RUISROCK 2011

IMG_9345IMG_9413IMG_9378IMG_9289IMG_9291IMG_9340IMG_9353IMG_9310IMG_9306IMG_9346IMG_9277IMG_9229IMG_9311IMG_9388IMG_9236IMG_9421

Mä vannon, että vietin just elämäni kolme parasta päivää Ruisrock ei pettäny odotuksia, ei todellakaan. Moni asia oli jopa paljon parempaa, mitä oisin ikinä osannu kuvitella!

The Prodigy lunasti paikkansa mun sydämessä nyt lopullisesti. Ei apua oikeesti, miten paljon voi ihminen tanssia, hyppiä, riehua ja huutaa yhellä keikalla! Myös SMG, Jukkis ja Raappana, Jätkäjätkät, PMMP, Robyn, Hurts ja Manu Chao La Ventura onnistu saamaan mut sekasin onnesta. Tänään ei oo lähteny kurkusta kauheesti ääntä, mutta tää oli kyllä kaiken arvosta. Jopa sen, että olin tänään töissä kahen tunnin yöunilla ja meinasin nukahtaa ihan koko ajan pystyyn, eikä mistään tullu mitään. Ja kaikki parhaat tyypit on lomalla just nyt ja varmaan koko heinäkuun. Ainaki Antti. Mä oon katkera ja kateellinen, mutta myös pettyny, koska tuolla on tylsää ilman sen ääliöhuumoria. Onneks Krisu ja sen rastat pelastaa päiviä :-D

Mut takas Ruissiin. Kiitos Melinalle siitä, että se on maailman ihanin ja hois emännän velvollisuutensa oikein taitavasti :-D Pyöräileminenkään ei ollu niin kamalaa sen kanssa, ku se olis yksin ollu. Sit kiitokset vaimokkeelle, joka joraili mun kanssa muutamalla keikalla lauantaina ja esiintyy kuvissakin ihan kiitettävästi. Sandra sä oot söpö! Melinasta ei kuulemma saanu laittaa kuvia ni pistin nyt tommosen aurinkolasikuvan ni näätte ees vilauksen siitä, ku se on niin ihana!

Voisin mennä kohta nukkumaan, koska mun silmät ei pysy auki ja jalkoja särkee. Mutta mä olin onnellinen, ainakin hetken.

Ps. En tiiä mitä ton videon kanssa oikeen kävi, mutta nyt se kuitenki on vihdoin tossa alemmassa postauksessa...

19 comments:

  1. näytti olevan hauskaa :--) oot hirmu söpö !
    J

    ReplyDelete
  2. AAAAA EIEIEIIEEIEIEI POISTA TOI YKS!
    tiiät kyllä mikä hyijyi:((((

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:13 pm

    oot niin suloinen, nätti, kaunis ja laiha että ei mitään rajaa! <3 ja näistä kuvista välittyy hyvä fiilis ja vaikutat onnelliselta. ihana nainen, eiku tyttö eiku mikä sä oot :----D <3

    ReplyDelete
  4. JT
    oli kyllä joo! :---) ja hahah, en kyllä oo, mutta kiitos kuitenki!

    METROPHILIA
    ENKÄ! se on ihan paras, eikä ollenkaan hyi!

    ANONYMOUS
    äh apua! en ole, mutta kiitos kuitenkin ♥ ja awskis, en ainakaan nainen!

    ReplyDelete
  5. Ite kävin kattelee vaan Paramoren ja aiii että oli upeeta:----] Mut olis ollu jees toi PMMP ainaki!

    ReplyDelete
  6. Anonymous9:05 pm

    miks ei kuvia pmoresta? hehheko xD

    ReplyDelete
  7. ooou, hurts !♥

    ReplyDelete
  8. Kiitos!♥ Ja aijaa :O Olisit tullu moikkaamaan, höh (x


    Ps. Uijui nämä myös ihania kuvia ♥

    ReplyDelete
  9. ooo HURTS!!!!<3 ois mullekki kelvannu :)

    ReplyDelete
  10. HENNOAA
    muhun ei paramore oikee iske, mut hyvä jos oli onnistunu keikka ja hyvä fiilis yms! :--) ja PMMP oli ihana, oivoi ♥

    ANONYMOUS
    koska en sattuneista syistä menny kattomaan sitä... :---D

    NINNA
    niinpä! ♥

    TANJAU
    en mä uskaltanu, hehe :---D ja kiitän ♥

    PAULA
    oivoi, se oli ihana! ♥

    ReplyDelete
  11. Anonymous5:42 pm

    oih mitä kuvia <3 oot tajuttoman kaunis ja laiha! ja ääk sun musamaku on paras! ala taas laittaa biisejä postauksiin, jooko? :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous8:48 pm

    hah, näin sut tuolla raappanan keikalla tai siis ennen sitä! eka meinasin moikata sua iha siinä luulossa että hei mä tunnen sut mut sit tajusinki että tää tuttavuus onki vähän ykspuolista :DD mutta tykkään sun blogistas, sen on kivan rento ja mukava lueskella! :)

    ReplyDelete
  13. ANONYMOUS
    voi kiitos ♥ okei, koitan muistaa! oon ihan unohtanu koko asian, en mä tarkotuksella oo jättäny niitä pois :-D

    ANONYMOUS
    voi hitto, mahdoin olla kaunis :--D mut oisit moikannu vaan! ja kiitän, kiva kuulla! :-)

    ReplyDelete
  14. oijoi ompas sulla kiva blogi, taijan jäädä seuramaan :))

    ReplyDelete
  15. LOTTA
    kiitän! :----)

    ReplyDelete
  16. heimoi, ei mulla oo oikein muuta kommentoitavaa, mutta aattelin kertoo, että vaikka en ookaan kirjautunu sun lukijaksi minkään palvelun kautta tai en kommentoi joka postaukseen, niin silti sulla on täällä yks lukija, joka käy joka päivä kattomassa, että oisko tullu uutta postausta :) sun blogi on vaan niin huippu ja oot tosi söpö ja mukavan olonen! :))) keep up the good work, ja kiiiiiitos mahtavista päivänpiristyksistä :)

    ps. oon saattanu kommentoida postauksiin vähän satunnaisesti eri nimimerkeillä, mutta nyt aattelin ottaa käyttöön tän yhden ja ainoan, oman nimeni :) toivottavasti muistan tän jatkossakin kun keksin jotain kommentoitavaa :--D

    ReplyDelete
  17. AINO
    voi apua, ihana sinä! :----) kiitos itselles mahtavasta päivän piristyksestä! en mä osaa vastata mitään tän kivempaa, mutta sun kommentti oli joka tapauksessa ihan paras, jee!

    ReplyDelete
  18. ooooi ihania ruissikuvia! :) rakastan kaikkien festaripostauksia, kun niistä välittyy aina niin hieno fiilis ja oon ite niin suuri festarifani 8) mut tosi upeat kuvat

    ReplyDelete
  19. SONJAI
    voi kiitti! :---) mäki tykkään festaripostauksista kyl paljon!

    ReplyDelete