pyydän anteeksi, oikeasti

IMG_0320IMG_0123

Tää blogi tekee nyt niin kuolemaa, että ihan hävettää. Lukijoita karkaa joka päivä pois ja mua itkettää näiden postausten tylsyys. Mä vaan en ehdi enkä osaa pitää tätä just nyt kunnialla pystyssä, kun mulla on niin paljon ajatuksia päässä.

Mä olen onnellinen. Ja myös vähän eksyksissä tunteideni ja muutenkin itteni kanssa, mutta vähemmän kuin yleensä. Ja mä olen ihastunut vieläkin enemmän. Ja mä hymyilen ja itken yhtä aikaa just nyt ja kaikki tuntuu niin suurelta ja merkitykselliseltä, etten pysy enää perässä. Mutta mä olen silti oikeasti onnellinen pitkästä aikaa.

Oon löytänyt jo nyt yhen ihmisen, joka tuntuu siltä, kun oltais tunnettu jo paljon kauemmin. Käytiin tänään kahvilla ja puhuttiin vaikka mitä, oli vaan niin helppoa!

Huomenna on nasutus, ei kun anteeks, ykkösten tervetuliaisjuhla, koska nasutuksethan on kielletty neljä vuotta sitten :-D Jätesäkki, paskaset vaatteet ja pullo sangriaa auttaa mua ehkä selviytymään siitä jotenkin järjissäni. Mut niin tapetaan... Joskus käy mielessä, että ei ehkä ookaan ihan niin kiva juttu olla Markuksen pikkusisko, eli siis Maria aka "Pikkumake".

Nää jutut ei varmastikaan kiinnosta ketään, mutta mun on vaan pakko purkaa tää kaikki jonnekin. Ja tää on mun elämä nyt, oikeesti. Ja tulee olemaan seuraavat kolme vuotta, joten varmasti paljon juttua tulee jatkossakin liittyen Sibikseen.

Tän postauksen alkuperäinen pointti oli, että en siis tiedä, miten usein nyt tuun vähään aikaan postaamaan. En ehkä kovin usein tai mitään kovin tärkeetä ainakaan, mutta mä oon pahoillani. En tajua niitä, jotka onnistuu tekemään kaikesta mielenkiintosta, mä en vaan osaa.

Eksyin vähän raiteilta jaarittelemaan taas, koska tää onni on mulle niin outo tunne. Ja mä sanon vielä lopuksi terkut Oonalle, kun rohkaistuit kertomaan, että luet mun blogia. Ootte ihania oikeesti ja voi taivas mä olen jäätävä ihminen, mutta antakaa anteeksi se leveä hymy ja epämääräinen sönkötys, joka kehuista seuraa! Mä en ole tottunut sellaseen.

Ps. Opiskelu puuduttaa jo nyt, voisinko jäädä kaikilta kursseilta heti pois?!

EDIT: En mä ole lopettamassa bloggaamista!! En oikeesti pystyis lopettamaan, kun tykkään tästä niin paljon! Älkää käsittäkö väärin :-)

16 comments:

  1. no mä en ainakaan sun blogin lukemista lopeta :)
    ja ihastuminen on oikeesti niin ihanaa, mäkin haluisin jo ihastua uudelleen :)

    ReplyDelete
  2. heeei mitä nonsenssiä! tää sun blogi on just sairaan mahtava tällasenaan :) älä nyt lopeta ainakaan missään nimessä, mä tykkään ainakin ihan sikana kuunnella noit höpinöitä lukiosta ja kaikest muustakin!
    tsemppiä :)

    ReplyDelete
  3. SARA
    hirmu kiva kuulla, kiitos! :---) ja hih onhan tää ♥

    SARA
    voi kiitos ihan mielettömästi! en todellakaan oo lopettamassa, koska tää on mulle tosi tärkee juttu, mutta postaustahti saattaa hidastua :-(

    ReplyDelete
  4. hnngh, ei saa nyt ainakaan luovuttaa tän blogin kanssa! :D löysin sun blogin joku viikko takaperin varmaan ja olis just mun tuuria, että tämmönen kiva blogi lopettaa just kun mä alan vasta kiinnostua :D

    ReplyDelete
  5. Oot ihana ja mua ainakin kiinnostaa lukee just niitä juttui, mitä tykkäät ite kirjottaa=)

    ReplyDelete
  6. sun blogis on just sulonen ♥

    ReplyDelete
  7. Musta sä just onnistut tekee kaikest tosi mielenkiintosen kuulosta :)

    ReplyDelete
  8. musta sun blogi on hyvä just tällasena :) en mä ainakaan aio lopettaa lukemista!

    ReplyDelete
  9. Samppeli2:55 pm

    Oi tuli heti ajatus et pitää kirjottaa jotain piristävää ja vuodattaa tuntoja sulle (--: Elikkäs...

    Tykkään täst blogista iiiihan älyttömästi, katon aina otko päivittäny mitään uutta ku meen koneelle (kuten tänäänki) ja tuun hirvee onnelliseks joka kerta ku saan kuulla kuulumisias, vaikka en sibiksestä tiedäkkään paljon mitään :--D Tykkään vaa ku kirjotat niin paljon enemmän ku muut bloggarit, joiden sanavarasto taitaa riittää vaan muutamaan riviin. P.S. ihastuminen on iha mahtava tunne :D

    ReplyDelete
  10. oot niiin hyvä kirjoittamaan! :)

    ReplyDelete
  11. HANNA
    eli kuten tohon postaukseenki korjasin, ni en ole todellakaan lopettamassa! postaustahti vaan saattaa hidastua ja juttujen taso laskea! :-(

    HENNA
    voi kiitti!! :---)

    SONJA
    kiitän ♥

    PAULA
    voi kiitos oikeesti, ihan hirmu helpottavaa kuulla tällasta kommenttia tän "oon maailman paskin bloggaaja"-kohtauksen jälkeen :-D

    SALLA
    äh, toistan itteäni, mutta siis kiitos hirmusesti! :---)

    SAMPPELI
    voi taivas, kiitos! et arvaakaan, miten piristävä sun kommentti oli! :---) ja hih, ihastuminen on ♥

    MILLA
    ihana kuulla, että oot tota mieltä! kiitos siis :---)

    ReplyDelete
  12. Hehee! :P Joo o tää sun blogis on ihan mahtava ja vaikutat tosihyvält tyypiltä ja haluisin tutustuu suhun viel paremmin! :)) tosi harvoin luen blogeist sitä tekstiä et yleensä katon vaan kuvat mut sun blogissta mä luen sen kaaaiken tekstin ku osaat kirjottaa jotenki tooosi kivasti :)) ja sun kuvatki on tosi hienoi ja voivoi voisin kirjottaa jonku romaanin tähän!!! :)) sulla on yksinkertasesti IHANA blogi <3

    ReplyDelete
  13. mitä teillä oli sibeksen nasuissa muuten ? luulin että alppilaa hurjempia ei ole mutta kuulin vähän juttuja teijän menosta(kin) :--D

    ReplyDelete
  14. OONA
    voi kiitti, apua oon edelleen jäätävä enkä osaa kiittää edes näytön välityksellä :---D ehkä me tutustutaanki paremmin :-)

    LOTTA
    no se selviää tossa parin tunnin päästä :---------D mutta jotain kamalaa on luvassa ja meillä taitaa tosiaan olla alppilaa pahemmat tai ainaki yhtä pahat :-D

    ReplyDelete
  15. ouu hei älä ota mitään paineita ja pahottele, postaile kun siltä tuntuu ! kerkesin jo aatella, että oot lopettamassa, just ku oon löytäny tän, mutta huh et. :-)

    toi sun tän hetkinen iloisuus heijastuu tänne ruudun toisellekin puolelle, heh ! tää sun blogi on huippu. (-:

    ReplyDelete
  16. LAURA
    voi kiitti!! :---) ja joo en todellakaan ole lopettamassa, elkää peljätkö!!

    ReplyDelete