itse en koskaan uskalla puhua muusta kuin raitiovaunuista

IMG_9134IMG_9131IMG_9150

Mua inhottaa itteäniki tää mun blogin taso tällä hetkellä. Pari rumaa naamakuvaa ja monta rivillistä valitusta. En yhtään ihmettele, jos ei kiinnosta. Ja ei mua itteänikään kiinnosta. Tai siis postaaminen kyllä kiinnostais, mutta oon työpäivän jälkeen niin hirveen näkönen, että täytyy käydä suihkussa ja sit laittautua uudelleen, jos haluu jotain kuvia ottaa. Ja asut on niinki hohdokkaita ku musta toppi ja shortsit.

Mulla olis intoa tähän hommaan vaikka muille jakaa, mutta aika ja ideointikyky ei anna myöten. Mua väsyttää tänäänki niin paljon, koska olin ekaa päivää yksin koko päivän ja meni ylitöiks puolisen tuntia. Lisäks mua ärsyttää mun ulkonäkö, joten en haluais kuvata itteäni, enkä keksi oikeen mitään fiksua kuvattavaa. Haluan pitkät  ja ruskeat hiukset. Ja mä värjäänkin elokuun alussa ruskeiksi, sano kuka tahansa mitä. Mä tiedän, että tässä vaalentamisessa ei ollu mitään järkeä, mutta mua kyllästyttää. Ruskeet hiukset sopii mun tyyliin paljon paremmin.

Nyt tää angstaus vois vaikka loppua... Mutta tän postauksen pointti oli kertoa tää kaikki teille. Älkää siis ihmetelkö kaukana entisestä olevaa postaustahtia. Ette voi käsittää, kuinka paljon mä haluaisinkaan postata edelleen joka päivä. Mutta tää paranee sitten elokuussa, koitetaan jaksaa... Koitan tehä myös teille videon ennen viikonloppua, jos se tois vähän vaihtelua.

On myös tosi kiva, että noissa kuvissa näytän valkoselta ku kalkkilaivan kapteeni, vaikka mun naamaa voi yhtään liiottelematta sanoa kuitenki ruskeeksi. Nyt ei taida onnistua mikään :---D

Nyt katon jonkun leffan, koska fin-tv:stä on kätevästi poistunu ne vip-rajotukset ja sen jälkeen meen nukkumaan. Hohdokas elämä mulla nykyään.

8 comments:

  1. kivoja nämä kuvat, olet nätti :-)


    fashionbeautychanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. En tiiä miks, mut vaikka sun postaukset on tämmösiä, ni tuun aina hyvälle tuulelle ku huomaan et oot postannu taas:--) Et ei kuule kyl yhtään haittaa vaik nää on tämmösiä :--D

    ReplyDelete
  3. ELINA
    voi kiitos! ♥ ja paraskin puhuja siellä...!

    MONICA
    voi kiitti, tosi kiva kuulla! mua itteäni nimittäin inhottaa tää nyt tosi paljon, mut hyvä jos ei ihan kaikkia kuitenkaan :---)

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:18 pm

    ah kiitos kun kerroit tosta vippien poistumisesta ♥ nyt pääsee kattoo uudempii

    olet muutenkin tosi ihana :)

    ReplyDelete
  5. Mä rakastan sun blogia, sun postaukset piristää päivää vaikka ne ois minkälaisia! :-D ja sä olet ihana!

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:12 pm

    aaa ihana ku kerroit tost et noi vip jutut on poistunu, pääsen vihdoin kattoo remember me! :--) ps. oot ihan liian kaunis!

    ReplyDelete
  7. Anonymous4:48 pm

    mistä toi toppi on? Näyttää ihanalta :)

    ReplyDelete
  8. ANONYMOUS
    joo mäki päätin heti käyttää hyväkseni!! ja voi kiitos :-)

    MILJA
    voi apua, kiitos kauhiasti! :---)

    ANONYMOUS
    joo mäki ryntäsin heti kattoo kaikki leffat mitä on pitäny kattoo :--D ja kiitos, vaikka en mä kyllä ole!

    ANONYMOUS
    se on ginasta, mutta noita ei kyllä enää ainakaan pk-seudulta löydy :-(

    ReplyDelete