ahkera lukiolainen

IMG_7568IMG_5376IMG_7253IMG_5371

Vanhoja luontokuvia, jee... No mut en oo poistunu tänään kotoa ni en oo kuvannu, mut teki silti mieli postata.

Mitä tapahtuu? Mä opiskelen. Tää ei ole todellista. Mutta tän päivän saldo on kaksi kappaletta uskontoa + sanaston opettelua, yksi kappale englantia + muutama kielioppiasia ja yksi kappale saksaa + muutama kielioppiasia. Tää on outoa, kun en oo opiskellu sitte seiskan jälkeen kunnolla. Mutta nyt ois parempi sit jaksaa noudattaa mun hienoa opiskelusuunnitelmaa tarkasti ni saatan selvitä ihan hyvilläkin arvosanoilla ekasta koeviikosta. Olisin enemmän ku tyytyväinen, jos kaikki aineet pysyis yli kasissa, mutta kattoo nyt miten käy.

Mä taidan jatkaa mun pilvilinnojen rakentelua nyt... Elän vaaleenpunasessa pumpulimössössä ja tää on ihan helvetin huolestuttavaa käytöstä multa :-D

Ps. Arvatkaa onko mulla taas kuumetta... Tää on ihan loistavaa, jes. Kyllä toi homekoulu tekee hyvää mun terveydelle. Ja kaikkien muidenki. Kaikki on kipeinä...

11 comments:

  1. voih sinua :( taas kipeenä, mut toivottavasti paranet pian :))) Mäki voisin viettää jonku kokonaisen päivän kotosalla koulujuttuja tehden.. taijan tehä sen huomen :))

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:04 am

    ihania kuvia! ja ootpa ollu ahkera :D munki pitäs alottaa lukeminen....

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:38 am

    IHANA BLOGI! oot jotenki niin sulonen ja sympaattinen tyttö!

    ReplyDelete
  4. buu mulle tuli lukioikävä :D kuulostaa varmaan ihan hullulta..

    http://liisamarian.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. PAULA
    no niinpä, ärsyttää! :--(

    ANONYMOUS
    kiitti! :-) ja i feel you jos tuntuu ettet jaksa tms :-D

    ANONYMOUS
    voi ihana, kiitos!!

    LIISA
    no kuulostaa hullulta jos ikävöit opiskelua siellä, mut jos ikävöit yleisesti lukiossa olemista ni sit ei kuulosta ollenkaan hullulta! :-D

    ReplyDelete
  6. Anonymous1:16 pm

    onks teiän koulus homet :o?

    ReplyDelete
  7. Samppeli4:05 pm

    Tsemppii koeviikkoon, musta se on koko lukion parasta aikaa :--D pääsee jo tosi aikasin kotii ja turhemmista aineista riittää ainakin mulle vaan läpipääsy.

    ReplyDelete
  8. voi koitas nyt parantua >:

    ReplyDelete
  9. ANONYMOUS
    siis kun meiän omassa koulussa on remontti ni osa opetuksesta on väliaikasesti mariankadulla yhessä talossa ni siellä on hometta...

    SAMPPELI
    no mulle ei riitä, koska mä oon perfektionisti... joten kuolema tulloo :-D

    MARIA
    no haluaisin kyllä! :--( alkaa kyllästyttää tää jatkuva kipeenä oleminen...

    ReplyDelete
  10. Hei !

    Sulla on tosi kiva tää blogi.
    Miten oot tehny ton bannerin tolleen et noissa kirjaimis on vähän niinku tota kuvaa? :oo

    kiitti
    http://skyis--thelimit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. -STIINNNA-
    kiitos :-) ja mä en vastaa ollenkaan ulkoasuun liittyviin kysymyksiin ku niitä tulee niin paljon, sori!

    ReplyDelete