autumn

IMG_0511IMG_0503IMG_0484IMG_0522IMG_0512IMG_0483IMG_0502IMG_0515IMG_0495IMG_0485

Kävin vähän pitämässä taukoa opiskelusta metsän keskellä ja kameraan tallentu sitten tollasta matskua tällä kertaa. Haluisin keksiä jonkun uuden paikan, jossa vois kuvailla kaikkee kivaa mitä en oo ennen kuvannu. Oon nimittäin kolunnu ton metsän sen verran monta kertaa läpi tässä vuoden aikana ku ollaan asuttu täällä... Alkaa vähän ideat loppuu ja siks nää kuvat on aika samanlaisia ku jotku aikasemminki täällä näkyneet.

Tää päivä on siis kulunu lähinnä opiskellen. Mä inhoan tätä yli kaiken, mutta perfektionismi on ottanu mut taas kerran valtaansa ihan kokonaan. Mulla ei ole elämää ennen ku koeviikko on ohi, ihan oikeesti. Opiskelun lomassa mä oon pitäny pieniä taukoja ja pelänny huomista, mutta samalla oottanu. Olen ristiriitainen ihminen, tiedetään.

Mulla ois tänään vielä ruotsia ja ussaa opiskeltavana. Ja sit pitäis tehä läksyt. Mä en ees muistanu, et tän kaiken pänttäämisen lomassa pitäis myös pysyä kärryillä siitä, missä ollaan menossa nyt tunneilla. Mä varmaan sekoan ens viikolla ylirasitukseen ja mun hulluihin tavotteisiin.

13 comments:

  1. Anonymous6:55 pm

    aivan ihania kuvia oioi!! onks nää otettu tolla kitillä vai kiinteellä viiskytmillisellä? aivan upeita!

    ReplyDelete
  2. ottaisin mieluusti vastaan sinulta vähän noita perfektionistinpiirteitä tähän opiskeluun, sillä oma koeviikkohan ei jaksa kiinnostaa. onneksi ei olekaan kuin mm. pitkän matikan ehdottomasti vaikein kurssi (vektorit in my heart) ja biologian geeniristeytyksiä. kyllävaan tykkään minä.

    ReplyDelete
  3. ANONYMOUS
    kiitos!! :--) noi on otettu tolla kiinteellä 50mm :-)

    ELLI
    hyi kun kuulostaa kauheilta noi jutut! :-( tsemppiä sulle, koita vaan jaksaa!

    ReplyDelete
  4. noh, se on onneks kohta ohi. ja koeviikon parhautta on se, että voi melkein syystä ostaa ison pussin irtokarkkeja. tai tehdä lettuja.
    koska saako lukemisesta muka jollain muulla tavalla sen kivempaa? ei, en usko. (:

    ReplyDelete
  5. mä nostan sulle hattuu et jaksat oikeesti ottaa ittees niskasta kii ja opiskella.. itte nää koulujutut tuppaa jäämään ihan kokonaan..

    ReplyDelete
  6. Anonymous9:10 pm

    mielettömän hienoja kuvia!

    ReplyDelete
  7. ELLI
    hihi oot kyl ihan oikeessa! :--)

    PAULA
    no tänään en kyl oo ihan niin ahkerasti jaksanu... ja nyt on paska fiilis sen takia. pakko ryhdistäytyy taas huomenna :-D

    ANONYMOUS
    voi kiitti! :----)

    ReplyDelete
  8. vau, upeita kuvia! :)

    ReplyDelete
  9. Samppeli3:17 pm

    Aah rakastan syksysiä kuvia :--) täällä ei oo ihan noin nätit ilmat, vettä sataa ja luen tätä tekstiä vesipisaroiden läpi koska sateenvarjo kotona, minä koulussa...

    ReplyDelete
  10. HANSU
    hih kiitti! :---)

    MILLA
    voi kiitos! :-)

    SAMPPELI
    ne on kaikkein ihanimpia ♥ ja ei täälläkään ole! paitsi eilen oli :-D nyt sataa vettä. ja paljon muuten sataakin... :-(

    ReplyDelete
  11. SULLE ON TUNNUSTUS MUN BLOGISSA=]

    ReplyDelete
  12. HENNA
    kiitti!! :--)

    ReplyDelete