i have a crush on you

IMG_9756IMG_8711IMG_8997IMG_8510IMG_8883

Mun laiskuus on suorastaan masentavaa. Mä en jaksa liikkua mihinkään suuntaan, vaikka ehdotuksia satelee sieltä täältä. Ja mä tiedän varsin hyvin, että ykski sana yheltä ihmiseltä sais mut liikkumaan vaikka maailman toiselle puolelle. Mua pelottaa mun muutenkin liian innokas suhtautuminen koulujen alkamiseen. Asiaa ei tietenkään yhtään laimenna se, että vietän aikaa sitten jokasena arkipäivänä tän ihmisen kanssa samassa rakennuksessa...

Ehkä mä huomiseks kehitän jotain. Ois siistiä, jos joku jaksais lähtee kuvaamaan, koska mulla tursuu inspistä korvista ulos ku on muutamia kivoja kuvausideoita. Tai siis semmosia, että mä olen ite siinä kameran edessä :-D Jospa Apa lähtis vaikka. Sais tänne blogiinki vihdoin niitä lupaamiani mielenkiintosempia postauksia.

Teitä alkaa olla kohta Bloggerin kautta 300 (yhteensä teitä on nyt kai tasan 400, apua!) ja mun pitäis varmaan taas tehä jotain kivaa palkitakseni teiät. Mullahan on edelleen se kuvapostaus-juttu kesken enkä onnistu repimään inspistä sen loppuun saattamiseen mistään. Ehkä joskus, mutta en lupaa sen valmistuvan ikinä, sori :-D Mutta nyt voitte ehdottaa jotain, jos on jotain erityisii toiveita.

28 comments:

  1. sulle sopii hyvin toi ruskee :--)

    ReplyDelete
  2. oot niin nätti!

    ReplyDelete
  3. mistä toi ruutupaita on mikä sulla on tossa ekassa kuvassa?<: nii ja koska oot ostanu? :)

    ReplyDelete
  4. NINNA
    kiitos! :---)

    IIDA
    paraskin puhuja siellä! mutta kiitos silti :-)

    SINI
    JC:stä ja ostin ton perjantaina :-)

    ReplyDelete
  5. semmosta se ihastuminen on :D

    ReplyDelete
  6. Anonymous9:51 pm

    olet maailman kaunein <3 ja nuo hiukset on tosiaan täydelliset!
    oot suloinen kun oot ihastunu, hihi :) toivottavasti onnistais! oot niin ihana tyttö, että ansaitsisit jonkun! ja joku tosiaan sais susta maailman ihanimman tyttöystävän!

    ReplyDelete
  7. ALIISA
    hahah, niinpä... :---D

    ANONYMOUS
    no kiitos! ♥ ja äh, oishan se kiva jos onnistuis, mutta kattoo nyt :--D

    ReplyDelete
  8. voi vitsi aaws ihastuminen on sellasta :)<3

    Muute oot tosi nätti ja sul on ihania kuvia! :))

    ReplyDelete
  9. aww vähäks söpöö toi sun ihastuminen! se tuntuu nii kivalt! omast kunnon ihastumisest kun on jo yli vuosi, mut mikäs siinä kun saan vieläkin saman ihmisen kanssa olla :)

    ReplyDelete
  10. PAULA
    niinpänii :--) ♥ ja kiitos kauhiasti!

    SARA
    juu, niin tuntuu! :-) ja voi, täällä yks kateellinen! :--D

    ReplyDelete
  11. jep, kuten muut ovat jo sanoneet, ruskea sopii sulle! :)

    ReplyDelete
  12. SAARA
    kiitän! :--)

    ReplyDelete
  13. Anonymous9:25 am

    Hei,

    saanko kysyä miten saat muokattua otsikon keskelle tekstiäsi?

    ReplyDelete
  14. ANONYMOUS
    aaaa kohta menee hermot. katso edellisen postauksen kommenteista.

    ReplyDelete
  15. Anonymous11:15 am

    noi ruskeetki sopii sulle ihan tosi hyvin mut mun mielest noi vaaleetki oli ihanat...

    ReplyDelete
  16. Anonymous11:19 am

    oih mitä kuvia! olet kaunis <3

    ReplyDelete
  17. ANONYMOUS
    mäki kyl tykkään molemmista :--)

    ANONYMOUS
    kiitos! ♥

    ReplyDelete
  18. VINTAGE PROCESS
    thank you! :-)

    ReplyDelete
  19. Anonymous12:44 pm

    Sun blogis on oikeesti todella hyvä blogi hyvästä blogista! Kuvat on selkeitä, ISOJA ja niitä on sopivasti, ei liian vähän eikä liian paljon. Lisäks oot tosi hyvä kuvaaja. Tekstiäkin on tarpeeks, ei mitään turhaa, vaan kivaa luettavaa. Videopostauksissaki oot tosi kivan olonen. En oo lukenu tätä kauaa, mutta tällä hetkellä oot yks mun lempparibloggareista.

    ReplyDelete
  20. how beautful pictures..

    ReplyDelete
  21. ANONYMOUS
    voi apua, mä ihan hämmennyn ku joku kehuu noin paljon. kiitos ihan hirveesti, sait mut hymyilemään! :---)

    AGNIESZKA
    thanks! :-)

    ReplyDelete
  22. olet ihanaparas ja kaunis! plus toi paita on aika nam...

    ReplyDelete
  23. AINO
    voi kiitos ♥ sun tietyllä nimimerkillä kommentointi on muuten onnistunu, tunnistan nimittäin nykyään aina, että mitkä kommentit on sulta :-) ihanaa ku joku jaksaa kommentoida noin ahkerasti!

    ReplyDelete
  24. Anonymous8:04 pm

    *I HAVE a crush on you, jos tarkkoja ollaan :)

    ReplyDelete
  25. ANONYMOUS
    aijaa :---D kopioin ton suoraan yhen biisin lyriikoista ja oon surkee enkussa, kuten oon tainnu mainitaki :-D no täytyypä korjata

    ReplyDelete
  26. Aivan ihania kuvia sulla! Taidan lisätä blogisi kirjanmerkkeihin :)

    ReplyDelete
  27. HANILO
    voi kiitos! :---)

    ReplyDelete