monday... again!

IMG_0538

Korkeevyötäröiset farkut från Cubus, 39,90€. Oon himoinnu punasia housuja kesän alusta asti, mutta mulla meni hermot ku niistä tuli massailmiö. Nyt päätin sit ostaa lohdutukseks tommoset tiilenpunaset, koska ne ei oo ihan niin yleiset ja oikeestaan tykkään noista jopa enemmän ku semmosista tavallisista punasista. Ja noi on mun ekat farkut vuoteen!! Tuntuu oudolta pistää noi jalkaan :-D

IMG_0543

Melodican kangaskassi från Carlings, 6,95€. Joo taas yks lisää... Multa löytyy oikeesti kohta miljoona erilaista kangaskassia, mutku ne on niin kivoja... En tosin käytä mitään muita laukkuja ku kangaskassia ja Kånkenia, että ehkä saan anteeks näiden hamstraamisen.

Siinä parit ostokset, joilla lohduttelin itteäni... Syynä tietysti se, että huomenna alkaa se paljon puhuttu koeviikko... Mulla ei oo huomenna vielä koetta, mutta joudun tietysti koululle johonki kuviskatselmukseen ja kamistreeneihin... No mikäpä siinä, keskiviikkona alkaa sit mun osalta enkulla ja torstaina saksa, lauantaina ruotsi ja maanantaina ussa. Eli viikon päästä se on ohi.

Mun pitäis varmaan olla lukemassa just nyt, mutta mua ei oikeen jaksais kuitenkaan kiinnostaa. Eilen meni ilta vähän pieleen kun äiti sai mut kiinni polttamisesta... Mä oikeesti ihmettelen, että tässä kesti noinkin kauan. Mun piti nyt sit lopettaa, mut jotenki kummasti se ei ihan tainnu sittenkään onnistua :---D No ainaki vähennän ihan hirmusesti ja ajattelin siirtyy ehkä kokonaan takas siihen juhlapolttamiseen... Jos onnistun.

Mutta nyt mun on varmaan pakko tarttua enkun kirjaan, koska oon lukenu vasta kaks kappaletta... En siis ihan noudattanu mun lukusuunnitelmaa... Mä en oo valmistautunu mihinkään kokeeseen vielä ollenkaan, että näillä mennään!

14 comments:

  1. ihana kangaskassi !:)

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:07 pm

    siis onko sulla lauantainaki koulua :o

    ReplyDelete
  3. KATRI
    no eikö ookin! :--)

    ANONYMOUS
    joo meillä on viikon syysloma ni siks koeviikot jatkuu aina lauantaille...

    ReplyDelete
  4. älytttömän ihanat noi housut :) mäki oon kelannu et tollaset just enemmä tiilenpunaset vois olla kivemmat, ku ne kirkkaan punaset mitä tosiaanki näkyy nykyää kaikilla! plus et oo ainoo joka ei oo valmistautunu kokeisii kunnolla, rupesin tänään lukemaa enkkua ja huome ois koe hmmh. mielenkiintost nähä et mite onnistun saamaa kaikki noi pirun vaikeet sanat päähä enne huomista XD khehhe ei mulla muuta, sul o äly kiva blogi :)

    ReplyDelete
  5. munki äiti sai tietää että poltan tossa pari viikkoo sit. Ei se mulle kyllä suuttuna :D

    ReplyDelete
  6. CACE
    joo noi on ihanat!! ♥ salee ootan huomista siks et pääsen pistää ne jalkaan... :---D ja hahah must tuntuu et me ei olla ainoita... kunnon koulupanostus (NOT) :D hihi kiitti ♥

    ALIISA
    no mun äiti oli enemmänki pettyny... mut kyl se myös suuttu :-D

    ReplyDelete
  7. oon kelannu noit cubuksen housuja kans, mut erivärisenä.. mut päädyn ehkä kuitenkin onlyyn tän mun korkeevyötäröhimon kanssa :D

    ReplyDelete
  8. mullakin on nytten polttamisen lopettaminen käynnissä, ja aika hyvin oon osannu, en polta enää kun juhlimassa :D

    ReplyDelete
  9. Samppeli9:04 pm

    Tiilenpunaset on paljon makeemmat kun tavalliset! mulla on ton väriset converset :--) Ja onnee polttamisen lopetuksyritykseen ja siihen kuulusaan koeviikkoon. Mulla on jo loppusuoralla

    ReplyDelete
  10. ROSA
    no mä ostin just ton värin takia tuolta :--)

    SARA
    oi oon kateellinen et joku onnistuu!! se on jotenki niin vaikeeta ku kaikki polttaa välkillä......

    SAMPPELI
    totta! ja oi mäki haluun tommoset conssit! :-) ja kiitos! onnea sullekin loppusuoralle :-)

    ReplyDelete
  11. äää noi farkut on just sellasen väriset minkälaiset itekki haluun.. ite oon alkanu haikailee punasten housujen perää nyt syksyn alettua.. Vois säästää rahaa niihinki :D ja muute kiva kangaskassi :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous11:51 pm

    Hei äläpä huoli, ei ne koeviikot oo niin kamalia ku luulet :D 10 koeviikkoa takana ja tuskin koskaan oon alottanu kunnolla ajoissa lukemaan, viimesen illan paniikki on hyödyllisintä! Tsemppiä :)

    ReplyDelete
  13. toi kangaskassi on ihana! :)

    ReplyDelete
  14. PAULA
    noi on kyl ihanat! ♥ siitä vaan säästämään :-D

    ANONYMOUS
    kiitos, sitä tarvitaan! :-)

    MILLA
    eikö ookin! :-)

    ReplyDelete