nimpparijudui

Täs mä edelleen valveilla, vaikka vannoin meneväni kaheksalta nukkumaan ton edellisen yön valvomisen jälkeen :--D Mutta tässä sitä ollaan vieläki ja ainaki tunti tulee menee ennen ku ehin nukkumaan.

Tänään sattu tosiaan olemaan mun nimpparit ja äiti tunki mulle paketteja kouraan heti ku astuin aamulla ryytyneenä ovesta sisään. Monet ajattelee nyt varmaan, että hitto mikä lellitty penska ku saa lahjoja nimppareina, mutta se on ollu aina tapana meiän perheessä, koska mä joudun maksaa vaatteet, meikit, hiusjutut (shampoita jne. lukuun ottamatta) ja tämmöset kaikki ite. Enkä mä saa viikko- tai kuukausrahaa, ellen imuroi ja pyyhi pölyjä viikottain koko kämpästä, jollon saan viikossa 20€. Eli siis sen takia me saadaan yleensä aika isoja lahjoja synttäreinä, jouluna ja nimppareinaki.

Tässä nää lahjat nyt sitte (innostuin vähän leikkii Picnikin avaruuspölytyökaluilla):

IMG_9074IMG_9078IMG_9081

Maailman ihanin muumimuki, Sofi Oksasen Baby Jane ja uus hirmu söpö ja kätevän pieni kalenteri äidiltä
Näiden lisäks sain Markukselta ruusun (aw, mul on paras isoveli ikinä! :--------D) ja sit se hakee mulle jotain litkua omalla rahallaan ku ens kerran tarviin.
Mummolta sain 50€

Ja sit vielä se ihan mielettömän kiva juttu, josta mun piti hehkuttaa. Me varattiin vihdoin lennot sinne Nyciin, nyt puuttuu enää hotelli, mut se me varataan varmaan täs kuukauden sisällä. Mut tosiaan lähtö on 6.10. ja paluu 13. tai 14.10. Nyt se odotus voi tosissaan alkaa...

Nyt taidan mennä nukkumaan ja raavin mun kahtakymmentä hyttysen pistoa, jotka sain mökillä

13 comments:

  1. Nimpparit on niiiiin yliarvostettu juhla :D

    ReplyDelete
  2. waauu nyciin! mäki haluan :-D

    ReplyDelete
  3. MEKI LÄHETÄÄ NYCII SYYSLOMALLA!! :)

    ReplyDelete
  4. RIIKKA
    empä ny sanois, ihan kiva tapa muistaa läheisiä se mun mielestä on :-)

    SARA
    hehezz, uskon sen! :---D

    METROPHILIA
    oh yeess!!!! sit voedaa nährä sielä, jee! :-------) ♥

    ReplyDelete
  5. Hihi mulla on sama kalenteri :3

    ReplyDelete
  6. Anonymous6:17 pm

    heei mull olis yks pikku kysymys ;D
    tota miten sä sait ton sun "otsikon" sillee, ett se texti oli niikun kuva? siis tarkotan sun entistä otsikkoo? mää en mitenkää saa sitä semmoseks ;(

    ReplyDelete
  7. JULIA
    toi on ihan hirmu sulonen! ja kätevä ku on noin pieni :-)

    ANONYMOUS
    kvg :---D mä en jaksa neuvoa, koska tohon löytää helposti ohjeet googlesta ja mulla menee hermot ku ihmiset kysyy bloggaajilta kaikkea yrittämättä ees ite saada selville :-D sori kauhee avautuminen, mutta ku ärsyttää!

    ReplyDelete
  8. mun mielest se on just normii et saa nimpparipäivänä lahjoi :--DD kyl meil ainaki annetaa... ja NYC, how cool is that ?! oon kateelline :---((

    ReplyDelete
  9. ANNA
    no on se munki mielest ihan normaalii, mutku oon saanu kuulla siit niin monilta, et se on ilmeisesti aika harvinaista jopa? emmä tiiä :---D ja hehezz, kannattaa säästää rahaa vuoden ni sit pääsee sinne ;-D ♥

    ReplyDelete
  10. Hei, valitsin sinut "the lovely blog" stipendin saajaksi :)(ja jos haluat) kirjoita 7 asiaa itsestäsi, listaa 15 blogia jotka haluat palkita, ja kerro näille bloggaajille että valitsit heidät.

    ReplyDelete
  11. ROOSA
    kiitos! :---) täytyy kattoo jos jaksan joku päivä tehä ton, nyt ei ainakaan riitä jaksamista :-D

    ReplyDelete
  12. Awwws, tuo muumimuki on kyllä itse suloisuus ! Itse en oo vielä saanut sitä hankittua, mutta aina kaupassa suuntaan heti ekaksi kuolaamaan sitä.

    Ja voi aww_awwww_awwwwwww_AWWWWWWW ! New Yorkiin ! Hyvää matkaa (vaikka lähdetkin vasta lokakuussa, mutta kuitenkin : ) )

    ReplyDelete
  13. KYNÄILIJÄ
    hihi toi on kyl ihana! ♥ ja kiitos :-----)

    ReplyDelete