iha jees viettää aikaa ittensä kaa :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous10:38 pm

    mä tykkään kyllä tästä sun blogista ihan hirveesti! ja sun elämä on epäreilun kivaa, mäki haluun olla tollanen musanero!!

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:41 pm

    tykkään ♥

    ReplyDelete
  7. Ihana toi kuva satamasta ja sit toi kuva tuolt temppeliaukion kirkolta!! :))) Ja täytyy kyl myöntää et sun postauksii on ollu hieeman ikävä mut kyl mä ymmärrän sua ku ei sitä aikaa oikee meinaa löytyy bloggaamiseen. :DD

    Ja heei iha hirveesti onnee kamikseen pääsystä!!! Mähä sanoin et pääset sinne. Nii oisko kannattanu uskoo :DD Onneaa<3

    ReplyDelete
  8. OONA
    voi ku oot sulkku, kiitos!! :---)

    ANONYMOUS
    kiitti! :--) ja mitää, mun elämä on tylsää! ja en mä ole musanero :-D

    ANONYMOUS
    kiitos ♥

    PAULA
    kiitsa! :----) ja joo tosiaan aikaa ei oikeen löydy tai sit ei vaan yksinkertasesti jaksa :-(
    ja hahah, niin mun ehkä ois kannattanu :-D kiitos ♥

    ReplyDelete
  9. Lukion alku on just jebaa :) Toivottavasti pääset kunnol kärryille nopeesti ;)
    Ihania kuvia taas vaihteeks, tykkään sun blogistas varmaan liikaa! Ja onnea kuoroon pääsystä :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous2:06 pm

    mitenkä noi sivut otsikon alla saa keskelle? :)

    ReplyDelete
  11. PRINSESSAHEIDI
    totta! ja oon mä kärryille päässy kaiken muun paitsi opiskelun suhteen :-D ja voi kiitos! :--)

    ANONYMOUS
    keskittämällä.

    ReplyDelete
  12. Anonymous3:28 pm

    ärsyttääkö ulkoasuun liittyvät kysymykset? :D mua ainaki ärsyttäis jos oisin onnistunu tekee näin hienon ja sit kaikki kyselis... opettelis ite!

    ReplyDelete
  13. ANONYMOUS
    ai että ärsyttääkö! mulla keittää erittäin pahasti :----D

    ReplyDelete