award

IMG_8734IMG_9413IMG_8909IMG_9284IMG_9306

1) Kerro henkilön nimi blogissasi, joka lahjoitti sinulle tämän awardin.
Cace

2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
1 Mulla on ikävä kesää, kun mulla oli ruman keltaiset ja sotkuiset hiukset, hymy herkässä ja jalat täynnä naarmuja
2 Olen ihastunut ihan väärään ihmiseen, mutta en jaksa pahemmin ajatella koko asiaa just nyt
3 Musiikki on ehkä tärkeintä ikinä mulle. Onneks oonkin musalukiossa ni kukaan ei välitä jos opiskelu kusee sen takia!
4 Mulla on huomenna vapaapäivä ja se kuulostaa just nyt maailman ihanimmalta asialta
5 Mun suurimmat paheet on tupakka, aamukahvi ja ässämix- ja turkinpippuri-täytelakut
6 Nyt on kaikkea kivaa tiedossa muutaman viikon sisällä! 4.-5.10. kamisleiri Porvooseen, 6.-13.10. New York ja 24.-25.10. ykkösten leirikoulu!
7 Mua ärsyttää just nyt muutama ihminen ihan liian paljon...

3) Lahjoita tämä award 5 bloggaajalle eteenpäin.
No en mä nyt jaksa! Kaikki halukkaat tehköön.

20 comments:

  1. Anonymous10:19 pm

    sulle kyllä sopii blondit hyvin, vaikka noi olikin tosi keltaset! näytti silti kivoilta sulla :) ja oot niin ihana etten kestä! maailman kaunein, sympaattisin ja ihanin tyttö!

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:26 pm

    toi vaalee tukka sopiii sulle sikapaljon paremmin vaikka oot noilla punertavillaki nätti!

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:22 pm

    Nii todellaki sopii vaaleet! Noi on ihanat vaik vähä keltaset onki. Ja toi vika kuva on iha sairaan nätti! (:

    ReplyDelete
  4. hyihyihyihyihyi näytän ihan hirveeltä tos kuvassa, toppi vähän miten sattuu ja otsa loistaa kilpaa auringon kanssa :------------D eww.

    ReplyDelete
  5. ooii vähä söpö toi viimene kuva! :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:07 am

    Ää oot ihan super nätti! =)
    Pakko kysyä, millä ohjelmalla oot tehny tuon sun bannerin? :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous1:22 pm

    hei mite&mis oot tehny ton sun bannerin teksti, ku se o tollai kukkane, toivottavasti älysit :D:D MUT KIITTI JO ETUKÄTEE :) ja sul on ihana blogi! :)

    ReplyDelete
  8. ANONYMOUS x 3
    vastaan kaikille teille yhteisesti ku oli niin samanlaiset kommentit :-D mutta siis tosiaan kun oma värini on blondi ni ei ole yllättävää että sopii :-D mutta kiitoksia siis kaikille :-)

    SANDRA
    etkä näytä! kato hei mua :----D

    MARIA
    kiitti! :--)

    ANONYMOUS
    no kiitos! :-) oon tehny sen photofiltrellä.

    ReplyDelete
  9. ANONYMOUS
    älysin kyllä, mutta en vastaa ulkoasuun liittyviin kysymyksiin. kokeile ettiä vaikka googlesta, sieltä mäkin oon sen löytäny.

    ReplyDelete
  10. musta noi blondit oli tosi kivat hiukset mut noi tummatki hiukset on aivan ihana! :)

    ReplyDelete
  11. kiva blogi sulla!

    ReplyDelete
  12. PAULA
    kiitoksia! :--) noi blondit oli sillon ihan lopuks kivat ku ne oli vaalentunu pois tosta hirveestä keltasuudesta :--D

    IIRO
    kiitti! :-)

    ReplyDelete
  13. Samppeli8:04 pm

    Mikä pahe aamukahvi on? :--D mun päivä ei oo sama ilman sitä. Ja mäki oon ihastunu väärään tyyppiin enkä tiiä miten saisin siihe yhteytden ku ei samois piireissä liikuta...

    ReplyDelete
  14. SAMPPELI
    no kyllä siitä tulee pahe siinä vaiheessa kun aivot räjähtää jos ei aamulla saa kahvia... eli siis lasken riippuvuudet paheiksi, if you know what i mean :-D

    ReplyDelete
  15. Samppeli9:06 pm

    No joo ehkä jos on täysin riippuvaine, mut hei koska ei oo aikaa kahville? :-)

    ReplyDelete
  16. SAMPPELI
    kyllä aina on aikaa, mutta jos esim. on ollu jossain yötä ja lähtee aamulla sieltä hiukan heikossa hapessa ja rahaa on 0e niin silloin :---D ja kyllä, mulle on käyny näin turhan usein!

    ReplyDelete
  17. Samppeli9:43 pm

    Sillon pummataan kaverilta rahaa, mutta hyvä pointti ;--) pitääkin keittää pannullinen pressaa

    ReplyDelete
  18. SAMPPELI
    jos ei kellään oo rahaa :----D oikeesti trust me, joskus vaan käy niin!

    ReplyDelete
  19. jenni9:07 pm

    oot todella kaunis ja ihana blogi ! :) oisitko niin ihana ja kertoisit miten blogiin saa tonne alas tommosen : texts jutun ja sitten ne linkit? kiitos jo etukäteen ! :)

    ReplyDelete
  20. JENNI
    voi kiitos! :--) ja mä en enää neuvo ulkoasuun liittyvissä asioissa kun näitä kysymyksiä tulee joka päivä... sori!

    ReplyDelete