sick

IMG_0439IMG_0440IMG_0437

Tää päivä on menny juurikin noin, miten kuvat antaa ymmärtää + oon leiponu maailman parasta puolukkapiirakkaa Mulla on ihan järkyttävä olo, vaikka mulla ei edes ole kuumetta. Mun kurkku ei oo varmaan ikinä ollu yhtä kipee ja punanen ku nyt... Onneks mulla ois ollu tänään vaan kolme tuntia, joista yks on opoa ni ei mitään väliä :--D Saksa ja ruotsi taas.... No, teen ehkä illemmalla jotain niiden eteen jos jaksan.

Huomenna saatan mennä jo kouluun, mutta en varmaan pysty vielä lähtee illalla minnekään riehumaan niinku oli tarkotus... Ärsyttää, että kerranki ku jaksaisin tehä jotain ni sit oon kipee.

Aattelin muuten tehä syyskuun musapostauksen viikonlopun aikana, että semmosta tiedossa siis!

10 comments:

  1. Anonymous7:50 pm

    voi hitsi, parane pian! :(

    ReplyDelete
  2. voi että! kaikki on kipeinä.. tänäänki lukenu 3 "kipeeenä"-postausta:D itelläki oli eilen aika ihanat 39 astetta, mut nyt parempi olo onneks:-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:40 pm

    halusin vain sanoa:
    -et ole tylsä, olet todella kivan olonen
    -sun bloggi ei myöskään ole tylsä, luen todella mielelään sitä :)
    -sun vaateet on ihania
    -sun hiukset näyttää tolla uudella värillä tosi kivoilta ja ne on niin ihanan pitkät :)
    ja hei, BIG RESPECT että luet saksaa lukiossa! olen kotosin sveitsistä ja tiedän että saksa voi olla tosi vaikee kieli :DD

    ReplyDelete
  4. ANONYMOUS
    yritän... :-(

    JAANA.
    joo niin on! ja hyvä et on jo parempi olo :-)

    ANONYMOUS
    voi kiitos tosi paljon!! :---) ja joo, kyllähän saksa on vaikee kieli, mutta mä toisaalta tykkään siitä tosi paljon ni se on kuitenki kivaa! :-)

    ReplyDelete
  5. Heei kiva musapostaus!! :))

    ReplyDelete
  6. PAULA
    joo, on niin tylsää ku oon edelleen kipeenä ni tarviin jotain tekemistä :--D

    ReplyDelete
  7. MONICA
    voi kiitos :--)

    ReplyDelete
  8. Anonymous10:26 pm

    Selailen tässä nyt sun vanhoja postauksia ja iha pakko kysyy, että mitä tossa sun ruuassa on? :) Nami...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai tossa kupissa? :-) siinä on luonnon jugurttia, muromysliä, kirsikkahilloa ja muutama mansikka! ihana yhdistelmä ♥

      Delete