today i don't feel like doing anything

IMG_0361IMG_8670IMG_0368IMG_7620IMG_0367

Neule från H&M, 24,95€ Eikö oo ihanan värinen? Ja toi on niin lämmin, oih Ainoo miinus on noi kyynärpääpaikat, mutta äiti saattaa vielä jopa irrottaa ne, jos se vaan onnistuu.

Oon idiootti, ihan oikeesti. Oon valittanu tässä koko viikon erinäisille ihmisille, kuinka tylsää on kun en tee koskaan mitään siistiä. Tänään ois päihteiden yö ja mitä mä teen? Istun himassa, koska mua väsyttää niin järkyttävän paljon. Että tällanen ihminen mä oon :----D Aina mä valitan, mutta en koskaan tee asioille mitään.

Tää viikko on kulunu ihan kauheeta vauhtia. En ees muista mitä kaikkea oon tehny, mutta ainaki kävin Janikan, Leilan ja Ch:n kanssa kahvilla keskiviikkona. Muuten oon tainnu lähinnä juosta paikasta toiseen ja leikkinyt opiskelevani, mutta mitään ei oo kyllä tarttunu päähän. Pitäis ehkä kunnostautua nyt, etten oo sitten ihan kusessa kun koeviikko koittaa...

Mä taidan viettää tän illan syömällä noi yhessä kuvassa näkyvät lakut, dataamalla, kattomalla jonkun leffan, tekstaamalla loput tekstarit ja haaveilemalla, vaikka mun haaveet on epärealistisia ja typeriä. Jätän myös suosiolla vastaamatta kaikkien kavereiden puheluihin, koska kännipuhelut on toisinaan hieman rasittavia, jos itse on aivan selvänä kotona :-D

Nyt toivotan kivat viikonloput kaikille! Huomenna kävästään Markuksen kanssa mummolla syömässä ja sit meillä on käty. Täytyy nyt kattoa, et kutsuuko Markus tänne ihmisiä, mutta mä en ainakaan jaksa. Kyllä, olen perseestä.

18 comments:

  1. iihhhana neule :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:45 pm

    toi neule on IHANA! :) ja vitsi oot kaunis tossa ekassa kuvassa! ja noi muutkin kuvat on kivoja <3 ja et oo perseestä, ei aina jaksa juhlia!

    ReplyDelete
  3. VIVIAN
    eikös ookin! :--)

    ANONYMOUS
    mmh totta! :-) ja kiitos ♥

    ReplyDelete
  4. millä muokkaat sun kuvia?:)

    ReplyDelete
  5. toi neule on kyllä ihanan näkönen ! (-:

    ja kuulostaa kovin tutulta toi valittaminen, että päivästä toiseen samanlaista arkee vaan. kaipaisin vähän jotain jännitystä. :-D ja jep, täällä mä perjantai-iltana myöskin istun kotona vaan. :-D että näin.

    ReplyDelete
  6. mäkää en tykkää kyynärpääpaikoista!! mutta ihana neule, voi on ikävä helsingin syksyä, onkse jo kovaa vauhtia tulossa? terveisiä espanjasta! :) toivottavasti pärjäilet sibiksessä!!

    ReplyDelete
  7. oonks tyhmä kun en tiiä mikä on käty? :-D

    ReplyDelete
  8. SANNI
    photofiltrellä, photoscapella, gimpillä, picnikillä... riippuu vähän kuvasta :-D

    LAURA
    hihi se on! :-) ja i feel you! tunnen itteni huonoks ihmiseks ku valitan ja sit en kuitenkaan jaksa mennä minnekään :--D

    SISU
    voi apua sinä! no syksy ei oo vielä kovin pitkällä ku nyt tuli kunnon inkkarikesä! tääl on joku +24 melkeen joka päivä nyt! mut ens viikolla kai alkaa syksysemmät säät, ihanaa! ♥ ja kyllähän mä pärjäilen!! pidä sä hirmu kivaa siellä! :---)

    VILMA
    no et sä ehkä tyhmä oo :---D mutta siis kämppä tyhjänä :-)

    ReplyDelete
  9. Samppeli12:34 pm

    Mitä onks toi käty joku yleinenki? kuulin tänään ekan kerran :--D Kiva neule, oon rakastunu nyt syksyllä tohon väriin!

    ReplyDelete
  10. SAMPPELI
    no on se ainaki täällä helsingissä erittäin yleinen :---D ja joo toi väri on herkullinen ♥

    ReplyDelete
  11. hei mul on ihan sama juttu oikeesti aina puhun et nyt lähden sit johonki mut ikinä ei tuu lähettyy! mut hei toi neule on sika kiva! (:

    ReplyDelete
  12. imo taiteet oli iha perseest tänä vuonna :-( olipahan tekosyy juoda lol, toi neule on muuten ihana!

    ReplyDelete
  13. HAHA ! ei vitsi. mua naurattaa toi käty aivan törkeesti.

    itsehän asun erittäin kaukana pääkaupunkiseudulta, mut mulla on siellä pari kaveria.
    yks niistä alko kertoo jotai juttuja ja viljeli just tommosia sanoja ja lyhenteitä, mistä kukaa muu ei tajunnu vittujakaa. toinen kans helsingissä asuva selitti koko ajan samaa aikaa sitä tekstiä meille tietämättömille keskisuomalaisille, niinku joku koodaaja. :D:D:DD:

    ReplyDelete
  14. IDA
    jes en oo yksin tän asian kanssa!! :-D ja hihi toi on :--)

    IIDAPAULIINA
    no näin jotku joo sano, et ei ollu kovin hyvät tänä vuon... mut toiset oli kyl tykänny :-D mut tottahan toi et se on lähinnä kaikille tekosyy juoda eikä niit esityksii pahemmin tuu katottuu :-D

    ELLI
    vooi :---D must on niin outoo et ihmiset ei tajuu sellasia sanoja, joita ite käytän yhtä usein ku tyyliin jotain "moi"-sanaa :-D mut sit taas toisaalt mä en ite ymmärrä jotain muiden kaupunkien sanoja...

    ReplyDelete
  15. Mä ymmärrän iha hyvin miks et jaksa lähtee mihinkää päihteide yöhö ku sua väsyttää iha liikaa.. Mäkää en ois jaksanu jos oisnin ollu PK-seudul.. Ja toi neule! Ihanan värine.. mut mä oon kyl samaa mieltä et miinus noista kyynäspääpaikoista :D

    ReplyDelete
  16. PAULA
    nyt oon ihan tyytyväinen etten lähteny, koska ei ees kaduta ollenkaan! ku aattelin et sit kuitenki kaduttaa jos en mee mut nyt ei kaduta ni oli oikee päätös :-D
    ja joo voisin oikeesti tehä jonkun valituksen ku kaikki ihanat neuleet pilataan noilla!! noita on nykyään ihan kaikissa :-(

    ReplyDelete
  17. Heip, olit joskus aikapäiviä sitten linkannut blogis Demissä sellaseen, että 10 parasta valitaan. Anteeksi kamalasti että kesti, mutta sun blogisi tosiaan päätyi nyt sitten sinne kymmenen parhaan joukkoon, joten käys ihmeessä katsomassa :)

    http://prinsessaheidi.blogspot.com/2011/08/top-10-blogit-demifista.html

    ReplyDelete
  18. PRINSESSAHEIDI
    oi vitsi, kiitos! en oo ees demissä käyny vähään aikaan ni eipä tuo mittään, että on kestäny :--)

    ReplyDelete