the sweetest blog-tunnustus

Sain The Sweetest blog-tunnustuksen Hanilo-blogin kirjottajalta, kiitos! :-) Tunnustuksessa pitää siis vastata kolmeen kysymykseen ja jakaa se eteenpäin.

swett


1 Lempiväri: Ei mulla varsinaisesti oo lempiväriä ja tykkään melkeenpä kaikista väreistä ainaki jossain jutuissa. Eniten iskee kuitenki musta, harmaa, punanen ja sininen.

2 Lempiruoka: Tykkään kiinalaisesta ja nepalilaisesta ehkä eniten.

3 Minne haluaisin matkustaa: Vaikka minne! Eniten Nyciin, Lontooseen ja Uuteen-Seelantiin. Nyciin tosin lähen syyslomalla, että se toteutuu pian! :-) Lisäks haluisin lähtee Hollantiin käymään pitemmäks aikaa, koska oon asunu siellä melkeen kolme vuotta pienenä.

Annan tän eteenpäin Happy moments-blogin Saralle, jolla tosiaan on maailman suloisin blogi!

Ps. Oon evakossa faijalla ku mun huoneen seiniä maalataan. Huomenna meen Sandralle ja perjantaina vielä Jennalle, jos sen veljen kuume alkaa laskea. Eli en tiiä miten tää postailu onnistuu, on mulla kyl kamera, usb-kaapeli ja kameran asennuslevy mukana, että ehkä mä postaan jotain huomenna tai ylihuomenna. Jos en ni lauantaina sit viimeistään.

10 comments:

  1. :---------) kiitos olen otettu!

    ReplyDelete
  2. SARA
    hihih, eipä kestä! :--)

    ReplyDelete
  3. VINTAGE PROCESS
    :--)

    ReplyDelete
  4. Voi vitsi kui siistii et sä pääset nyciin.. Mullekki kelpais vaik olinki vähä aikaa sit lontoos ;D

    ReplyDelete
  5. PAULA
    hehezz niinpänii :---)) ja lontoo oih ♥ sinne kyl kans pakko päästä!

    ReplyDelete
  6. Kiiitos paljon! (::

    ReplyDelete
  7. hei kuules, mitenkä oot saanu nuo tuossa bannerin alla olevat välilehdet keskelle sivua? ja niihin väleihin tuommoset vaaleenpunaset pallot? :D oon kauan yrittäny ettii mut en oo löytäny :-(

    ReplyDelete
  8. EMMI
    koodaamalla :-) en enää jaksa neuvoa ulkoasuun liittyvissä asioissa, koska näitä kysymyksiä tulee päivittäin. sori.

    ReplyDelete