1 year!

yksvee

Tosiaan, tänään on tän blogin ensimmäisestä postauksesta kulunu tasan vuosi! Vuodessa tästä on tullu mulle tosi tärkee keino ilmasta itteäni, enkä varmaan enää osais olla ilman tätä.

Pieni yhteenveto:

Lukijoita Bloggerin kautta: 365
Lukijoita Bloglovinin kautta: 113
Lukijoita Blogilistan kautta: 26
Lukijoita yhteensä: 504
Postauksia yhteensä: 298
Kommentteja yhteensä: 2694

Sanottaisko näin, että en kyllä olis uskonu sillon ku alotin, että tällasia lukuja saan tänne kirjotella vuoden päästä! Pakkohan mun on kiittää teitä, koska te teette tästä hommasta entistä mielekkäämpää. Joten siis; isokiitos!

Sitten ihan muuta asiaa. Mulla on paska fiilis ja tää päivä on ollu perseestä. Jäin ilman paikkaa ykkösristeilyltä... Nyt mun pitäis päättää, että lähenkö kakkosten risteilylle reivaamaan vai lähenkö jonkun oman puolitutun valvojan kanssa samaan aikaan risteilylle ku muut ykköset. Hmm... Tällä hetkellä ainaki näyttäis, että lähen kakkosristeilylle kuokkimaan, mut se riippuu vähän nyt.

Mutta nyt mä voisin tehdä jotain mun opiskelumotivaation takaisin saamiseksi. Se on jossain aivan puskissa just nyt ja kolmas viikko on vasta alkanut, pitkä vuosi edessä...

Kuvat
weheartit

21 comments:

  1. Samppeli7:26 pm

    Hei onnee synttäreiden johdosta! juhlistetaan sitä salkkareilla :--D Herra x on vahvana mukana joka postauksessa, mikä on pelkästään hyvä juttu (: ja isokiitos kuuluu kyllä sulle <3 (tosi johdonmukasta tekstiä tällai kuumeessa...)

    ReplyDelete
  2. Oooi onnee synttäreistä!! <3 :) Heei älä anna herra x:än vaikuttaa siihen päätökseen et mitä teet sen risteily asian kanssa. Jos mä oisin sä mä lähtisin kakkosristilylle kuokkimaan ja pitämään hauskaa. :)

    ReplyDelete
  3. oot ihana, aattelin vaa kertoo :-) ♥ tuo kommentti minkä laitoit mulle, se piristi ihan mielettömästi mun iltaa! oih, herra x:ien kanssa on aina vähän vaikeeta, mutta kyllä se siitä luultavasti :-) ihan pönttö se herra x:si on jos se ei susta tykkää! vaikutat niin ihanalta tytöltä, tuitui muista se!

    ReplyDelete
  4. miten kummassa sä oot ilma paikkaa jääny :< sinuna lähtisin kyllä kakkosten risteilylle jos sieltä kerra porukkaa tunnet hähäää! ainii ja mun o pitäny sanoo ja kommaa tää monta kertaa mut sun blogi on oikeesti ihan törkeen hyvä! missä vaiheessa susta on tullut näin taitava kuvien ja kaikkien kanssa! (-: ja tää ei ees liity siihe et tunnen sut hehee (: upea nainen, ei muuta mulla !

    ReplyDelete
  5. SAMPPELI
    hihi kiitän! :--) ja en mä tiedä onko se hyvä juttu kun mun tekis mieli kuristaa se just nyt :--D mutta äh, isokiitos teille! ♥

    PAULA
    kiittikiitti!! :-) ♥ no se vaikuttaa sillä tavalla, että jos se lähtee sinne ni sit mä ainaki menen :-D mutta siis saatan jopa lähteä molemmille, kattoo nyt mitä keksin!

    SARA
    pyh, ite oot! ♥ ja onhan niiden kanssa joo, etenkin kun tää osaa olla varsin ärsyttävä ihminen aina toisinaan... ja voi hih, pakko sanoa taas että kiitos! :----)

    CACE
    noku sinne mahtuu vittu 68 ihmistä, mikä logiikka ku ykkösiä on kuitenki jotain n. 150?! oikeesti kiva :-D ja taidampa lähteäki jos oikeen villiks rupeen! :-D ja voi hitsi, kiitti ihana ♥ meiän PITÄÄ NÄHDÄ NYT KOHTA ÄKKIÄ!

    ReplyDelete
  6. onneee!! synttäreiden johdosta ja Herra X:än kanssa:)

    ReplyDelete
  7. paljon onneeeaa vaan! sitä odotellessa että omakin blogi pääsee samaan pisteeseen :)

    http://liisamarian.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. SANNI
    kiitti! :-)

    LIISA
    kiitän! :--) ja eiköhän se päivä vielä joskus koita!

    ReplyDelete
  9. Anonymous10:26 pm

    onnea muru<3 oot tehny paljon tän blogin eteen ja noi luvut on sun palkinto! oon ylpeä, en ois uskonu tuntevani jonain päivänä noin suosittua bloggaria ;) i love u babe

    t. j

    ReplyDelete
  10. onnea paljon! :) ps. mulla on sulle tunnustus mun blogissa, käy kurkkaamassa :>

    ReplyDelete
  11. JENNA
    voi kiitos ♥ love u 2 ja vois vaikka tässä nähdä taas ja silleen kun aika vaan kuluu ja kuluu.......

    MILLA
    voi kiitos! ja kiitos myös tunnustuksesta, teen sen illemmalla tai huomenna :-)

    ReplyDelete
  12. Anonymous5:22 pm

    onnea ihana! ♥ mun lemppariblogi!

    ReplyDelete
  13. ihana ihana blogi miten en oo löytäny tätä aiemmin!?!? no mutta nyt jään todellaki lueskelee tätä. :-)

    ReplyDelete
  14. ANONYMOUS
    voi kiitos! ♥

    JENNI
    kiittikiitti!! :----)

    ReplyDelete
  15. moioioi:)) taisit saada yhden lukijan lisää, siinä sun synttärilahaja<3 ole hyvä:p

    ps.ettet ihmettele nii oon varmaan merkannu jo et seuraan tätä blogia josku aikoja sitte xDD

    ReplyDelete
  16. I love your blog

    visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. SONJULI
    jee kiitti! :--)

    RITA
    oh thanks! :-)

    ReplyDelete
  18. Onneee Maria! :)

    ja hei miten saat noi sun kuvat noin isoiks ilman et ne vääristyy? tai siis mikä height ja mikä width? (:

    ReplyDelete
  19. SIIRI
    kiitti! :--) ja noi on 750x500

    ReplyDelete
  20. STRAWBERRY FRECKLEFACE
    thank you! :---)

    ReplyDelete