thank you all, once again!

IMG_7242IMG_6940IMG_6964IMG_7166IMG_7257

Voi että, teitähän on jo 200 täällä Bloggerin puolella! :-) Hurjasti kiitoksia vaan kaikille! Mulla ei just nyt oo energiaa keksiä mitään hirveen hohdokasta juttua tän kunniaks, mutta jos teillä on jotain ehdotuksia ni senku ehdotatte. Saattaa olla, että toteutan jonku niistä, jos vaan energiaa riittää. Nyt ängin tähän vaan muutamat kuvat tältä viikolta, koska en jaksa mennä tonne järkyttävään tuuleen heilumaan kameran kanssa ja sisällä ei oo mitään kuvattavaa.

En löytäny tänään kenkiä kevätjuhliin ja nyt stressaa! Voinks mä mennä sinne paljain jaloin...? Ois niin helppoa. No ehkä mä pistän vanssit tai sit lainaan äidin rumia balleriinoja tai laitan rumat korkkarit. Kauheen kivat vaihtoehdot mulla... No jaa, ehkei se oo niin vakavaa.

Mun piti mennä ottaa aurinkoa tänäänki, mutta siel tuulee niin paljon, että mä jäätyisin. Jään siis suosiolla kotiin datailemaan ja lakkailemaan kynsiä huomista varten. Viimenen päivä peruskoulua käyty, mulla on pullo valkkaria matkalaukussa ja Camilla on mun mansikkakuoharit; elämä tuntuu ihan kivalta just nyt :-)

8 comments:

  1. Anonymous4:31 pm

    oot kyllä lukijas ansainnu! :) ja ansaitsisit ainakin semmoset 800-1000 lukijaa kun oot noin ihana :)
    ei mulla mitään ihmeempiä ehdotuksia oo! kunhan postailet kivoja kuvia tänne pitkin kesää, se riittää <3
    rakastan sua, vaikka en tunnekaan :D

    ps. vanssit on ihan kivat kevätjuhlassa, oikeesti!

    ReplyDelete
  2. tee sellanen postaus et me saadaan ehdottaa mitä kuvaisit ja sitten valitset niistä osan ja otat kuvia

    ja oot ehdottomasti ansainnu kaikki lukijas, ihana tää sun blogi ! :---)

    ReplyDelete
  3. ANONYMOUS
    oivoi ootpa ihana! kiitos kauhiasti ♥ ja voihan ne olla joo ihan kivat, mutku oisin halunnu olla kerranki vähän juhlavampi ku mul on aina tennarit :-(

    SONJA
    hei hyvä ku sanoit! mun on pitäny tehä tommonen jo joskus aikasemmin, mut oon unohtanu :-D mut nytpä teen ton sitte :-) ja hei kiitos! :----)

    ReplyDelete
  4. Anonymous5:28 pm

    JOO tee semmonen kuvapostaus! :) ois kivaa ehotella kaikkea hihi!

    ReplyDelete
  5. ANONYMOUS
    joo teen, hih! :----)

    ReplyDelete
  6. Mul meinas käydä samoin kenkäongelman kassa mut onneks löysin yhet kengät viimetipassa. Musta sä voit ihan hyvin laittaa vanssit ku munki luokkalainen on vissiin laittamassa conssit. :D

    Hirveen outoo muute nyt ajatella et peruskoulu on huomisen jälkeen ohi! :)

    ReplyDelete
  7. PAULA
    voi sua onnellista :-D mä heittelin just kenkiä ympäri meiän ulkoeteistä ja kellaria ku vitutti niin suuresti tää kenkien puuttuminen!! no kai mä sit pistän ne vanssit... tennarityttö henkeen ja vereen eiku :-D
    ja on niin outoa et ei apua oikeesti! mut mä oon silti hirmu ilonen, toiste ku monet meiän luokkalaiset, jotka itkeskelee. mä ootan niin paljon lukioo, tai no ihan ekana kyl kesälomaa! :-)

    ReplyDelete
  8. No mä ootan kesälomaa ja lukioo mut myös on ihan hirveetä lähtee ihan eri paikkoihin opiskelee kun muutki meijän luokkalaiset. :)

    ReplyDelete