paska-nahka kuittaa

IMG_0266

Elossa ollaan, tiedä sitten, että onko se positiivinen vai negatiivinen asia? Tän päivän ohjelmaan on kuulunut nöyryytystä, abien palvomista erittäin kekseliästä laulua hoilaten, uusia hirmu kivoja ihmisiä, naurua, punastumista ja sen sellasta :--------D On se HAUSKAA olla ykkönen... Säästyin sentään kasvomaalauksilta, score!!

Markushan luonnollisesti päätti olla juuri niin ihana isoveli, kun siltä sopi odottaakin :-D Se keräs muutaman kaverinsa sitten mukaan ja ne päätti vähän kiinnittää huomiota muhun... No, elossa ollaan, ainakin vielä!

Mutta siis hauskaahan toi sinänsä on, vaikka pelkäänki jo nyt nasutusta, koska siitä ei tuu mulle kovin mukava tätä menoa... Huhhuh.

Asu oli sellanen, joka on kertaalleen jo täällä blogissa näkyny, joten en jaksanu kuvauttaa sitä uudelleen. Voi olla, että en nyt vähään aikaan pistä mitään asukuvia ku en tiiä missä välissä pistäisin jonkun (Ch:n) niitä kuvaamaan :-D

Huomenna pääsen sit eksymään oikeen urakalla ku koitan suunnistaa oikeeseen luokkaan kahen koulun välillä. Nyt mä lähen viulutunnille. Ja kyllä, en ole soittanu ku kerran koko kesänä, voitokas fiilis.

9 comments:

  1. mitä sun veli siis teki sulle ?

    ReplyDelete
  2. ALIISA
    kunhan hyppi ja karju ihan täysiä siinä mun ympärillä varmaan 5 minuuttia, että paska haisee jne :--D ah ♥

    ReplyDelete
  3. Really sweet blog!! :)

    http://anotherberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Anonymous7:21 pm

    oi kun söpö kuva <3 ja voi eeih, ei meiän koulussa vaan ollu tollasta! :D sääliks käy :D

    ReplyDelete
  5. TIZIA
    thank you! :-)

    ANONYMOUS
    no kiitos! :-) ja hahah niinpänii... :---D

    ReplyDelete
  6. No sul oli sentään jotain mielenkiintosempaa tekemistä kun mulla.. Mä jouduin kuuntelee melkein koko päivän mun ryhmänohjaajan ärsyttävää selittämistä jostain järjestys säännöistä.. No onneks en kyl kuunnellu. :DD

    ReplyDelete
  7. PAULA
    aa voi ei :---D kuulostaa tylsältä! mulla ei ainakaan aika käyny pitkäks... :--D

    ReplyDelete
  8. voin vaa kuvitella :D ja nojoo myönnetään juttelin kokoajan kaverin kaa siel takapenkis.. :DD

    ReplyDelete
  9. PAULA
    hahah :---DD

    ReplyDelete