i have missed you so much

IMG_9626IMG_9569IMG_9571IMG_9616

Maailman paras (ja ruskein) isoveli on kotiutunut Espanjan lämmöstä, joten iloinen pikkusisko täällä moi! Markus oli koittanu ettiä mulle jotain överisiistejä kledjuja Barcasta, mutta ei se ollu onnistunu, joten se päätti olla käytännöllinen ja tuoda mulle pullon sangriaa :----D Mikäpä siinä, kyllähän se kelpaa!

Kannattaa olla postissa töissä, koska kuten voitte huomata, oon saanu muutaman lehden hamstrattua itelleni :-) Tyhmät ihmiset ei pidä osotteenmuutoksiaan voimassa ni mä saan niiden lehet, oh yes! Kyllä nyt kelpaa lueskella.

H&M:n syyskuvasto pamahti myös postiluukusta eilen ja sai mut odottamaan syksyä ihan hirmusesti! Haluun paksuja neuleita, kaulahuiveja, pipoja, ruutupaitoja ja kaikkea tommosta. Vois vaikka vääntää jotain kollaasiakin kasaan tossa elokuun alussa, heinäkuussa se on ehkä vähän liian aikasta (eikä ole!). Noi yhet neuleet, jotka vilahtaa tossa kuvassa, houkuttelee mua enemmän ku paljon (kyllä, taas joku vaate, jonka haluan monessa värissä) ja meinasin jo pistää kaikki kolme tilaukseen. Mutta sit tajusin noi nahkavahvikkeet kyynärpäissä. Ne ei oikeen iske muhun, mutta täytyy nyt kattoo jos kuitenki tilaisin ainaki jonku noista.

Nyt voisin vähän laulaa Mumford & Sonsin biisejä kitaran säestyksellä, koska on ihanaa kun Markus on kotona. Mulla oli ikävä sitä ja niitä kivoja hetkiä, joita sen kanssa tulee vietettyä Huomenna kiroan kaikki taas aamulla helvettiin, koska muut nukkuu kun mä herään.

11 comments:

  1. Anonymous8:39 pm

    voih, ootte ehdottomasti maailman sympaattisimmat ja sulosimmat sisarukset koko maailmassa <3 tui!

    ReplyDelete
  2. ihana blogi! liityin lukijaks:)

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:52 pm

    aa tää sun blogi on yks parhaista ! ♥

    ReplyDelete
  4. ANONYMOUS
    voi apua, hahah :----D kiitos ♥

    HEIDI
    kiitän! :--)

    ANONYMOUS
    ei kyllä ole!! mutta kiitos kuitenkin, tulin iloseks ♥

    ReplyDelete
  5. Voi vitsi. Aina kun sä kirjotat sun veljestä noin lämpimästi mulle tulee ihana fiilis. Oon niin ilonen kun sulla on tollanen ihana veli joka haluu viettää sun kaa aikaa :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous5:38 pm

    sangriaaa oh yeaahh! markus on paras :D anna se mulle JOOKO!

    ReplyDelete
  7. PAULA
    voi, ihana kommentti :-) ja mäkin oon ilonen, että mulla on tämmönen veli ♥

    ANONYMOUS
    oi kyllä! :-----D ja se on, mutta en anna!!

    ReplyDelete
  8. Ompa kiva blogi sulla! Todellaki jään seurailemaan. Käy kurkkaamassa munkin blogini http://jannuli.blogspot.com/ ja jää lukijaks jos oikeen tykkäät.

    ReplyDelete
  9. JENNI
    voi kiitos! :--) ja käyn kurkkimassa juu!

    ReplyDelete
  10. tosi kiva blogi sulla, liityin lukiaks! :)

    ReplyDelete
  11. HETA
    voi kiitti! :----)

    ReplyDelete