last day of summer

IMG_0245

En muista näiden minkään hintoja, kun äiti osti nää, mutta tossa on naamanpesuaine, meikinpoistoaine, pinnejä, vaseliini ja The Body Shopin kuorintalappuja (ja jotain näytteitä, joita sain noiden mukana).

IMG_0246

Käytiin ostamassa Akateemisesta mulle toi äikän kirja ja ostettiin sit samalla vihkoja, kyniä jne. Noi ussan ja enkun kirjat on Markuksen vanhoja, otin ne vaan kuvausrekvisiitaks mukaan, kun tossa on mun 1. jakson kirjoja. Ruotsin kirjan käyn ostamassa heti kun se ilmotetaan.

IMG_0251

Flanu från One Way, 24,90€

IMG_0247

Mumford & Sonsin levy faijalta tuliaisiks, kun se oli koko kesän Prhassa. Oih, arvatkaa mikä soi juuri nytkin stereoista?

Kävin vähän maman kanssa shoppailemassa tänään. Siinä mun tän päivän ohjelma, eli ei mitään kovin ihmeellistä. Noiden lisäks mukaan tarttu alusvaatteita, sukkia ja perustoppeja, mutta en kokenu tarpeelliseks kuvauttaa niitä teille :-D

Nyt mulla on maailman pahin vaatekriisi meneillään. Muuten mä oon yllättävän rauhallinen, vaikka huomenna pitäiskin sitten alottaa lukio. Markus myös lupas keksiä mulle jonku tosi "mukavan" yllätyksen heti ekaks päiväks... Odotan innolla. Mutta oikeasti mä odotan koulun alkamista innolla ja voin jo nyt uskoa, että seuraavat kolme vuotta tulee olemaan mun elämän parhaita vuosia.

Ja kaikki sibisläiset, uudet ja vanhat, jotka tätä nyt lukee; tulkaa nykimään hihasta ja esittelemään ittenne! Mä oikeesti kihisen uteliaisuudesta, että millasta porukkaa mun blogia lukee!

Nyt meen repimään mun kaikki vaatteet ulos kaapista ja itkemään, kuinka en omista mitään kivoja vaatteita. Apua.

12 comments:

  1. Toi ihonpuhdistusaine on kyllä hyvää! Tosin mun iholle ehkä vähän liiankin tehokas :D Se oli pitkään mun luottotuote, kunnes eräs toinen tuote päätyi mun listalla nippa nappa paremmaksi :)

    Anniina

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:00 pm

    Sähän tykkäät Hurts:ista ?!? se tulee suomeen ja liput tulee huomenna tiistaina myyntiin :) !!

    ReplyDelete
  3. ihan jäätävä opus toi teidän äikän kirja :D

    ReplyDelete
  4. ANNA JA ANNIINA
    mäkin kyl tykkään tosta paljon! :-)

    ANONYMOUS
    no kyllä mä joo tykkään, mut näin ne ruississa ni ei mul oo mitään hirveetä hinkua nähä niitä heti uudelleen, vaikka ne hyviä olikin. mut kiitos kuitenki tiedosta :-)

    HANNA
    siinä on 1-6 ja 8 kurssin materiaalit samassa :--D mutta joo, on sitä varmaan aika kiva raahata mukana....

    ReplyDelete
  5. Anonymous9:44 pm

    :) Noist lipuist viel ni tuli vaa mielee sä ku näin mainoksen :) liput maksaa vaa 39€

    ReplyDelete
  6. jos oisin sibikses nii varmasti tulisin juttelee mutta kun en oo.. :D

    Munki pitäis ehk ostaa noit kirjoi.. taino toi äikän kirja pitäis ostaa.. muut on jo :D

    ReplyDelete
  7. ANONYMOUS
    no kiitos vielä ilmotuksesta, oisin varmasti menny jos en ois ruississa noita nähny! :-)

    PAULA
    no höh :--D ja toi äikän kirja tappaa mut viel joku päivä! ei mikään kirja vaan voi olla noin painava...

    ReplyDelete
  8. Onnea ekaan koulupäivään! Se on kyllä ihan turha :D Mutta ehkä me nähään huomenna..!

    ReplyDelete
  9. oi, toivottavasti huomenna menee kaikki hyvin :) tsemppiä, lukio on tosi kivaa, ja varsinki varmaan sibis ku pääset siellä soittaa yms! :) et usko millanen vaatekriisi mulla tulee olemaan, ku alotan ammattikorkeekoulun... pitäis olla muka aikuinen! :D kelasin jotain teletappi-paitaa ja sellasia kukallisia trikoohousuja tms ;) :D

    ReplyDelete
  10. LIISA
    kiitän! :-) ja ehkä me nähdään..!

    AINO
    voi kiitos! :--) ja hahah, noi vaatteet kuulostaa ihan tarpeeks aikuismaisilta ;-)

    ReplyDelete
  11. Anonymous2:02 pm

    mulla on sama äikänkirja :D kauhee tiiliskivi..

    ReplyDelete
  12. ANONYMOUS
    totta! :---D

    ReplyDelete